Zeven aanhoudingen na mishandeling en vernedering in De Kuip

Zeven aanhoudingen na mishandeling en vernedering in De Kuip

Een 21-jarige man en zijn broertje van 16 zullen hun bezoek aan De Kuip niet snel vergeten. Maar liefst zeven verdachten van tussen 22 en 39 jaar oud vonden het te ongepast dat de 21-jarige man een FC Groningen sportbroek aanhad. Onder druk moest de man die broek uittrekken en de wedstrijd en terugreis zo ondergaan.

Het gebeurde tijdens de vriendschappelijke wedstrijd tegen Olympique Lyon op 24 juli. De twee waren weliswaar al jaren Feyenoord-supporter, maar kwamen zelden in De Kuip vanwege de kosten. Nu had de jongste het geld bij elkaar gespaard zodat het stadion weer eens bezocht kon worden. De oudste kon alleen een sportbroek vinden waarop het FC Groningen logo stond en dat heeft hij geweten.

Na ongeveer een half uur in de eerste helft stapten de zeven mannen op de 21-jarige man af om hem er met zijn allen op aan te spreken dat hij een broek van de verkeerde club aanhad. Ze begonnen de man uit te schelden schelden, te slaan en hem tussen de stoelen op de tribune te duwen. Ook bij het verlaten van het stadion werd de 21-jarige weer uitgescholden en geduwd.

De zeven mannen zijn inmiddels gevonden en er wordt op dit moment onderzoek gedaan wie precies wat gedaan heeft. Als dat onderzoek afgerond is zal bepaald worden wie er voor de rechter zullen moeten verschijnen.

Plaats reactie
666

Bert.v +582

Deze 7 "supporters" voor het leven schorsen en niet meer in de Kuip laten komen, zijn Feyenoord onwaardig

17-11-2022 22:36

RAVENFR +221

En hij heeft maar 1 broek.

17-11-2022 18:29

Boyd.S +131

Schaam me dag na dag meer om supporter te zijn door zulke types

17-11-2022 17:47

Raymond.K +1488

Graflijers !!! Leuk die jongste ervoor gespaard om een keer in de kuip ze club te zien spelen !!!!!

17-11-2022 17:03

adfen +2552

Schaam je kapot stelletje hersenloze schepsels , stadion verbod voor het leven en verplicht in een heropvoedingskamp zou ik zeggen.

17-11-2022 15:14

Onze Bas +332

Stelletje kk losers die da doen. Liefdeloze honden die zo denken. Heropvoeden dat soort tuig

17-11-2022 14:45

ABCtje +627

Doodschieten dat soort tuig

17-11-2022 15:02

rob57 +3035

In een heropvoedingsgesticht plaatsen.

19-11-2022 11:29

Schiebroeker +331

Is ook niet slim he met je Groningen broekje. Geweld is niet nodig maar je kan best ff dat broekje uittrekken. Tenzij het een onnozel klein kind is, die kan je niks kwalijk nemen

17-11-2022 14:09

Legionist +1790

Ongelofelijk triest. Doet de ckub hier nogniets mee?

17-11-2022 13:22

SilFR +146

Als je in een groningen broekje naar Feyenoord komt moet je geluk hebben dat je de kuip uberhaupt nog verlaat. Rare kwibus

17-11-2022 11:29

Ijsmuts +164

Wie is hier de kwibus? De Feyenoordsupporter die nauwelijks geld heeft, spaart voor een kaartje en wordt lastig gevallen? Of de groep die 2 jonge mensen aanvalt?

17-11-2022 11:47

Brandonnfk +11827

hij kan anders wel een lekker blootje roken in de kuip.
een zwarte joggingbroek goedkoope of een korte broek is nog wel goedkoper in deze tijd

17-11-2022 18:08

RobinHunter +247

Ik heb nog meegemaakt dat supporters van de bezoekende partij veilig tussen het thuispubliek zaten (ja.....ik ben op leeftijd) en er nooit sprake was van echte vijandigheid. Wat is er in godsnaam misgegaan? Degeneratie van het menselijk brein SilFR?

17-11-2022 13:06

rob57 +3035

Ze doen net of het oorlog is.

19-11-2022 11:31

paulus56 +254790

dan mot je wel echt een tijd terug gaan

20-11-2022 10:10

rob57 +3035

Hoezo? We leven in een vrij land. Die man ging voor het eerst in lange tijd weer naar de Kuip en werd als een hond behandeld omdat hij een FC Groningen sportbroek aanhad.

17-11-2022 13:46

lv56 +1750

En dat is dan normaal?

19-11-2022 12:36

gerrit_ +1864

Trieste figuren. Hoop dat ze een beste straf ontvangen en stadion verbod voor het leven. Schept weer ruimte voor normale supporters.

17-11-2022 10:56

rob52 +1259

Mee eens hoor , maar ehhhh. Heeft niemand iets gezien en in gegrepen of zijn we daar tegenwoordig te laf voor .
Je kan mij niet wijs maken dat niemand niks gezien; heeft .

17-11-2022 11:19

WickedUnitedFC +1912

Kan de supportersvereniging de 2 Groningse Feyenoord supporters niet trakteren op een ECHT dagje Feyenoord-thuis in De Kuip?

Ik ben bereid een financiële bedrage te leveren, dus laat maar weten.

Vind dit echt schandalig.

17-11-2022 10:24

DeVlaggendief +4068

Dit soort volk moet je gewoon gelijk standrechtelijk executeren. Grootste parasieten in de samenleving.

17-11-2022 09:53

FR-JJN +12867

Schaam je dood dat je met 7 man 2 kinderen met zo'n trauma opzadelt. Waarschijnlijk doen jullie dat niet en zijn jullie er zelfs trots op maar ik schaam me werkelijk ogen uit m'n kop voor dit soort lafhartige kneusjes. Jullie zijn een schande voor ons legioen en voor jullie families

17-11-2022 09:45

tjabbie +208

Dit soort gedrag houd mij tegen om met mijn zoon (9 jaar) naar de kuip te komen

17-11-2022 09:21

Hopsakeee +1372

Laatste keer dat ik er geweest ben was het doorgesnoven stoere jongens gehalte zo hoog dat het voor mij echt de laatste keer was.

Ik ga daar met mijn zoon niet meer staan.

17-11-2022 10:09

lv56 +1750

Die zaagselhoofden slopen de club helemaal.

19-11-2022 12:38

SilFR +146

1 tip. Doe je zoon van 9 gewoon een Feyenoord shirt aan in plaats van 1 van AZ

17-11-2022 11:29

tjabbie +208

Mijn zoon gaat echt niet in iets anders dan een feyenoord tenue lopen 😁😁

17-11-2022 13:40

Schiebroeker +331

Alsof t vroeger anders was ? Dit hoort er gewoon bij joh

17-11-2022 14:09

lv56 +1750

Dit hoort er zeker niet bij.

19-11-2022 12:22

Andre010 +4640

Blauwe en groene zijde lijken me geen probleem

17-11-2022 15:14

Jigsaw +10046

Kom je na jaren De Kuip weer in, heb je speciaal geld gespaard voor die ene wedstrijd, heb je van die roze modetokkies (niet te verwarren met de roze kameraden, want deze gasten kan je nie egt kameraden noemen) die t komen verzieken…
Slaan deze kneusjes die andere gasten (PSG, AC Milan, Barca-trainingspakkendragers) ook neer?

17-11-2022 09:09

trybe4udie +1343

Zat een keer met mijn Feyenoord shirt in nou camp.
Was ook geen succes.
Gelukkig had ik niets, maar die gasten die mij aanvielen vonden het niet zo leuk toen ze naar beneden rolde.

18-11-2022 11:39

Van_Geel +18440

Vooropgesteld dat het niet zo slim is met kleding van een andere club te komen, maar kom op.. fc Groningen broekje bij een vriendschappelijke wedstrijd.

Er zitten gasten in het stadion die alles aangrijpen, om zich stoer te kunnen bewijzen naar de rest van de groep. Het doet mij altijd denken aan die gasten op de middelbare school die met iedereen wilde vechten/pesten en vaak vroegtijdig van school werden gestuurd. Maar dan ben je een jaar of 15, als je dat gedrag op latere leeftijd nog hebt is er toch iets goed mis.

17-11-2022 09:02

sjaarloos52h +21764

Wie er voor de rechter moet verschijnen? Alle zeven, natuurlijk!

17-11-2022 08:54

ScheleJopie +17616

Weet iemand het merk onderbroek van deze knaap? Lijken mij echt fijne onderbroeken om te dragen.

17-11-2022 08:48

Jigsaw +10046

Sportswear, volgens mij van de zeeman, maar zit idd erg lekker… draag m ook

17-11-2022 08:51

Feyenoorder +2363

Ik denk dat die 7 gasten het heel goed zouden kunnen vinden met dat volk van vak410. Daar schijnen ze ook dit soort methoden toe te passen.

17-11-2022 08:26

rob57 +3035

En terecht

17-11-2022 07:47

OuweVos +16749

Dat ze gepakt zijn of dat die gast geslagen is?

17-11-2022 08:30

rob57 +3035

Dat ze zijn gepakt.

17-11-2022 13:53

bar +3889

Het is dus best mogelijk, mensen opsporen die zich misdragen in een stadion. Nu zijn de fakkelafstekers, biergooiers, de vanallesennogwatgooiers, de vechtersbazen en de slopers aan de beurt.

17-11-2022 06:54

poellie20397 +242

Hoop ik ook en direct een stadion verbod geven geen half werk

17-11-2022 10:24

Alex.M12 +551

Met alle respect, maar je komt toch niet naar het stadion met een logo van een andere club. Dan spoor je toch niet!

17-11-2022 00:18

1234567890 +173138

Een 39 jarig Schaap met 6 lammetjes stoer doen tegen een puber ,Dan spoor je niet

17-11-2022 05:48

danny-p +16572

Als je nou Fan bent van die Noorderlingen en graag het mooie Feyenoord wilt zien spelen! .zie er ook zat in een psg of Liverpool of weet ik t welke andere club lopen.
Is pas triest om zo een mannetje te slaan met 7 man!
Die 7 man hadden van Merwijk moeten grijpen als ze lef hebben

17-11-2022 07:31

Linksbuiten010 +1283

vroeger kon dat wel maar het scheint nu van niet gewoon vast zetten die 7 man en nu eens een voorbeeld stellen schandalig wat ik nu lees hier ze slaan helemaal door die 7 man de hufters.

17-11-2022 07:48

jeffrey1 +4925

Hoezo? Iedereen mag z’n eigen club hebben. Dat er zo’n grote haat is is werkelijk schande

17-11-2022 08:48

lv56 +1750

Misschien is iemand wel minder begaafd om dit in te schatten, maar dat is geen vrijbrief om iemand dan maar in elkaar slaan of te trappen. En zeker niet uit naam van de Feyenoord supporters. Schaam jullie kapot.

19-11-2022 12:48

jasper_hakkenbroek +96

Ook ik heb totaal geen begrip voor dit soort acties!!! Maar je kan ook gewoon in spijkerbroek naar het stadion komen...

17-11-2022 00:08

gienker +240

Dagjes mensen…. Heb je niks aan

17-11-2022 00:02

jasper_hakkenbroek +96

Heb ook jarenlang een seizoenkaart en ook silver en later gold card gehad maar door privé omstandigheden was dat later helaas!!! niet meer mogelijk.
Bezoek nog steeds wedstrijden (en af en toe ook alleen) omdat ik Feyenoorder ben!!!
Dus dat dagjesmensen niks zijn:bullshit je bent Feyenoorder of niet!!!

17-11-2022 00:22

jeffrey1 +4925

Hier ook één zelfs diamondcard gehad. We zijn met z’n allen net zo fanatiek voor Feyenoord

17-11-2022 08:49

poellie20397 +242

Precies ik kom 4 a 6 x per jaar omdat ik uit Groningen kom en onregelmatig werk! Echt sommigen zijn zo kortzichtig!

17-11-2022 10:29

Linksbuiten010 +1283

die heb je wel nodig die dagjes mensen wand mensen met een seizoen kaart dat woord wel minder wand ze worden het ook zat dat rellen

17-11-2022 07:50

Marauder +236

Nee dan kan je beter een vaste groep hebben die alles slopen en je club keer- op- keer boetes en een slechte naam bezorgen

18-11-2022 18:50

Admiraal +269

Als de foto klopt, is het ook wat mal als deze 21-jarige al een pens heeft van een ouwe lul en dat lekker toont in de Kuip. En een pretsigaret heeft. Lekker voorbeeld voor zijn 16-jarige broertje.

Maar hoe dan ook mishandeling van zo’n persoon (hoe zwakzinnig ook) kan en mag gewoon niet. Doet mij denken aan dat maffiatuig uit v@k410 uit 020 dat ook zo idioot dingen afdwingt (als ik het Algemeen Dagblad mag geloven).

De club blijft zo gebukt gaan onder uitwassen van hersenloze supporters. Zonde van alle goodwill, sponsors én geld dat dat kost/scheelt.

16-11-2022 23:13

eppo +71772

Wat zegt het ad dan?

16-11-2022 23:32

1234567890 +173138

Zie 16 jarige al met een wit lijntje onder de neus voor en tijdens de wedstrijden in de Kuip

17-11-2022 05:51

Hatsikidee +1298

Tijd voor de voetbalwet zoals in Engeland. Binnen 2 jaar is het normaal... Pak dit soort lui in de portemonnee en het is snel over met dit gezeik in en rondom een stadion...

16-11-2022 23:06

eppo +71772

In het stadion is het al een stuk minder.
Rondom het stadion of in centra's is het gecompliceerder.

16-11-2022 23:35

Hatsikidee +1298

Klopt, juridisch gezien is dat lastig maar juist deze voetbalwet heeft daar de juiste handvaten voor. Wij hebben al een wet die dit kan, het is zelf zo dat onze NL wet, indien de rechter / KNVB dit ook eens goed gaan toepassen, beter is dan de Engelse. Maar het klinkt lekkerder als je zegt, zoals de Engelse voetbal wet, dan weet iedereen gelijk waar over gesproken wordt...

18-11-2022 03:17

OuweVos +16749

Helaas valt een grote groep onder bewindvoering of schuldsanering. Die lui raak je niet in hun portemonnee. Komt gewoon bij de rest van de schulden op

17-11-2022 08:32

poellie20397 +242

Nee hoor nieuwe schulden mag niet dus dan worden ze dubbel gepakt

17-11-2022 10:31

mdgrdam +12850

De oudste broer dacht 's ochtends nog:

Ga je naar de Kuip?
Ga ik weer met jou mee.
De hele dag op pad
Voor Feyenoord 1 ole ole

Maar ja, dan ontstaat er onbegrip dat iemand voor Feyenoord en een kleinere club kan zijn.

Een echte Feyenoord-supporter zou trots op die twee moeten zijn dat ze helemaal uit Groningen komen voor een oefenwedstrijd. En dat terwijl de voorbereiding beroerd ging en Lyon met 0-2 won.

Triest dat sommigen hier begrip hebben voor slaan, duwen en uitschelden.

16-11-2022 22:43

GGAllin +1495

Klopt wat je zegt hoor. Het aantal mensen dat wekelijks naar Feyenoord kan en gaat is natuurlijk vele malen kleiner dan ale mensen die dat niet kunnen. Dat al die mensen ver van Rotterdam wonen en Feyenoorder zijn zegt meer dan genoeg. Je zou inderdaad trots op zulke gasten mogen zijn. En hé, wottefok als zo`n gastje dan ook naar FC Groningen gaat, zo`n kerel is een voetballiefhebber.

Stel je voor dat je eindelijk voor het eerst bij je club komt. Feyenoord. Wat moet zo`n gast blij zijn geweest hè. Ik weet nog wel toen ik voor het eerst in de Kuip kwam. Heilige grond man. Ben je daar eindelijk, wordt je aangepakt door 7 man. Wat een in en intrieste lui zijn die 7 man. En wat een schande zijn zulke gasten voor Feyenoord.

Ik kots op zulk volk.

16-11-2022 23:23

BennieOpstekers +2481

Wat een lullo's. Ik zeg op een rij, de onderbroek naar beneden en een Gronings paard van stal halen.

16-11-2022 22:37

GroeneZijde +219

2 jongens naast elkaar noem ik niet echt een rij, en ze zijn al genoeg gestraft joh, dat flikken ze nooit meer

16-11-2022 22:51

BennieOpstekers +2481

Ik lees toch echt 7 verdachten

16-11-2022 23:08

1234567890 +173138

1 schaap met 6 lammetjes

17-11-2022 05:52

Arneblijft +5816

T Peerd van ome Loeks?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Peerd_van_Ome_Loeks

16-11-2022 22:52

wijnaldum2 +3490

Absoluut verschrikkelijk wat er is gebeurd voor deze jongens en vraag me af of ze ooit nog in de kuip durven te komen, maar ik vind wel dat je niet met kleding van een andere club moet komen. Irriteer me ook mateloos aan die 'stoere jongens' in hun barca, real, manchester etc trainingspak. Doe of iets van Feyenoord aan of gewoon normale kleding.

16-11-2022 22:36

Likkertjedapp +1751

vertel ze maar niet dat het scoreboard ook het logo van een andere club staat want wordt die dadelijk ook naar beneden getrokken

16-11-2022 22:29

FNoord4ever +2726

Dit soort tokkies zijn de pest voor je club….. levenslang stadionverbod voor die debielen

16-11-2022 22:14

GroeneZijde +219

Ik denk niet dat die gasten nog es naar het stadion gaan hoor, en als ze dat wel doen dan in ieder geval zonder Groningen broekje

16-11-2022 22:16

avondrood +40718

Bagataliseer het maar

16-11-2022 22:20

FNoord4ever +2726

En daar moeten we dan trots op zijn? Hoe kan je nou aanstoot nemen aan Groningen embleem op een sportbroekje? Dan heb je toch niets beters te doen met je leven?

16-11-2022 23:27

lv56 +1750

Zeker namens het Legioen een visitekaartje afgegeven. Ik hoor ook bij het Legioen en schaam me kapot voor dit soort praktijken. Besmeur je club maar stelletje zaagselhoofden.

19-11-2022 12:31

Keienkop010 +70468

Als je de agressie hier naar mekaar leest , valt het in het stadion nog wel mee .

16-11-2022 22:14

lv56 +1750

Misschien tijd dat iemand is iets gaat begrijpen. Deze zaagselhoofden slopen de club.... de naam en financieel.

19-11-2022 12:34

Fworldcup1970 +11238

Dat mensen het nodig vinden om zich zo te gedragen. Steun Feyenoord gewoon, het is een prachtige, grootse club met een geweldige historie. Gedraag je daar ook naar als supporter en laat mensen in hun waarde.

16-11-2022 22:12

GroeneZijde +219

Je weet dat geweld bij Feyenoord al in de jaren ‘30 bij de club cultuur hoorde toch?

16-11-2022 22:57

Fworldcup1970 +11238

Ik denk dat geweld Feyenoord vooral schade berokkent. Los daarvan komt het bovenstaande verhaal op mij triest en laf over. Het gaat om een eenling met een 'verkeerde' broek, daar kan je al supporter toch gewoon om lachen!?

16-11-2022 23:07

Marauder +236

En daarom moeten we dat blijven volhouden??

18-11-2022 18:53

FR-Alkmaar +6827

En dan komt ( een type) Rico Verhoeven binnen.
In een broek van een andere club. En dan?

16-11-2022 22:02

Ndub +786

Overrompelen. Op conditie ga ik er denk af.

16-11-2022 22:08

GroeneZijde +219

Pfff alsof Rico Verhoeven het ff van 7 man tegelijk wint, het is een kickbokser, geen Superman

16-11-2022 22:14

eppo +71772

Die knul van 21 was weerloos. Zeven man, best zielig.

16-11-2022 22:22

GroeneZijde +219

Als je niet van te voren kan bedenken dat je fc Groningen broekje op de gele zijde gezeik op kan leveren dan gaat er echt iets mis in je hoofd

16-11-2022 22:28

Flinkevleugel +3224

De Groninger van 21 gaat nu via de rechter een forse schadevergoeding krijgen van die zeven knulletjes. Als dat geen kale kippen zijn misschien wel € 2000 per ventje. Wie het laatst lacht...

16-11-2022 22:35

eppo +71772

Tijd dat die gekkies met psg, barca, en city trainingspakkies ook maar es opzouten dan. Allemaal d'rrrrruit

16-11-2022 22:35

GroeneZijde +219

de meeste mensen met die andere clubs aan zijn nog zo slim om niet op de gele zijde te gaan staan daar mee, op groen, blauw en oranje wordt je hooguit raar aangekeken

16-11-2022 22:55

rich_fr +3095

Dat is ook vragen om problemen knul.

16-11-2022 21:53

Kevindiks12 +539

Uitschelden en slaan gaat te ver, maar vindt wel dat ze op een ludieke wijze hem van zn groningen sportbroekje hadden mogen verlossen

16-11-2022 21:51

Nemis +817

Absurd hoeveel mensen hier mishandeling een logische reactie vinden op een sportbroekje

16-11-2022 21:49

slimspelen +4198

Voorheen noemde ik dit soort figuren wel eens Neanderthalers puur omdat ze blijkbaar de fase van barbarij nimmer ontstegen zijn in hun ontwikkeling . Echter ik ben er redelijk zeker van, dat dit een belediging is voor deze uitgestorven mensensoort.

16-11-2022 21:49

Kevindiks12 +539

Verder ook bijzonder dat je door een groningen sportbroek je geprovoceerd voelt

16-11-2022 21:49

avondrood +40718

Zijn gevoelige jochies he

16-11-2022 22:22

Kevindiks12 +539

Bijzonder verhaal, de dag dat ie naar de kuip gaat kon die alleen een groningen sportbroek vinden.

16-11-2022 21:48

Arcturian_ +3171

Niet slim maar moet kunnen en zeker onder een vriendschappelijke wedstrijd. Als het nou 020 zou zijn begrijp ik het maar de rivaliteit met Groningen is eigenlijk alleen competitief.

Kortom idiote actie van de helden

16-11-2022 21:37

Keienkop010 +70468

Van beide kanten een idiote actie.

16-11-2022 21:39

Keienkop010 +70468

Het woord “even” staat niet in mijn post .

16-11-2022 21:49

holyshow +35

er is hier spraken van 1 kant en dat zijn een stel hersenloze debielen die aanstoot nemen aan een sportbroek van een andere club. en blijkbaar is dat wat jou betreft prima, dat maakt jou minstens zo'n grote teringdebiel. eikel

17-11-2022 00:08

Keienkop010 +70468

Keienkop010 +4745

Als je de agressie hier naar mekaar leest , valt het in het stadion nog wel mee .

16-11-2022 22:14 2 Likes Reageer Bewerk Verwijder

17-11-2022 06:56

Japio +5670

Niks helden. Kansloze sukkels.

16-11-2022 21:44

Frieslandboppe +803

Jij komt vast niet in de kuip, internet hooligan

16-11-2022 22:01

Japio +5670

😂 fryslan boppe. Kansloze boer.

16-11-2022 22:04

Frieslandboppe +803

Kom vaker in de kuip dan jou, engnek

16-11-2022 22:06

Frieslandboppe +803

Hahaha kansloze puber hooligan

16-11-2022 22:09

Japio +5670

Draai die vlag niet om, boer.

16-11-2022 22:12

Arcturian_ +3171

Bedoelde het ook sarcastisch, had beter aanhalingstekens kunnen gebruiken. Maar gelijk heb je!

16-11-2022 23:59

edje010 +1046

Tja af en toe vraag ik mij wel eens af waarom ik Feyenoord supporter ben. Al de reacties van de één celligen hier wakkeren die twijfel alleen maar aan. Het zijn vaak dezelfde individuen die tijdens de Corona pandemie liepen te gillen dat hun rechten werden geschonden. Wat een droevig dieptepunt is dit weer.

16-11-2022 21:32

vinman112 +504

Ga je toch lekker wat anders doen. Misschien kan je je eigen avondklok invoeren, maar dan voor tijdens wedstrijden van Feyenoord. Dan kan je en van de maatregelen genieten en hoef je niet meer naar de kuip. Een win win situatie

16-11-2022 21:41

Ndub +786

Ik vraag me dat echt nooit af wat er ook gebeurd

16-11-2022 21:42

FR-BERRY +861

Wat ben je voor idioot als je in een Groningen broekje naar de kuip gaat!

16-11-2022 21:26

Engelbert Bakker +16330

Wat triest zeg. Echt heel triest!

16-11-2022 21:25

eppo +71772

Die beelden van hoe die het vak verlaat ook. Krijg echt meelij met die knul.

16-11-2022 21:18

NicoJansen +3244

Jezus christus wat een domme laffe grafhonden

16-11-2022 21:11

LosBollos +1922

Maar jongens…. Groningen is toch geen rivaal?
Als het nu een snavelbroek was….

Dit was dus onzinnig.

16-11-2022 21:10

Pavelichenco +2535

Zelfs dan niet. Is het dom? Ja. Moet je daar op deze wijze mee omgaan in welk geval dan ook? Nee.

Maak dan een semi lollige opmerking zoals: Volgende keer een echt broekje aan doen hé! Of iets in die trant.

Iemand sommeren zijn of haar kleding uit te doen is in geen enkel geval te rechtvaardigen, tenzij diegene dat vrijwillig, zonder onder druk te staan, wil doen.

16-11-2022 21:21

Frieslandboppe +803

Jij komt vast niet in de kuip en staat sws niet op de noordzijde of je bent een 65+ jarige

16-11-2022 22:03

Pixeltje +2593

Als je geen iq hebt van onder de 53 hoef je nooit meer te komen

16-11-2022 23:15

Juled +2124

Dat het dom is om met het broekje van een andere club naar de kuip te gaan, staat buiten kijf.

Dat gezegd hebbende blijft het bizar dat je zo zwakzinnig bent dat je denkt een ander moet aan te pakken voor een fucking broekje. Dan stond je niet vooraan toen ze de iq punten verdeelden

16-11-2022 21:09

FR_Hongarije +850

Dat men het goedkeurt dat bezoekers in kleding van concurenten komen. Wat is de volgende stap: liedjes voor de tegenstander zingen?

16-11-2022 20:56

Pavelichenco +2535

Dus jij vind het normaal om je kleding uit te doen van PME Legend als je een winkel van Levi's in loopt? Moet niet gekker worden zeg....

16-11-2022 21:22

FR_Hongarije +850

Moet niet gekker worden dat jij het verschil tussen klant en supporter niet kan zien. Hoe support je Feyenoord met clubkleding van een concurent?

16-11-2022 21:24

Pavelichenco +2535

Je zegt zelf: "Dat men het goedkeurt dat bezoekers in kleding van de concurrenten komen".

Het gaat hier om het principe natuurlijk. Iedereen moet dragen waar die zin in heeft. We accepteren elke vorm van kledij, welk godvergeten logo er ook op staat. Dat wil niet zeggen dat je het goedkeurt. Dat wil zeggen dat je snugger genoeg bent om iemand zijn leven te laten leiden zoals diegene wil.

Het is niet slim om te doen, mee eens, maar je kan het als medesupporter ook af doen met een lollige opmerking en het daarbij laten ipv diegene te mishandelen.

16-11-2022 21:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties