Zoektocht naar trainer duurt voort: "Dat lijstje is niet erg uitgebreid"

Zoektocht naar trainer duurt voort: "Dat lijstje is niet erg uitgebreid"

Bij Feyenoord is het nog altijd afwachten wie de opvolger wordt van Brian Priske. Pascal Bosschaart mag zijn rol als interim-trainer slechts tijdelijk uitvoeren en dus zal er binnenkort nieuws over de nieuwe trainer moeten verschijnen. Dennis van Eersel ging in Studio Voetbal in op die trainerszoektocht.

Allereerst kreeg de clubwatcher van RTV Rijnmond de vraag of Feyenoord zoekt naar iemand die het seizoen kan afmaken, of direct iemand voor de lange termijn wil aansturen. "Het liefst dat laatste, maar dat moet dan wel iemand zijn die al beschikbaar is. Het wordt financieel lastig om iemand die nu nog vast ligt bij een club los te weken. Dan ga je dus kijken naar trainers die per direct beschikbaar zijn en het ook voor de langere termijn zouden willen doen. Dat lijstje is natuurlijk niet heel erg uitgebreid. Helemaal als je alleen naar de Nederlandse markt kijkt."

Van Eersel somde de meest voor de hand liggende namen op. "Je denkt bijvoorbeeld aan Dick Schreuder, die met PEC Zwolle ook aanvallend voetbal heeft gespeeld. Mark van Bommel is een veelgehoorde naam, die hoor je ook binnen de club terugkomen. En Erik ten Hag, maar als je een beetje informeert rondom zijn kringen, staat hij er niet echt voor open om weer in Nederland aan de slag te gaan. Daar lijkt wel een streep doorheen te kunnen."

Een naam die wel nog een club heeft, maar ook veel genoemd wordt, is natuurlijk die van voormalig assistent-trainer Marino Pusic. "Hij zou al helemaal klaar staan, maar zit nog wel bij Shakhtar Donetsk", zei Van Eersel daarover. "Hij is recent van management gewisseld, dat kan soms een teken aan de wand zijn. Maar het zou mij zeer verrassen als Pusic op korte termijn wordt gepresenteerd, want ik hoor toch zeker dat hij niet de nummer één-kandidaat is."

Wie van deze mogelijke kandidaten spreekt jou het meest aan?

Bestuurlijke onrust

Dan is er nog de vraag wie überhaupt de nieuwe trainer moet gaan aanstellen. Op papier is dat natuurlijk Dennis te Kloese, maar over zijn dubbelrol is momenteel veel te doen. "Die kritiek gaat vooral over wat hij als technisch directeur heeft gedaan. Hij is verantwoordelijk voor de aanstelling van Priske. Nu stelt elke technisch directeur wel eens een trainer aan die het niet redt, maar ook op de spelers die hij heeft gehaald is steeds meer kritiek. Daarnaast leidt zijn dubbelrol gewoon af van de andere grote dossiers die hij als algemeen directeur moet oplossen. Het stadiondossier, de eenwording tussen club en stadion, het uitkopen van de Vrienden van Feyenoord. Het zijn langlopende trajecten die ook veel aandacht nodig hebben."

Betekent dat dat er iets staat te veranderen? "Het zou mij niets verbazen als erop wordt aangestuurd dat hij zijn technische taken moet laten vallen en zich moet focussen op het algemeen directeurschap", aldus Van Eersel. "De vraag is wel of hij daarmee akkoord gaat. Als hij het gevoel krijgt dat het hem ontnomen wordt, kan dat ook tot een definitieve breuk leiden. Al verwacht ik ook niet dat hij zelf opstapt. Dat gebeurt in de voetballerij maar zelden."

Tot slot terug naar de vraag: wie stelt de nieuwe trainer aan? "Op dit moment is Te Kloese de directeur, dus formeel neemt hij het besluit. Maar in de Raad van Commissarissen zitten sterke mensen. Het is een controlerend orgaan, maar als zij zeggen: 'dit gebeurt niet', dan gebeurt het ook niet. Dus wie dan echt het besluit neemt? Dat ligt ertussenin." Wanneer Van Eersel meer nieuws verwacht? "In ieder geval niet voor de wedstrijd tegen AC Milan. Maar als het snel gaat, kan het dat er na die wedstrijd in de loop van de week wel nieuws naar buiten komt."

Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +63973

Schiet is op met het aanstellen van een nieuwe trainer

17-02-2025 20:54

Bushalte 67 +8619

Danny Buijs!!!!!!!

17-02-2025 19:18

Melvin.B +77

Wie zijn de kandidaten dan ????

17-02-2025 17:11

Willem.G +477

VBommel heeft zelf de deur op een kier gezet waarom gaan ze hier niet op in,overduidelijk wil deze man zelf graag dus proberen toch?

17-02-2025 16:34

ibmebudh +3321

In dat geval ga ik ook een open brief schrijven. Mag ik van jou ook een kans krijgen dan?

17-02-2025 17:00

Lenn +2

Met zoveel blessure kan niemand het meer goed doen dit seizoen. Geef van Bommel een contract tot de zomer plus een optie van 1 jaar. Veel voetbal ervaring. Koeman vonden we ook niks toen hij kwam...

17-02-2025 16:18

beppie172 +66277

Lees wat je schrijft: je kan het niet goed doen en vervolgens stel je een contract voor tot einde van het seizoen. Wat denk je zelf dat de kans is dat een coach van statuur van Bommel dat doet?

17-02-2025 16:36

kazan +1463

als de 60 dagen van Pascal er op zit blijven er nog een week of 4-5 over kan je beter v.Hanegem een pakkie sigaretten geven en vragen om die in zijn hoekie op de bank op te roken voor een paar keer.

17-02-2025 16:00

Feyenoorderick +26

Als ten Hag komt dan stap ik over naar Sparta

17-02-2025 15:24

Rourix +3408

Aju paraplu

17-02-2025 16:01

beppie172 +66277

Uw bijdragen zullen gemist worden.

17-02-2025 16:38

Herbert +189

AUB geen v Bommel

17-02-2025 15:23

Jofi +951

Is ook niet makkelijk een geblesseerde trainer te vinden.

17-02-2025 14:28

Panadero +957

Haha, daarnaar gevraagd geeft chatGPT de volgende oplossing:
Om de speelstijl van Arne Slot bij Feyenoord voort te zetten, is een trainer nodig die dezelfde principes hanteert: aanvallend voetbal, hoge intensiteit, focus op balbezit en het creëren van overtalsituaties centraal in het veld. Mogelijke kandidaten zijn:
• Joseph Oosting (FC Twente): Staat bekend om zijn tactische flexibiliteit en aanvallende speelstijl.
• Rogier Meijer (NEC): Wordt gezien als tactisch sterk en in staat om teams naar zijn hand te zetten.
• Pascal Jansen (AZ): Heeft ervaring met een vergelijkbare opbouwende speelstijl.

17-02-2025 14:16

beppie172 +66277

Check eens wat ie zegt over vergelijking Dick Schreuder met Slot?

17-02-2025 16:39

Panadero +957

Arne Slot en Dick Schreuder hebben overeenkomsten in hun voetbalvisie, maar er zijn ook duidelijke verschillen:
Overeenkomsten
• Aanvallend voetbal: Beide trainers hechten veel waarde aan aanvallend en verzorgd spel. Schreuder heeft dit laten zien bij PEC Zwolle en Castellón, terwijl Slot dit succesvol implementeerde bij Feyenoord.
• Hoge intensiteit: Slot staat bekend om pressing en omschakeling, waarbij spelers constant hard werken. Schreuder legt ook nadruk op dynamisch spel en balbezit.
• Tactische flexibiliteit: Beide coaches passen hun speelstijl aan op basis van de tegenstander en beschikbare spelers.
Verschillen
• Ervaring op topniveau: Slot heeft bewezen succesvol te zijn in Europese competities en de Eredivisie met Feyenoord, terwijl Schreuder zich vooral heeft bewezen op lagere niveaus en in Spanje.
• Speelstijl-details: Slot focust sterk op pressing en het creëren van overtalsituaties in de “hotzone” tussen de linies. Schreuder richt zich meer op opbouwend spel vanuit achteren met combinaties.
Schreuder lijkt qua visie een goede opvolger voor Slot, maar mist nog ervaring op het hoogste niveau.

17-02-2025 17:48

Clubber +300

Ik snap niet dat er mensen zijn die ooit kunnen kiezen voor Van Bommel, die matenaaier zorgt overal voor problemen.

17-02-2025 14:13

Arneblijft +5879

Hij zal ongetwijfeld volwassener zijn geworden. Echter, hij heeft in mijn beleving een te emotioneel karakter.
Bij tegenslagen kan hij dan wellicht onberekenbaar worden.
Wij moeten een stabiele factor hebben!
ik denk dat ten Hagg (al is die communicatief niet de beste) wel op zijn plaats zou zijn!
Pascal Jansen ook.

17-02-2025 14:52

beppie172 +66277

Heeft u een recent voorbeeld van matennaaien?
Of heeft u het over Sjaak Troost?

17-02-2025 16:40

Djeekop +1273

Financieel lastig… hoeveel miljoenen zijn er weggesluisd naar prive rekeningen

17-02-2025 14:06

brian85 +4660

Simonis van GAE?
Hulshoff losweken, misschien is hij wel te porren voor hoofdtrainerschap?

17-02-2025 14:06

brian85 +4660

Van Bommel bovenaan, mijn hemel. Hoe dan???

Omdat hij een beetje een persoonlijkheid heeft? Het is echt geen goeie trainer hoor, zeker niet voor Feyenoord. Die ligt er ook uit naar een half jaar.

17-02-2025 14:03

Huppiehuppie +4444

Heeft het bij Antwerpen goed gedaan, goed voetbal en een goeie mentaliteit. Kutvent om tegen je te hebben maar fijn om aan jouw zijde te hebben.
Dat hij het mooi vond dat heel de kuip mark van bommel breek je been zong somt het op.

17-02-2025 14:14

brian85 +4660

Sorry, maar dit is echt geen Feyenoord trainer. Althans, ik zie het niet.

17-02-2025 15:49

Huppiehuppie +4444

Want? Wat moet een feyenoord trainer hebben wat hij niet heeft?
Heeft het in NL en BE bewezen, is in Duitsland in mijn ogen te snel ontslagen om een goede indruk achter te laten.

17-02-2025 16:44

frjvs +1423

Bommel is een ras PSV’er. Niet doen. Die halen ze maar een keer terug naar Eindhoven. Ten Hag en anders andere namen

17-02-2025 13:56

MrTeacher +1173

Je wilt Van Bommel niet, omdat het een "ras PSV'er" is... (voor zover je dat kunt zijn van een club-zonder-hart-en-ziel), maar dan pleit je wel voor Ten Hag!??

17-02-2025 16:27

beppie172 +66277

Benieuwd wat voor etiket je op ten Hag wilt plakken dan?

17-02-2025 16:42

frjvs +1423

Ben ik ook wel benieuwd naar. Bommel maakt zelfs bij z’n grote liefde hommeles. Je kan het hebben over zijn krakkemikkige interviews maar je kan mij niet wijsmaken dat Ten Hag geen goede trainer is. Eentje die voor zowel Twente, Ajax, Go Ahead en FC Utrecht goed werk heeft geleverd én ook nog iemand die nauw samenwerkte met Guardiola bij Bayern. Of wilde je zeggen dat hij na 2,5 jaar een typische Ajacied is?

18-02-2025 10:50

MrTeacher +1173

Vraag je dat aan mij? Of kom je niet goed uit je eigen statement??

Ik heb hier in eerdere posts al gesteld dat Ten Hag wat mij betreft bewezen de beste trainer is van alle namen die ik voorbij heb horen komen. Maar ik vind hem karakterologisch en vanwege zijn Ajax-verleden niet echt passen bij Feyenoord.

Van Bommel past karakterologisch wèl heel goed bij Feyenoord, maar heeft wel een duidelijk PSV-imago. Hij heeft zich ook bewezen, ook buiten PSV.

Conclusie: ervan uitgaand dat we Slot niet kunnen terughalen en Klopp en Guardiola ook niet haalbaar zijn, vind ik Ten Hag de beste optie, daarna Van Bommel.
Ik raak niet erg warm van Şahin, Tomasson, Dick Schreuder, Van Persie, Jans of Simonis. Oosting of Pascal Janssen: twijfel, best of the rest

18-02-2025 16:37

frjvs +1423

Ik sluit me bij bijna heel je verhaal aan. Vind hem niet per definitie niet bij Feyenoord passen. En bij van Bommel. Die naam zou ik dan ruilen met Van Persie.

19-02-2025 07:56

Pelleboog1908 +43728

Mark van Bommel.

Zoveel zuurheid, verongelijktheid en cynisme in één persoon. Totaal geen zelfreflectie, geen humor of enigszins iets aan positiviteit.

Als je dat binnen je organisatie wil, of zo iemand voor de spelersgroep wil zetten, dan snap je weinig van wat nodig is bij leiderschap en het werken met groepen mensen.

17-02-2025 13:55

Pelleboog1908 +43728

U lukt ook maar wat.

17-02-2025 13:55

johnzel +884

Dat lukt best goed.

17-02-2025 14:09

beppie172 +66277

Wat een stom geluk

17-02-2025 16:42

rresoort +248

Wat een armoe

17-02-2025 13:54

jack.f +5029

Alleen ik snap nu nooit de naam van dik Schreuder,om dat hij bij Zwolle aanvallend voetbal heb gespeeld,kom op zeg voor de rest heb die vent niks en dan ook niks gepresenteerd...

17-02-2025 13:54

beppie172 +66277

Heeft prima gepresteerd bij amateurs, Zwolle en in Spanje. Zeg dan gewoon dat je 'm niet kent en het daarom een rare keus vindt.

17-02-2025 16:45

Genius +7097

42% wilt van Bommel.

Dat zegt alles

17-02-2025 13:47

ibmebudh +3321

Vorige week was de meerderheid nog voor Pusic. Uitslagen van een poll hier zeggen precies niks, behalve dat fr12 als collectief een manische-depressieve groep is die geleid wordt door de waan van de dag en zelden op verstand van voetbal te betrappen is.

Maar het is wel lachen hier.

17-02-2025 17:03

Bas.W +6422

42% wil van bommel...
We gaan eraan.

17-02-2025 13:43

XLarsson +172

Wat een gezeik dat Don Kloesoe direct moet vertrekken. Straks levert onze nieuwe Mexicaanse vriend 49 miljoen op en dan is het weer een legende.

17-02-2025 13:39

zdpln +1848

DtK heeft in Mexico gewoond. Dat maakt hem nog geen Mexicaanse vriend ;-)

17-02-2025 14:01

CLAM +1736

Amorim van MU halen, speelt het liefst ook 3 4 3 en is zeer ws binnenkort beschikbaar

17-02-2025 13:36

KeithMoon +5281

Ten Hag vraagt 15 miljoen afkoop

17-02-2025 13:32

zdpln +1848

Heeft ie al gekregen van manu (niet Elvis)

17-02-2025 14:02

beppie172 +66277

Krijgt ie waarschijnlijk als ie niet elders eerder aan de slag gaat.

17-02-2025 16:46

KeithMoon +5281

Nee van ons

17-02-2025 14:16

KaleCler +704

Ik ga een brilletje kopen voor DtK, misschien ziet hij dan wel dat hij gefaald heeft

17-02-2025 13:32

Maradollar +5698

Schijnbaar gaan de jeugdtrainers rouleren middels een corvee schema tot eind van het seizoen. Eerste volgende is Arnold Scholten daarna Davey vd Berg.. etc.

17-02-2025 13:32

ibmebudh +3321

Wat is er gebeurd dat Pusic opeens zo in populariteit gedaald is? Het lijkt hier wel een stel vrouwen, elke dag een andere mening…

Overigens juich ik het helemaal toe hoor, daar niet van.

17-02-2025 13:30

Bas.W +6422

Nu van bommel volgende week schreuder.

17-02-2025 13:44

beppie172 +66277

Pusic is 2x hoofdtrainer geweest.
Werd uitgekotst bij Twente maar omdat ie kampioen werd van de KKD hielden ze dat intern. Maar dag na de promotie was zijn exit al bekend gemaakt.

Zit nu bij Shaktar, en is met een derde plek op weg naar het slechtste resultaat van de afgelopen 30 jaar. Ook in CL uitgeschakeld.

Een goede assistent is niet persé een goede trainer.

Kost daarnaast geld om af te kopen en je hebt met aanstaand vertrek van Hancko, Timber, Hartman en Paixao niemand meer over uit de Slotbal tijd. Je hebt gewoon een opbouwtrainer nodig.

17-02-2025 16:49

ibmebudh +3321

Helemaal eens, dat riep ik van de zomer al, en sinds het ontslag van Priske ook.

Maar bij de poll van een week geleden ofzo, was hij volgens mij ruim koploper. Heeft men dan eindelijk het licht gezien, of is het waan van de dag, of afkeer nu dat Troost hem schijnbaar wil, of …?

17-02-2025 16:53

olaf +1501

Alex pastor tot einde van het seizoen

17-02-2025 13:26

petje +10708

Neem gewoon Alex Pastoor
Ietwat eigenwijs maar haalt ook t maximale uit n groep
Is Nederlander dus weet ook alles over de tegenstanders.in deze comp.
Ik heb daar meer vertrouwen in dan ter Hag oid

17-02-2025 13:21

ibmebudh +3321

Want ten Hag kent onze competitie niet?? En Pastoor heeft ook ervaring in de CL??

Maar mijn grootste zorg bij Pastoor: die heeft letterlijk gezegd dat ie het allemaal niet zo leuk vindt, dat voetbal wereldje. Zou het gek vinden om het dan als coach te hebben.

17-02-2025 13:32

taco_mundo +53559

😂 die moet gewoon kankerverwekkende kunstgraskorrels gaan snuiven

17-02-2025 13:36

JohnFR12 +2561

Simonis, past goed bij ons.

17-02-2025 13:20

Ton.H62 +401

Oosting en Lukkien zijn stuk stabieler dan Schreuder en Simonis is pas 1 jaar hoofdtrainer. Danny Buys met Bosschaard zou ook geen slechte combi hoeven zijn.

17-02-2025 13:14

ibmebudh +3321

Als Buys ten Hag heet hoeft dat inderdaad niet

17-02-2025 13:33

VanKlotelenBurg +3943

Danny Buys zou inderdaad een goeie zijn. Het verbaast me dat die niet vaker wordt genoemd.

17-02-2025 15:19

theo_de_tokkie +13241

Allemaal wel ok. T'is altijd een gok, maar als Bosschaart wint van milan, contract voor het leven.

17-02-2025 13:14

frjvs +1423

Priske won Benfica en Bayern, gelijk uit bij City maar kreeg ook de zak. Het kan verkeren

17-02-2025 13:56

theo_de_tokkie +13241

was een buitenlander.

17-02-2025 14:30

André.M +266

Kan die Mo Aalach van RKC niet de nieuwe TD worden? Volgens mij iemand met het juiste zakelijke instinct!

17-02-2025 13:14

joebeste +1694

Pusic is niet beschikbaar, dus is geen optie

17-02-2025 13:14

ron1872 +8172

Sowieso DtK en de RvC niets meer laten halen.

17-02-2025 13:12

Ton.G26 +191

Sjaak moet op de blaren zitten

17-02-2025 13:08

rood-wit +3772

Wim Jonk !

17-02-2025 13:04

joebeste +1694

Zou inderdaad prima keuze zijn

17-02-2025 13:08

BertusBadeend +238

Wat een onzin weer. Stadiondossier is op schema, eenwording club en stadion is exact dat schema dus die noem je dubbel. Uitkoop van vvf gebeurt volgens een vast percentage aan einde van t seizoen

Hij verzint dus werkelijk dat DtK het te druk heeft.

17-02-2025 12:59

Wisselspeler +7839

En daarbuiten is het een enorme harde werker, dus die heeft het niet te snel te druk. Bij transfers doet hij alleen de afsluitende onderhandelingen of de echt grote, waar hij dan ook het onderste uit de kan weet te halen: Kokcu, Wieffer, Geertruida, Gimenez als duidelijke voorbeelden. Na afspraken met de spelers om nog langer te blijven bij hun vertrekwens nogmaals meer geld binnen te slepen. Je hoopt dat ieder bedrijf zo'n onderhandelaar heeft.

17-02-2025 13:14

kampioentje2017 +9573

Ik kom net Hilton Rotterdam met mijn buurvrouw binnenlopen zie ik van Bommel en van Bronckhorst zitten.Komt wel erg dichtbij zo.

17-02-2025 12:58

HaarlemFan +570

Kan ik bevestigen ik ben de buurvrouw

17-02-2025 13:10

kampioentje2017 +9573

Verklap nou niet alles schat.

17-02-2025 14:57

KeithMoon +5281

In pyama ??

17-02-2025 13:30

Warface +3207

Paul Simonis! Knap wat die met gae doet.

17-02-2025 12:46

misterj +4557

Dat is ook een naam die in mijn hoofd zit. Is wel erg onervaren, maar achter alles wat hij doet zit een idee. Ik denk dat hij net zo’n type als slot kan worden.

17-02-2025 13:06

Anony.M +530

Mark van Bommel en neemt zn goeie contact Overmars mee

17-02-2025 12:43

Anony.M +530

En z’n schoonvader natuurlijk

17-02-2025 12:45

André.M +266

Af en toe nog een dickpick delen met de fans!

17-02-2025 13:13

ElPanzeFr +21588

Het liefst zie ik nu een tijdelijke trainer tot aan de zomer. Dan hebben we ook de tijd om intern besluiten te nemen over verantwoordelijkheden, een nieuwe TD aan te stellen én om met een goed plan te komen.

17-02-2025 12:41

Wisselspeler +7839

Gaan we Ruijl ontslaan dan?

17-02-2025 13:15

ElPanzeFr +21588

Ruijl is nu technisch manager, geen directeur. Dus je kan hem prima als rechterhand van de TD aanstellen

17-02-2025 13:42

kraai59 +5302

Geen van allen gestemd. Weet ook niet wie het wel moet worden. Maar niet onder de indruk van genoemde personen.

17-02-2025 12:36

Meekijker +4337

Niet zo moeilijk doen en gewoon Van Bommel coach maken. Hij heeft in principe al publiekelijk gesolliciteerd op televisie.

Als tegenstander hadden we een ongelofelijke pleuris hekel aan 'm. Maar qua karakter en visie past ie heel goed bij Feyenoord en het legioen zou ik zeggen.

17-02-2025 12:36

ibmebudh +3321

Als tegenstander bedoel je tijdens zijn carrière als voetballer? Dat zegt toch niets over zijn kwaliteiten als coach?

17-02-2025 13:35

Meekijker +4337

Als tegenstander tijdens z'n voetbalcarrière ja. Iets dat compleet los staat van z'n trainersschap. Het is toch precies wat ik zeg gozer?

17-02-2025 14:20

ibmebudh +3321

Ik snap de sprong van “een vervelende speler om tegen te voetballen” naar “coach die goed bij Feyenoord past” niet.

Je noemt karakter en visie en het feit dat ie zelf wil. Dat laatste lijkt me niet zo tekenen, dus welke visie heb je het dan over? En qua karakter: je moet een paar eikels in je team hebben, dat kan ik nog volgen, maar welke andere aspecten van zijn karakter maken hem een trainer die op dit moment goed bij Feyenoord past?

Ik ben bang dat iedereen Mark van Bommel goed vindt omdat hij spelers goed op scherp zou kunnen zetten omdat het zo’n “klootzak” was die kosten wat kost wil winnen. Dat is allemaal leuk, maar na twee maanden is dat trucje wel uitgewerkt. Dus tenzij mensen andere, betere redenen hebben om van Bommel te kiezen, ben ik sceptisch.

17-02-2025 16:16

Meekijker +4337

Ik probeer daarmee te zeggen dat ondanks dat we 'm vroeger een gigantische lul vonden, we dat los moeten zien van de potentie die hij heeft om bij ons te slagen als trainer. Gezien ik denk dat hij qua karakter goed past bij ons.

Hij is vooropgesteld een strijder, maar ik meen dat hij daarnaast ambieert ook voetbal te spelen met hoge druk en goed positiespel (en alles wat daarbij komt kijken). Als dat zo is, dan zie ik een prima match met Feyenoord en haar legioen - ondanks dus dat we 'm vroeger een mega lul vonden.

17-02-2025 17:03

ibmebudh +3321

Ok, als die visie inderdaad klopt kan ik me erin vinden. Ik hecht sowieso niet zijn waarde aan wat iemand in het verleden deed of zei of voor wie ie was. Ik heb zelf voor EtH gekozen, ondanks zijn Ajax verleden.

Er zijn wel uitzonderingen: Overmars (in principe voor tweede kansen, maar toch een risico om zo’n iemand in je organisatie te hebben), Taylor, Berghuis, Lang en nog een paar hoef ik niet bij Feyenoord te zien op korte termijn.

17-02-2025 17:06

Meekijker +4337

Haha ja ik ook zo!

17-02-2025 17:08

Wijstaanbovenaan22 +6816

Eigenlijk geen van allen. Maar van Bommel zou denk ik de meest logische oplossing zijn gezien hij sowieso ook wel wilt. Maar dan eigenlijk alleen een contract tot het einde van het seizoen. Daarna kijken of we verder willen of toch een andere trainer nodig hebben. Maar dat zal hij weer niet willen aangezien het vertrouwen dan ontbreekt of terwijl het geld.

17-02-2025 12:36

Dyllon.t +195

Ik heb wel vertrouwen in van Bommel.
Dat is een jongen die begrijpt wat het legioen wil en heeft een goede visie hoe hij wil spelen.
Maar het belangrijkste dat spelers met hem weglopen. Geef hem het materiaal en hij zorgt wel dat het een team word die elke week 100% geeft.

17-02-2025 12:33

Wisselspeler +7839

Het materiaal is er. Dus dan zou bij het instappen er direct resultaat moeten zijn volgens jou.. ben benieuwd.

17-02-2025 13:16

Dyllon.t +195

Nou het materiaal is er vind ik nog niet helemaal, mag toch op z’n minst een goede spits bij als je Santi verkocht hebt.

17-02-2025 19:34

Santiagotto1961 +5233

Snel een nieuwe trainer en Algemeen en Technisch Directeur.

17-02-2025 12:31

detrotsvanrotterdam +8677

Is het lijstje niet uitgebreid of niet groot?

17-02-2025 12:29

patrick.k64 +55

Het is een grote pleuris bende bij Feyenoord schaamteloos dat we na een seizoen zonder slot al weer terug bij af zijn eigelijk zou je zeggen dat het onmogelijk is wat hier gebeurd dtk mag wat mij betreft alleen de financiën doen die heeft gefaald troost moet omslagen worden tot 2 keer toe vertrouwelijke informatie lekker kan echt niet en dien je voor onslagen te worden

17-02-2025 12:28

detrotsvanrotterdam +8677

Zulke spelers als nu hadden we 4 jaar terug niet hoor.
Het kan inderdaad momenteel wel effies beter, daar heb je wel een punt.

17-02-2025 12:31

sebas1980 +6707

Af en toe een leesteken gebruiken is geen overbodige luxe.

17-02-2025 12:56
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties