'Feyenoord bereikt akkoord met Brighton over Buonanotte'

'Feyenoord bereikt akkoord met Brighton over Buonanotte'

Facundo Buonanotte gaat de overstap maken naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben een akkoord bereikt met Brighton & Hove Albion FC over de komst van de 19-jarige Argentijn. Dit meldt 1908.nl.

Feyenoord heeft tijdens de onderhandelingen over een verhuurperiode ook een optie tot koop bedongen, maar de vraag is of die ook daadwerkelijk gelicht kan worden. Wanneer de stadionclub Buonanotte definitief wil aantrekken, moet het huidige inkomende transferrecord fors verbroken worden

De huidige recordaanwinst staat nu op naam van David Hancko. Feyenoord betaalde inclusief bonussen een bedrag van 8,3 miljoen euro aan Sparta Praag. Buonanotte zou ongeveer twee keer zoveel moeten kosten. Zijn huidige marktwaarde wordt geschat op een bedrag van achttien miljoen euro. Zijn contract in Engeland loopt nog door tot medio 2027.

Feyenoord is al weken in gesprek met Brighton & Hove Albion FC over de komst van de talentvolle rechtsbuiten. De Rotterdammers wilden de linkspoot het liefst al meenemen op trainingskamp, maar slaagden daar niet in. Het is de bedoeling dat Buonanotte binnen enkele dagen medisch gekeurd en gepresenteerd gaat worden in De Kuip. Hij kan zowel als rechtsbuiten als aanvallende middenvelder uit de voeten. Afgelopen seizoen speelde Buonanotte 27 duels in de Premier League.

Plaats reactie
666

Aurnespresso +872

JAAAAAAAAAAAAA WELKOM

23-08-2024 16:21

MaartenTT +20203

Je zou toch denken dat je na zo'n bewering binnen 2 dagen meer hoort....

03-08-2024 17:46

Okki72 +1076

Vanmiddag nog ingevallen ..gaat echt niet komen hoor

03-08-2024 20:15

Willem.H +15787

Zo, FR12 heeft Bever weer ff zijn moment van fame gegeven hier. En alle sukkels trapten er weer in hier. Ik zeg al 2 jaar dat Bever 1 grote fantast is. Niets maar dan ook niets is waar gebleken. FR12 moet hun samenwerking stoppen met hem, je maakt je als site steeds belachelijke wanner je weer komt opdraven met Bever als bron.

02-08-2024 21:34

Ronny +4633

Clicks Willem, je weet zelf.👊

03-08-2024 15:02

Feijenoord1908 +3645

Goede speler, maar dit lijkt mij ook de druppel die de emmer doet overlopen voor Sauer als Buonanotte komt. Het is gewoon beter voor alle partijen als die jongen verhuurd wordt, hij moet echt speeltijd krijgen op hoog niveau, niet bij O21.

02-08-2024 16:36

Dylan Kraak +746

Rechtbuiten, he. Sauer speelt links. Alleen Paixiao echt voor zich normaak gesproken.

02-08-2024 18:03

Kirkduyt10 +258

Zou hij tegen psv spelen?

02-08-2024 16:22

Stijn.S +165

Heel groot talent ben erg benieuwd

02-08-2024 16:04

FRlegend +17109

Update van Brent?

02-08-2024 13:59

Twan_feyenoord +983

Doen! Speler heeft echt geweldige dingen laten zien in de voorbereiding van Brighton

02-08-2024 13:19

BacoArieFTW +148

Brighton volger?

02-08-2024 20:12

ramsteijn +4993

Prachtige naam heeft deze speler.

02-08-2024 12:57

rob57 +3049

Voor namen koop ik niets.

03-08-2024 14:53

Bertus.C +49

Feyenoorders moeten niet zo negatief denken. Vertrouwen hebben in staf en selectie.

02-08-2024 12:51

Champman079 +3597

U heeft gelijk!

02-08-2024 13:24

HaarlemFan +605

Er gaan geruchten dat Brighton een buy back optie gaat opstellen in het contract, het klopt dat Feyenoord hem kan kopen na huur, maar dan kan brighton hem meteen weer terug kopen (met winst voor Feyenoord uiteraard)

02-08-2024 12:35

Nordberg +4825

Lul niet alsof je er verstand van hebt man

02-08-2024 13:03

Michiel.v72 +8584

Te stellig voor iemand zonder ava

02-08-2024 13:25

Peet.d90 +354

Zijk niet over een ava

02-08-2024 13:53

Michiel.v72 +8584

Oké als jij leert spellen.

02-08-2024 17:14

michelbastos +172

Dat heb gestaan op faceboek

02-08-2024 13:33

feyenoord021 +7938

Ava nemen en voorstellen

02-08-2024 21:55

FR_Domingo +14939

Eerste wat mij te binnen schiet, Minteh is gehaald voor 40 miljoen. Minteh was een leuke speler maar erg druistig en wisselvallig, was bij ons absoluut geen vaste waarde. Deze jongen staat in de pikorde achter Minteh….

Dus lang verhaal kort, we krijgen een slechtere spelers dan Minteh binnen.

02-08-2024 12:31

marcfr12 +2972

Deze jongen speelde zijn wedstrijden centraal op het mddenveld. Altijd leuk die conclusies zonder enige kennis.

02-08-2024 12:53

ramsteijn +4993

Hoezo, Een slechtere speler ?

02-08-2024 12:58

Twan_feyenoord +983

Minteh speelt echt geweldig daar

02-08-2024 13:19

SwissRotterdammer +274

Absoluut niet. Minteh kwam uit de Deense competitie dus had nog veel te leren. en was gewoon een risico. Buonanotte heeft ervaring in de Premiership en bleef daar overeind. Die jongen is veel verder en is voor de Eredivisie gegarandeerd goed genoeg.

02-08-2024 13:50

koningslotbal +3478

Wat je schrijft klinkt natuurlijk logisch maar het hoeft niet te betekenen dat deze jongen minder is.

02-08-2024 14:00

FR_Domingo +14939

Ik heb je reacties geliked, ter kennisname :)

02-08-2024 14:50

Sebastiaan.F +499

Of een totaal ander type welke bij voorkeur op een andere positie speelt, namelijk aanvallende middenvelder.

02-08-2024 19:36

Bestlander +135

Het is goed dat Feyenoord de speler eerst huurt, maar nu nog overnemen als hij heel goed is. Feyenoord betaal niet graag € 18.000000- voor een speler, maar ze willen wel € 40.000000- voor Hanco. Ik ben aan de andere kant wel blij dat er niet met geld wordt gesmeten. Maar soms is er geld, en geld verdiend aan de CL, dat moet het toch een keer kunnen om voor voorin een hele goede speler te halen.

02-08-2024 12:28

Vindog +663

Lijkt mij ook

02-08-2024 14:06

smirre +1346

Als die beste jonge 18 miljoen waard is waarom zou Brighton hem dan verhuren?? Me dunkt dat ze zelf ook wel wat talent kunnen gebruiken.

02-08-2024 12:21

FR_Domingo +14939

Bedragen slaan nergens op

02-08-2024 12:29

RyanGarcia +100

Neem aan dat een gemiddelde speler van het niveau middenmoot/subtop (wat Brighton graag wil zijn) meer waard is dan 18 miljoen.

02-08-2024 13:01

Sebastiaan.F +499

Omdat zij misschien betere spelers hebben op zijn positie?

02-08-2024 19:37

Criticus +21944

Ik geloof het pas als er dik gedrukte letters staan!

02-08-2024 12:18

Zarpa +1927

Vertrouwen hebben in ons scoutingsapparaat met DtK als aanvoerder. Laten we maar eens zo’n klapper maken.

Vertrouwen in ons team is wel wat anders. Priske speelt met een andere taktiek en tunnelt mi te weinig door richting een basisopstelling. Spelers als Pedersen en Lopes laten spelen… lijkt mij onverstandig. Ik twijfel helaas erg aan goede resultaten dit seizoen. De JC ontmoeting tegen PSV zal een hele goede graadmeter zijn hoe we ervoor staan….

02-08-2024 12:07

Roel Stellinga +1801

Bekerwedstrijd in de avond,
Hij scoort de winnende, slaap celebration

Buonanotte

02-08-2024 12:06

mataglap +7628

Maar we kunnen toch ook gewoon een oude over-the-hill speler met waanzinnig salaris halen? 😂

02-08-2024 11:41

Lampiesan +24009

Ja zoals Makaay, Hofland, De Cler, Swerts en van Bronckhorst in een paar maanden tijd?

02-08-2024 11:47

Ladinsky2021 +6090

Ja, vooral Swerts was een hele dure

02-08-2024 12:01

john-12 +1350

Dat waren allemaal afbouwers, deze staat aan de start van zijn carrière!

02-08-2024 12:48

Lampiesan +24009

En ook echt een fantastische spelert

02-08-2024 14:08

theone +10535

Toch stonden we toen in de winterstop 1e, maar die oudjes raakten geblesseerd helaas. Was een dure gok, ze zijn Makaay nog steeds aan t betalen.....

02-08-2024 16:06

gravencityfr1908 +3764

Zij me benieuwen of hij gelijk wedstrijd fit is

02-08-2024 11:35

ringostar1 +2731

Nu volgende aankoop hopelijk !

02-08-2024 11:34

radikale +6890

Als je op je 19e al 27 premier league duels heb gespeeld , waarom word ie dan niet in Engeland gehouden

02-08-2024 11:33

erkan2010 +156

Krijgt niet echt veel genoeg speeltijd als jonge speler heb je dat nodig

02-08-2024 11:39

BacoArieFTW +148

40 zelfs, verdeeld over 2 seizoenen

02-08-2024 11:49

Kwintsheul +14817

Eurojackpot staat op 17 miljoen.
Dus DtK, lot kopen, even winnen en Buonanotte is van ons.

02-08-2024 11:31

happybird15 +1787

Mening over onze linksback positie?

02-08-2024 11:30

Lampiesan +24009

Iedereen heeft een mening

02-08-2024 11:48

poklaan +2494

Speler halen waarvan je met vrij veel zekerheid durft te zeggen dat hij Hartman als vaste basisklant kan opvolgen, want die is normaal gesproken volgend jaar weg. Smal leuke Eredivisie speler, maar niet voor 2x in de week basis.

02-08-2024 12:37

Aidan_Exclusive +7789

Hancko totdat Smal terug is, daarna aankijken of Hancko weer naar het centrum moet of daar moet blijven staan

02-08-2024 13:09

ramsteijn +4993

Geweldig nieuws, weer een dik compliment voor Dennis te Kloese. Deze speler heeft potentie om uit te groeien tot een top speler voor Feyenoord.

02-08-2024 11:19

Aproxis +3758

19 jaar en kan al wel aardig meekomen in de PL. althans hij weet zn doelpuntje mee te pikken. Dan is het geen schande dat hij zich af en toe vast loopt. In de eredivisie gaat hij dan natuurlijk gewoon verdedigingen stuk spelen. Dit zie ik echt wel zitten. Heeft denk ik de potentie van Stengs in zijn beste tijd.

02-08-2024 11:02

Kromme038 +1421

Dit lijkt wel een hele goede hoor! Veel goede defensieve onderscheppingen, overzicht met goede pass en een redelijk schot. Jaartje testen en dan overnemen!

02-08-2024 10:55

jimmy0180 +14663

Buonaventure Kalou

02-08-2024 10:55

petje +10733

Zouden een stuk of 2 goede middenvelders moeten hebben, met ervaring.
We worden overlopen en de toevoer naar voren moet gewoon beter.
Ga daar eens naar op zoek....

02-08-2024 10:42

fr1908-paul- +5623

Kokcu terug halen

02-08-2024 10:47

ramsteijn +4993

Het is nooit goed?

02-08-2024 11:16

cipolini +14177

Terug halen is nooit goed. Toen Peter Bosz Technisch Directeur was deden we dat ook. Resultaat is bekend.

02-08-2024 11:19

bacobas97 +635

Huidige aankooprecord is toch Ueda met 10 mil?

02-08-2024 10:27

Aproxis +3758

Nee Ueda was 8m geloof ik.

02-08-2024 11:00

BerendBotje +1485

Maar kan hij ook voetballen

02-08-2024 10:21

Lebowski +5886

Nee dat niet

02-08-2024 10:34

Peterk +35147

Met voetballers is het zo'n beetje hetzelfde als de huizenprijzen. Men vraagt maar raak en men begint al direct hoog in te zetten. Huren is niet verkeerd maar dan moet je ook wel al een verkoopprijs bedingen. Anders krijg je hetzelfde als Minteh. Doet zo'n speler het hier goed dan heb je als Feyenoord het nakijken.......

02-08-2024 10:20

Kabaal +4533

Al zegt dat nog niet alles, kijk maar naar Symanski

02-08-2024 10:45

Dabien +76

Dat ze Szymanski vorig jaar niet hebben vastgelegd, is een hele dure vergissing geweest.

02-08-2024 10:50

Vamosss010 +253

Die konden we niet betalen. Transfersom + salaris

02-08-2024 11:29

Jeroen.S71 +1066

Jaaaaaaaaaaa lekkah! Te Kloese gaat dit geld met al die uitgaande transfers makkelijk kunnen ophoese

02-08-2024 10:17

realistisch1953 +14230

Wat een gezever over tactiek en spelsysteem altijd zeg, gewoon ouderwets 1 doelpunt meer maken dan je tegenstander zo gaat het al decennia lang....

02-08-2024 10:17

fr1985 +6376

Daarnaast heb ik nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken. Oftewel uitgeven die handel!

02-08-2024 10:18

rob57 +3049

Uitspraak van Cruijff.

04-08-2024 17:45

john-12 +1350

Lekker transfertje dit hoor, die jongen lijkt fluwelen voetjes te hebben, gaan we nog veel plezier van beleven!

02-08-2024 10:16

maaartijn +15813

Eerst maar eens bevestiging van andere media…

02-08-2024 10:13

fr1985 +6376

Zou inderdaad niet de eerste keer zijn dat de bever het toch niet helemaal juist blijkt te hebben

02-08-2024 10:19

daanos +8876

DtK gaat lekker zeg

02-08-2024 10:07

Verstappen +7872

We hebben nog nooit zo veel spelers voor zulke hoge bedragen verkocht als nu, dus ons transferrecord flink verbreken, is echt zo gek nog niet. Hopelijk kunnen we een vergelijkbare deal krijgen voor een CM en nu al flink investeren in een RWB.

02-08-2024 09:58

jostie +7713

Zoveel spelers verkocht voor hoge bedragen… ik dacht alleen wiefer

02-08-2024 10:15

Jeroen.S71 +1066

Hansje Co gaat ook nog

02-08-2024 10:18

fr1985 +6376

Ik vermoed dat Kokcu ook nog telt in dat rijtje

02-08-2024 10:20

Verstappen +7872

Kokcu en Sini tel ik mee ja. Tel daar 2 jaar CL bij op en daarvoor overwinteren in EL. Dat is een unieke situatie voor ons.

02-08-2024 11:16

mellie +7589

In het systeem wat Priske wilt spelen, speel je toch zonder verdedigende middenvelders? Eigenlijk geen plek voor Zerrouki en Zechiel en wellicht ook geen Timber omdat je met twee aanvallende middenvelders speelt, en twee wingbacks

02-08-2024 09:49

12345 +14060

Natuurlijk wel slimpie
Juist met een 6 en 8

02-08-2024 09:51

carpeventum +4288

Nee maatje, 2 middenvelders voor de verdediging, met 2 wingbacks er net boven en daarboven weer 2 tienen, dus soort vierkantje op t middenveld. Dus Zerrouki+timber gewoon concrete optie.

02-08-2024 09:51

michielt010 +349

Spelen we met 13 man?

02-08-2024 09:54

mellie +7589

Dus jij zegt eigenlijk dan zonder buitenspelers?

02-08-2024 10:14

teauvenoir +78375

Je speelt met 2 zessen en 2 tienen, waarbij de ene zes mogelijk iets aanvallender is en je evt zou kunnen spreken van een 8.

02-08-2024 09:54

GloriousJustice +1606

Ik zou nummers 13 opstellen, en dan liefst zo'n 40000 stuks

02-08-2024 10:19

teauvenoir +78375

U bedoelt nummer 12, avaloze

02-08-2024 10:43

OJ84 +2732

3 verdedigers én geen controlerende middenvelders? Dan snap je dit systeem niet helemaal denk ik.

02-08-2024 10:01

mellie +7589

Wat zijn de wingbacks dan volgens jou? Aanvallend ingesteld of juist verdedigend? Dat betekend in jou denkwijzen dat je dus met minimaal 6 verdedigendingestelde spelers speelt?

02-08-2024 10:15

OJ84 +2732

Zie je mij dit ergens zeggen?
Je speelt gewoon met een 6 en een 8.
Wingbacks heb je bij een 5-3-2 die je in omschakeling naar voren schuift. Dat is hier niet van toepassing.

02-08-2024 13:51

ringostar1 +2731

Zo veel geld binnen gekomen waar blijven de goeie aan kopen om mee te doen ?
Zondag verlies psv moet er wat gebeuren !

02-08-2024 09:49

ramsteijn +4993

Het is het nooit goed zijkbeer

02-08-2024 10:04

Dick.B +513

Misschien is Feyenoord met Te Kloese bezig om de achterstallige puinhoop uit de tijden van Gudde en van Geel op te ruimen. Of zijn we dit al vergeten? Gelukkig de laatste jaren een verstandig beleid. Dat is; Niet meer uitgeven dan dat er binnen komt! En dit beleid heeft Feyenoord geen windeieren opgeleverd..

02-08-2024 10:07

john-12 +1350

Dit is voor eredivisiebegrippen echt een goeie transfer maat!

02-08-2024 10:18

Bobbiebop +2850

Ja hoor, we gaan weer lekker opleiden voor een ander. Trek je knip toch man!

02-08-2024 09:47

Jeroen.S71 +1066

Optie tot koop toch!

02-08-2024 10:20

fr1985 +6376

Als je die optie tot koop licht, heb je hem gewoon een jaar voor jezelf opgeleid

02-08-2024 10:28

ramsteijn +4993

En als het een miskoop,zou zijn ?,dan is het weer niet goed en dan is het weer de schuld van Dennis zeker . Ben eens positief en niet zo zijken.

02-08-2024 11:23

Bobbiebop +2850

Je hoeft deze gozer niet te kopen. Er lopen nog veel meer spelers rond op deze aardkloot.

02-08-2024 16:29

Thijs.M +16067

Guidetti niks voor ons?

02-08-2024 09:42

Jeroen.S71 +1066

Die is rijp voor Hekelingen 2

02-08-2024 10:20

badeend +7826

Liever een record verbreken als hij het ook waard is dan tig jongens halen en hopen dat er een goede tussen zit.

02-08-2024 09:37

Richard1967 +769

Messi 2 als die wat ervaring heb kan die veel opleveren

02-08-2024 09:35

dirkie_duracell +1805

Buongiorno is goedemorgen
Buonanotte is goedenacht
Iacere dat is huilen
Soriso is een lach
Prego is alsjeblieft
Multo grazie is dankjewel
Luister heel goed
Naar dit liedje
En vergeet die Bever maar heel snel..

02-08-2024 09:35

Joepie. +10204

Gran polla = Dikke lul

02-08-2024 09:46

dirkie_duracell +1805

tre birre = drie bier

02-08-2024 10:14

DirkWuppertal +1901

gran polla tres birra

02-08-2024 10:15

Ladinksy +2424

Ik heb een aantal beelden bekeken van Buonanotte. Stijf linksbenig en daardoor redelijk voorspelbaar voor de tegenstander. Maar wel een goed schot, goed in de kleine ruimte en een goed overzicht. Een nieuwe Minteh. We kunnen hem uitstekend gebruiken.

02-08-2024 09:28

TeS1979 +4328

Een minteh zonder de snelheid en zonder de onvoorspelbaarheid, maar met wat meer overzicht en wat meer controle?

02-08-2024 09:33

Ladinksy +2424

Klopt! Ik denk dat Minteh wat sneller en wat onvoorspelbaarder was.

02-08-2024 09:34

TeS1979 +4328

Oke goed om te weten. Vond dar nou net hetgeen wat hem zo leuk maakte en zo anders. Maar goed een goede buitenspeler is zeker wel welkom

02-08-2024 09:35

rockn_roll +8280

Sneller dan Minteh kan ook niet

02-08-2024 09:47

Jeroen.S71 +1066

Ik ben zelf ook vrij goed in de kleine ruimte! Dat zegt niks

02-08-2024 10:22

fr1985 +6376

Vooral omdat Minteh 70% van de tijd zelf ook niet wist wat hij ging doen

02-08-2024 10:32

Bosj +5971

Zelden een buitenspeler zo stijf links gezien als Robben.

02-08-2024 09:38

Dennis.L +369

Post nou alsjeblieft geen berichten meer van bever.

02-08-2024 09:22

HaarlemFan +605

------------------Bijlow--------------------
------------------Wellenreuther--------
------------------van Sas------------------
Geertruida---Beelen------Hancko---Hartman
Nieuwkoop---Trauner-----Tsongui--Smal
Read-----------Mitchel----------------------Lopez
-------------Zerrouki----------Timber--------------
-------------Zechiel------------Milambo------------
--------------------------Stengs------------------------
--------------------------Lingr---------------------------
Buananotte---------------------------------Paixao
Hadj Moussa----------------------------Ivanusec
Slory-----------------------------------------Sauer
---------------------------Gimenez------------------
----------------------------Ueda----------------------
----------------------------Carranza-----------------

Dit is goed kan je ook wel eens buonanotte op plek van Stengs zetten en Moussa laten spelen op zijn plek. Voorkom je dat Lingr hoeft te spelen

02-08-2024 09:21

TeS1979 +4328

Toch voldoende opties om een goed presterend elftal te smeden , zou je zo zeggen

02-08-2024 09:34

HaarlemFan +605

Lijkt me wel. Gimenez of Carranza moet wel echt gaan vlammen dan zou het goed moeten komen.

02-08-2024 09:40

Degekstuh +5431

Middenveld is gewoon te mager

En je wingers voor het systeem wat we willen spelen zijn niet goed man

02-08-2024 09:37

michelbastos +172

We spelen toch 3 4 3

02-08-2024 09:38

fr1985 +6376

Ik vermoed dat zoveel spelers opstellen toch gaat opvallen op een gegeven moment

02-08-2024 10:33
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties