Coëfficiënten: Dramatische week ondanks overwinning Feyenoord

Coëfficiënten: Dramatische week ondanks overwinning Feyenoord

Nederland beleefde een dramatische week als het gaat om de UEFA-coëfficiëntenlijst. PSV, AZ, FC Twente en Ajax wisten niet te winnen, waardoor Portugal na een magere coëfficiëntenweek is ingelopen. De overwinning van Feyenoord tegen Sparta Praag was het enige lichtpuntje in de strijd om het behoud van de belangrijke zesde plaats.

De kampioen en nummer twee van dit seizoen spelen volgend jaar Champions League-voetbal, terwijl de nummer drie een ticket verdient voor de voorrondes van het miljardenbal. Voor het seizoen daarna ligt alles nog open, en moet Nederland op de UEFA-coëfficiëntenlijst Portugal voorblijven. Deze week sprokkelde de Eredivisie in Europa 0,67 coëfficiëntenpunt bij elkaar.

Portugal begon de week nog met een gelijkspel van SL Benfica in de Champions League, maar donderdag kwamen daar overwinningen van FC Porto en Vitória Guimarães bij. Portugal wist daardoor 1 coëfficiëntenpunt te verdienen en loopt in. Nederland verzamelde dit seizoen tot dusver 8,000 punten, terwijl Portugal er 11,775 pakte.

Nederland eindigt 2024 met een voorsprong van ruim twee punten op concurrent Portugal. In totaal hebben clubs uit de Eredivisie over de afgelopen vijf seizoenen 59,900 coëfficiëntenpunten verzameld. Portugal wist 57,416 coëfficiëntenpunten bij elkaar te sprokkelen. Nederland heeft het dit seizoen lastig, omdat het normaal goed kon presteren in de Conference League. Aangezien Go Ahead Eagles vroegtijdig is uitgeschakeld, wordt het een zware strijd om Portugal voor te blijven.

UEFA Country Ranking

Land Totaal 2024/25
1. Engeland 97,160 11,428
2. Italie 85,856 10,500
3. Spanje 80,561 10,000
4. Duitsland 77,410 9,500
5. Frankrijk 64,950 9,785
6. Nederland 59,900 8,000
7. Portugal 57.416 11,775
8. België 49,200 8,000
9. Tsjechië 41,450 7,900
10. Turkije 39,900 6,300

UEFA Club Ranking

Feyenoord is op de UEFA Club Ranking nog altijd de hoogst genoteerde Nederlandse club. De Rotterdammers wonnen van Sparta Praag, en dat brengt het seizoenstotaal op 13.000 coëfficiëntenpunten. Feyenoord blijft daarmee op plek 24 op de ranglijst, maar ziet Ajax wel een plek zakken. SS Lazio heeft na de overwinning van donderdagavond evenveel punten verzameld.

Club Totaal 2024/25
20. AC Milan 73,000 14,000
21. Juventus 72,000 14,000
22. Club Brugge 69,000 13,000
23. West Ham 69,000 -
24. Feyenoord 66,000 13,000
25. Lazio 61,000 11,000
26. Ajax 61,000 7,000
27. Napoli 61,000 -
28. PSV 60,000 12,000
29. Frankfurt 60,000 9,000
30. Rangers FC 60,000 8,000
Plaats reactie
666

rockn_roll +8305

Portugal gaat een niveautje hoger met een zesde kut team in Europa vervolgens weer verspelen wat wij nu doen

13-12-2024 20:11

Feyenoord4ever1908 +72122

De clubs zijn nog niet uitgespeeld in Europa. De verschillende clubs de komende wedstrijden nog genoeg punten binnenhalen

13-12-2024 13:42

Griekie +1327

Zijn de Portugezen al wel uitgespeeld in Europa ?

13-12-2024 14:11

enno_greek_trylos +2

Sporting en Benfica hebben beide 10 punten, dus die zijn nog niet uitgespeeld!
Dus Psv moet ook gewoon winnen!

14-12-2024 01:39

FR1987 +2076

Ik denk dat het gewoon stuivertje wisselen blijft tussen NED en POR.
Dat 6de ticket nekt je gewoon

13-12-2024 13:41

Paulus98 +159146

tja, wij moeten het weer doen.

13-12-2024 13:36

Fworldcup1970 +11327

Als Feyenoord zijn overmacht ook in de eredivisie gaat laten zien, dan krijgen we een hele mooie 2de seizoenshelft.

13-12-2024 13:25

guykroudikorsou +8331

Ik ben juist echt heel blij dat Ajax en PSV hebben verloren.

13-12-2024 13:22

keescf +26539

Omdat je niet in staat bent om te begrijpen dat dit heel nadelig kan zijn voor Feyenoord. Kans is groter dat Feyenoord volgend seizoen PSV voor zich moet laten, dan is plek 2 en directe plaatsing CL heilig. Maar dat is heel lastig om te snappen natuurlijk.

13-12-2024 13:24

ibmebudh +3406

Lastig om te snappen niet, lastig om te “voelen” wel. Maar je hebt wel gelijk, hoe moeilijk het ook is om naar te kijken (of achteraf te lezen), moeten ook PSV en Ajax in Europa gewoon punten pakken. Dat is het op dat moment even kut (al kom ik er sneller over heen dan over een verlies partij van Feyenoord), maar het zou nog veel kutter en langer kutter zijn als we CL mislopen omdat we een ticket minder hebben.

13-12-2024 13:32

keescf +26539

Ik ga niet juichen voor andere clubs, maar het is in het belang van Feyenoord dat ze winnen. We worden alles behalve elk jaar kampioen dus directe plaatsing CL voor plek 2 is gewoon enorm belangrijk. Je moet wel erg simpel zijn om dat niet te begrijpen.

13-12-2024 13:40

Djk1 +5696

Deze ranking wijkt af van die vd Uefa-site: https://www.uefa.com/nationalassociations/uefarankings/country/?year=2025

Lijkt erop dat die de bonuspunten voor kwalificatie CL etc niet meeneemt...

13-12-2024 13:08

Peter.v37 +5635

Stop met die achterlijke play offs in de eD

13-12-2024 13:07

Kampioen2025 +5781

Verlies 020 vind ik persoonlijk belangrijker dan die coëfficiënten lijst.
AZ en Twente hadden wel mogen winnen ja

13-12-2024 12:56

Chileno13 +5181

geen NOOD damens en heren FEIJENOORD PAKT DE PUNTEN WEL IN EUROPA

13-12-2024 12:56

jack98 +47737

Zoals de afgelopen drie seizoenen ook al het geval was, moet Feyenoord het weer doen in Europa voor de Nederlandse clubs.

13-12-2024 12:37

Maasovich +3632

Alsnje nou even uitzoomd naar pakweg afgelopen 15 jaar

13-12-2024 13:35

CR1908 +3040

Achterlijke playoffs Eredivisie afschaffen alsjeblieft. Punten zijn zo belangrijk voor de inkomsten van ED clubs en om enige aansluiting in Europa te houden op financieel vlak

13-12-2024 12:33

voetbalgozer +179

Volledig mee eens. Het is belachelijk dat je als 9e ploeg met een stuk minder punten alsnog door een paar potjes je kan plaatsen ipv de 6e ploeg

13-12-2024 12:47

CR1908 +3040

En vervolgens dus de zwakste broeder (o.b.v. een heel seizoen) Europa in stuurt.
Dit systeem staat zo haaks op het beleid van de KNVB om aansluiting te krijgen in Europa. Maar verolgens dus amper punten halen, terwijl de totale punten wél door het aantal potentiële clubs wordt gedeeld...

13-12-2024 12:57

Mark-N +676

Komen nog genoeg punten bij, aangezien wij de CL gaan winnen.

13-12-2024 12:08

eppo +73534

Dan krijg jij van mij een kratje bier naar keuze.

13-12-2024 12:30

ibmebudh +3406

Vriend van mij moest door zo’n weddenschap eerst wekenlang aan de telefoon hangen om bij een of andere abdij in België in aanmerking te komen voor een kratje speciaal bier. Vervolgens kreeg ie een paar weken later een telefoontje en moest toen op stel en sprong alles uit z’n handen laten vallen om direct 2,5 naar die abdij te rijden om het kratje op te halen.

13-12-2024 13:38

FR1987 +2076

Maak er maar 2 van.

13-12-2024 13:39

FrankAKAFF +2823

Westvleteren zeker?

13-12-2024 13:58

FRRMS +26432

10 miljoen inwoners
Hoe ken er dan toch zoveel meer geld zijn in het Portugees voetbal?
Zijn het de individuele deals die de top clubs daar hebben buiten de competitie om?

13-12-2024 12:07

Ecniv_Fr +6

Clubs daar mogen (tot dit jaar) hun eigen rechten verkopen. Daardoor zit er ook zo'n verschil tussen de boven en onderkant.

13-12-2024 12:16

Miggerd +2224

En Brazilianen kopen en doorverkopen

13-12-2024 12:24

denw010 +36

Beter klimaat, Portugese taal en dus aantrekkelijk voor Braziliaanse talenten. Daarnaast is Benfica qua historie en achterban wereldwijd nog steeds een van de grootste clubs ter wereld die veel investeert in de jeugd en daardoor een zeer goede jeugdopleiding heeft waar in het verleden al veel grote voetballers vandaan zijn gekomen. Benfica samen met Porto en Sporting zorgen daardoor voor genoeg geld in het laatje van de Portugese competitie

13-12-2024 12:18

ibmebudh +3406

Als je van snorren en behaarde armen en benen houdt wel.

13-12-2024 13:40

Robin.B17 +451

Ja gvd dat Twente en az en neuzen had gvd toch sws meer punten moeten halen gezeik zeg

13-12-2024 12:05

dionline +5995

Gaat t een beetje ?

13-12-2024 12:07

patrickbmx +2228

Wat intresseren die clubs en ajakkes moet altijd verliezen.

13-12-2024 12:21

Zorro2021 +425

Mijn vrouw is Portugees, komt wel erg dichtbij zo

13-12-2024 12:03

henkdvries +6797

Jouw probleem

13-12-2024 12:05

Orgullo +7669

Die lijst klopt niet, Belgie heeft al veel meer punten.

Ook vrij wonderlijk dat Ajax nog zo dichtbij ons staat, hebben de laatste jaren weinig klaargespeeld in Europa terwijl wij vaak wel redelijke tot goede resultaten haalde.

13-12-2024 12:03

TerAar1908 +16187

Volgend jaar staan wij er ver boven, gaat ons slechtste jaar eraf en hun beste

13-12-2024 12:15

CR1908 +3040

Qua behaalde punten staat NL op de 12e plaats dit Europese seizoen. Enerzijds door de matige prestaties van nog actieve clubs, anderzijds doordat behaalde punten door het aantal plaatsen (6 stuks) wordt gedeeld. Doordat GAE is uitgeschakeld en dus geen punten meer haalt, wordem de punten door een extra club gedeeld. T.o.v. Portugal die alle clubs nog actief heeft

13-12-2024 12:36

Orgullo +7669

Gewoon kappen met die play offs voor Europees voetbal, Utrecht had het wel een pakkie beter gedaan dan GAE.

13-12-2024 12:58

ibmebudh +3406

En dan hadden ze nu geen tweede gestaan

13-12-2024 13:41

Dezwartetulp +77800

Het beste is om de sterkste clubs af te vaardigen in de Europese competities.

13-12-2024 12:00

TerAar1908 +16187

Tegeltjes wijsheid dit

13-12-2024 12:15

ArneSlotOfficial +3583

Is ook niet gek dat die Portugese clubs veel rijker zijn als je ziet wat we in Nederland aan belasting afdragen in verhouding met Portugal.

13-12-2024 11:59

patrickbmx +2228

Heeft ie niet, voor de buhne geroep joh

13-12-2024 12:22

ArneSlotOfficial +3583

In Portugal betaal je iets minder vennootschapsbelasting maar het grootste voordeel voor Portugese clubs is nog wel dat zij gedeeltelijk of volledig kunnen worden vrijgesteld van het betalen van belasting als de transferbedragen komen vanuit een club uit het buitenland. In Nederland heb je dat soort regelingen niet, hier betaal je altijd het volle pond met inachtneming van de gebruikelijke aftrekposten die standaard al gelden voor eenieder.

Patrick, jongen, ik kan er ook niks aan doen dat je de lagere school niet eens hebt afgemaakt maar het zou je sieren om toch eerst onderzoek te doen voordat je je mond opentrekt.

13-12-2024 15:15

Glenn Lagerwaard +2154

Tsja in Portugal doen ze ook niet van die rare fratsen als een play-off ...

GAE was al uitgeschakeld voordat de europese wedstrijden begonnen natuurlijk.
Is niet de 1ste en ook niet de laatste keer....

Nu moeten 4 clubs punten scoren en wordt het altijd door 5 gedeeld.

13-12-2024 11:52

OnsFeyenoord +12351

België doet wel play offs en die winnen wel hun potjes. Als we niet oppassen gaan die ons ook voorbij. Dat kut Eagles niet van Silkeborg kan winnen zegt meer over de kwaliteit van de eredivisie dan over wel of geen play offs

13-12-2024 11:57

Bal-Bal +5066

5 clubs gedeeld door 6

13-12-2024 12:32

jellert +223816

dacht dat we dik onder die belgen stonden dit seizoen.. valt mee

13-12-2024 11:46

RicoFR36 +27135

Superleuk dat GAE Europa in ging...

Dat tweede ticket zijn we kwijt na volgend seizoen. Alleen daarom al is die 2e plek dit seizoen fucking belangrijk.

13-12-2024 11:40

SalsaSamba +6618

En dan te bedenken dat we ook Utrecht in de ECL hadden kunnen hebben. Desalniettemin laten de andere clubs het toch ook echt afweten in de Europa League

13-12-2024 11:51

RicoFR36 +27135

020 doet het nog best goed (de enige die juist niet hoeft te presteren), maar de rest vakt tegen. Hoewel Twente nog aardig presteert tegen betere tegenstanders en AZ nog kans maakt op de eerste 18.

13-12-2024 13:25

SalsaSamba +6618

Vind 020 alsnog te matig. Alles wat ze echt moeten winnen lukt wel, maar echt pieken lukt totaal niet. Maar anderzijds is het team ook niet zo bijzonder

13-12-2024 15:01

NmeLineZ +10843

Jarenlang zeiken op Feyenoord maar nu hoor je ze niet! WIE ZIJN ZE DAN!

13-12-2024 11:38

MrBakinho +2543

JA GODVERDOMME WE KUNNEN HET NIET ALLEEN HE STELLETJE KUT CLUBS ALLEMAAL

13-12-2024 11:19

mout10051981 +4816

Allemaal een grote muil maar presteren zit er niet bij.

13-12-2024 11:35

Mensini +14683

Mooi, dan 'verdienen' ze tenminste ook niet zoveel....

13-12-2024 12:14

Slotovic +6158

De ranking klopt niet. België staat er veel beter voor.

Zal dit seizoen niet zijn maar ook die gaan ons voorbij.

13-12-2024 11:13

Slotovic +6158

Dit seizoen behaald 11.150
Totaal aantal punten 52.350

13-12-2024 11:15

RicoFR36 +27135

Dat duurt nog wel ff dus.

Volgend jaar pakken wij ook vast weer een boel punten in de Conference League.

13-12-2024 11:41

Martino11 +2908

Vooraf gezien had Feyenoord van alle 36 CL-ploegen het zwaarste schema op basis van de sterkte van de tegenstanders. En nu sta je toch maar mooi met 1 been in de tussenronde met 10 punten uit 6 wedstrijden. Je pakt nota bene 4 punten bij de uitwedstrijden tegen Benfica en Manchester City, dat is oprecht een wereldprestatie te noemen. Salzburg was de enige tegenvaller, maar 1 of 2 tegenvallers zijn prima zolang je ook meevallers hebt en die zijn er dus genoeg geweest

13-12-2024 11:12

NmeLineZ +10843

In de CL prachtig gedaan met idd 1 misstap, echter had ik het liever in de eredivisie beter gedaan.

13-12-2024 11:39

Prutser +6328

Ik geloof niet dat we dit nog vast gaan houden. Realistisch gezien gaan er die Feyenoord niet veel punten meer gepakt worden.
Ajax moet de tussenronde maar zien te overleven en AZ een Twente zijn al zo goed als klaar. Terwijl de Portugese teams er best goed voor staan.
Enorm zonde dit.

13-12-2024 11:08

Antonius91 +5906

Tussenronde krijgen we Benfica of Sporting Lissabon. Goede kans voor Feyenoord en NL om een Portugese club uit te schakelen.

13-12-2024 11:14

Prutser +6328

Dat kan je nu toch nog helemaal niet weten?
En dat we 1 keer onverwacht van Benfica hebben gewonnen, maakt ons nog niet bepaald favoriet.

13-12-2024 11:15

Martino11 +2908

Ajax pakt nog wel top 8 waarschijnlijk, die moeten nog tegen een of andere Letse kelderklasser ook. AZ en Twente mogen zich wel echt doodschamen, zetten Nederland voor schut

13-12-2024 11:14

tatonka_tatonka +1032

Onzin natuurlijk van AZ en Twente. Die presteren gewoon naar de mogelijkheden die ze hebben.

13-12-2024 12:30

NicFR08 +5954

Uiteindelijk is er weer 1 ploeg die de kar moet trekken.

13-12-2024 10:51

Prutser +6328

Dit soort opmerkingen zijn als Feyenoorder natuurlijk wel een beetje misplaatst. Tientallen jaren hebben Ajax en PSV veel meer punten binnen gehaald.

13-12-2024 11:08

NicFR08 +5954

Eens maar door onze prestaties van de afgelopen jaren heb je dat 2e CL ticket weten te behalen. Dus zo misplaatst is het nou ook weer niet. Zegt eigenlijk meer dat jij nog steeds tegen het grote PiSVee en ajakkes op kijkt.

13-12-2024 12:02

Prutser +6328

Ik kijk er zeker niet tegenop en ben blij met de resultaten van afgelopen jaren.
Maar we verwijten Ajacieden vaak dat ze zo arrogant zijn en met opmerkingen zoals deze doen we eigenlijk hetzelfde.

13-12-2024 12:59

NicFR08 +5954

Ok Calimero

13-12-2024 13:50

Prutser +6328

Zoek anders even op wat Calimero is

13-12-2024 19:11

NicFR08 +5954

Piep piep hallo

13-12-2024 21:43

Geitekaas +45052

Het roer moet om. Paar toppers erbij en dan volgend seizoen eerste worden. Scheelt billenknijpen.

13-12-2024 10:47

Bati +40452

Gaan ook paar toppers weg, ja zal er niet sterker op worden met het vertrek van Gimenez, Hancko en Timber

13-12-2024 11:07

FrBubba +19661

Timber moet gewoon een jaar verlengen. En dan een heel seizoen constant in z'n spel worden. Beetje hoe Kokcu heerste op het middenveld.

13-12-2024 11:22

RicoFR36 +27135

Haha idd. We worden volgend jaar zo goed als zeker weer zwakker.

13-12-2024 11:42

dannypeter +2524

Gewoon de CL winnen. Dan maakt die hele 2e plaats ook niet meer uit aangezien we dan toch weer CL spelen.

13-12-2024 10:45

demolenaar +18921

kartrekkers

13-12-2024 10:41

Dezwartetulp +77800

Ik denk dat we serieus heel dicht tegen de Europese top aan zitten. Maar net nog op 1 of 2 plekken een kwaliteitsimpuls nodig hebben.

Bv een zeer goed voetballende CV die mee opkomt of beter nog een fantastische lange pass heeft.

En een écht goeie 10 die kan dribbelen, kort kan combineren en een steekpass in huis heeft.

Als we dat ook nog kunnen halen, zijn we top 10 van Europa.

13-12-2024 10:40

DeLangeWaard +3062

Jij meent echt verstand van zaken te hebben of niet? Wat een gezwets komt er altijd uit jou.

13-12-2024 10:41

Dezwartetulp +77800

Graag iets meer inhoud in je reacties

13-12-2024 10:42

Kaloe +9663

Vond t vrij inhoudelijk gelul eerlijk gezegd.

13-12-2024 11:34

SuperGuidetti1. +77546

Je maakt je steeds meer belachelijk zonder er zelf erger in te hebben

13-12-2024 10:42

Dezwartetulp +77800

Graag iets meer inhoud in je reacties

13-12-2024 10:42

SuperGuidetti1. +77546

Zou Diemers halen op 10, die ken kort draaien net Zidane

13-12-2024 10:43

Dezwartetulp +77800

Doe s niet zo intens zielig jochie.

13-12-2024 10:44

SuperGuidetti1. +77546

Wat, dat is mijn mening. Mag dat ook al niet meer?

13-12-2024 10:45

Kaloe +9663

De Tulp is vast sadoniem voor Baudet denk ik .

13-12-2024 11:36

SuppoostCrooswijk +40664

Top 10 van Europa. Vriend we staan vierde in Nederland

13-12-2024 10:43

Dezwartetulp +77800

We staan nu 18de in Europa.

13-12-2024 10:45

RicoFR36 +27135

Daar zouden we ook zo'n beetje staan in de PL....

13-12-2024 11:44

ibmebudh +3406

CL is geen competitie waar alle Europese clubs aan mee doen hè? Het aantal clubs uit de grote landen is gelimiteerd, en verspreid over CL, UL en ECL. Anders sta je niet bij de eerste 40 denk ik zo.

13-12-2024 13:51

Dezwartetulp +77800

Welnee
In Spanje worden we 4de. In Engeland 5de. In Duitsland 4de. In Italië 4de en in Frankrijk 3de.

Dus 18de klopt precies.

13-12-2024 13:58

botje +888

Stefan de Vrij!!!

13-12-2024 10:45

Wolkenstein +367

Leuk, ik mis echter de impuls van 700 miljoen. Aan wie dacht je zoal?

13-12-2024 11:04

jostie +7781

Het ding is dat komend seizoen timber ,
Hancko en Gimenez vertrekken. Dan lever je toch wel weer kwaliteit in en wat je er voor terughaalt moet ook weer tijd krijgen. Zo blijf je achter de feiten aan lopen

13-12-2024 11:09

Dezwartetulp +77800

Nee die blijven

13-12-2024 11:29

DiegoM +378

Ik bewonder je positivisme hoor, maar heb je dit zaterdagavond ook geschreven? Ik denk dat we er prima voor staan met de 24e plaats op de ene ranglijst en 18e op de CL lijst. We zullen wel structureel mee moeten blijven doen met de CL anders missen we de boot. Dat wordt de komende jaren dus best een opgave.

13-12-2024 11:19

Dezwartetulp +77800

Ik zie gewoon een hele goeie ontwikkeling in het type spelers dat we halen ook. Hwang, Moussa, Lotomba, Bueno

13-12-2024 11:58

DiegoM +378

Dat ben ik met je eens.

13-12-2024 12:01

ibmebudh +3406

Prima spelers voor ons, maar je kunt dat toch niet vergelijken met de spelers die door de pakweg top-5 van de grote competities gehaald worden? Dat zijn sowieso al 20 clubs die boven ons gaan staan als we één competitie in Europa zouden hebben. En dan ben ik nog voorzichtig met top-5, want volgens mij haalt de onderkant van het rechter rijtje in de PL nog spelers voor meer geld en salaris dan wat wij kunnen.

13-12-2024 13:54

medtown +5962

Ja, 1 of 2 plekken een kwaliteitsimpuls.
1. Op het veld.
2. In het Maasgebouw.

Dan zijn we op orde.

13-12-2024 11:44

Dezwartetulp +77800

Als ik jou zo hoor, voeg ik toe

3. Fr12

13-12-2024 12:05

coolsingel123 +2060

als je dit leest, hoop je toch dat de volgende ronde alle NL clubs winst pakken..

13-12-2024 10:38

coolsingel123 +2060

dus over 2 jaar liever geen CL?

13-12-2024 10:39

SuperGuidetti1. +77546

Hopen op winst voor psv en 020 gaat mij te ver. Als ze winnen winnen ze

13-12-2024 10:41

jostie +7781

Moet jij weten dat je zo zielig bent

13-12-2024 11:10

medtown +5962

Van mij mogen PSV Ajax en welke NL club lekker elke wedstrijd winnen in Europa. Behalve als ze tegen Feyenoord spelen of de finale spelen.
Ajax paar jaar geleden in de CL was echt tof om te zien, maar heb ook wel kostelijk gelachen tegen Tottenham als ik heel eerlijk ben.

13-12-2024 11:45

SuperGuidetti1. +77546

Zielig hahaha

Word je toch lekker voor ajax
Neus

13-12-2024 12:14

ibmebudh +3406

Tof om te zien toch niet? Want je weet dat alles dan weer tot in den treure opgehemeld wordt tot je er van over je nek gaat.
Dat ze winnen is tot daar aan toe, een noodzakelijk kwaad, maar leuk/tof ga ik het nooit vinden.

13-12-2024 13:56

FRdordt +47177

Neuzen niet en psv liever ook niet maar dat zou nog kunnen

13-12-2024 10:40

coolsingel123 +2060

laat de neuzen maar nog een paar wedstrijden winnen hoor.. zoveel geld krijgen ze niet in de Europa league en dat betekent dat ze ook doordeweeks moeten blijven spelen. Dat gaat ons alleen maar helpen bij de strijd om de 2e plek.

Overigens zeg ik nu niet dat ze de finale moeten halen.. maar ze mogen best de volgende ronde halen.

13-12-2024 10:42

FRdordt +47177

Dat van dat punten verlies na Europese speelrondes is wel iets wat waar is. Daar ben ik t wel mee eens

13-12-2024 10:44

Fey010_015 +96853

“De Kuip valt van ellende uit elkaar” 🤡

Oké oké

https://www.instagram.com/reel/DCJ8OXxuWPj/?igsh=MWY1anhpaWpiajd1aQ==

13-12-2024 10:37

DiegoM +378

Ben blij dat de kuip uit staal is opgebouwd!

13-12-2024 10:39

SuppoostCrooswijk +40664

Oke daar hoef ik dus nooit meer heen

13-12-2024 10:40

MissFR2017 +97327

Zo dan hahaha

13-12-2024 10:44

Prutser +6328

Niks aan de hand volgens sommigen. Aardbevingsbestendig gebouwd, dus moet kunnen bewegen. Ik zou toch wel een beetje zenuwachtig worden.

13-12-2024 11:13

theo_de_tokkie +13473

Fc Neusenbal krijgt een pvdaer Carolien Gehrels aan het roer. Club implodeert wel snel zo.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1244337/ajax-bevestigt-proces-voor-van-praag-opvolger-bevindt-zich-in-allerlaatste-fase.html

13-12-2024 10:37

SuppoostCrooswijk +40664

Indrukwekkend cv heeft zij

13-12-2024 10:42

theo_de_tokkie +13473

psv feyenoord is de grootste klassieker vanaf het moment dat die bitch wordt aangesteld.

13-12-2024 10:47

SuugLit +29508

AHM drie wedstrijden op rij gescoord in de CL, 3 geweldig mooie doelpunten.
100 miljoen miljard waard

13-12-2024 10:37

Nunspeet87 +61300

Weekend 🎉🤟

13-12-2024 10:34

SuugLit +29508

Lekker man

13-12-2024 10:37

Nunspeet87 +61300

Jaweh klein vloertje gedaan ✅

13-12-2024 10:38

kotsmuiltje +4260

De andere gompie clubs verzaken weer!

13-12-2024 10:34

w4zfs5n2zn +73064

Gewoon een beetje Hands On hoor je ze dan zeggen !

13-12-2024 10:33

Spiderpig +177685

Heerlijke week.hoor

13-12-2024 10:31

Freekslangens +5571

Co is niet meer zo efficiënt

13-12-2024 10:30

Freekslangens +5571

Dikke schuddebuik maat!

13-12-2024 10:30

Dezwartetulp +77800

WTF goeie maat!

13-12-2024 10:32

FRdordt +47177

Jammer dat er dit jaar geen loting is geweest onder de supporters om een keer mee te trainen met Feyenoord 1. Voorgaande 2 jaren was t wel mjaaa

13-12-2024 10:27

Arcor +185436

Heeft tot teveel geblesseerden geleid is daarom gestopt

13-12-2024 10:28

zdpln +1885

Loting. Laat de beste spelen.

13-12-2024 10:32

FRSieb +91057

dan schoppen ze de scheids in elkaar en komt hofman langs

13-12-2024 10:32

FRdordt +47177

Liever andersom, Tim Hofman in elkaar slaan en dat de scheids dan langskomt

13-12-2024 10:35

theo_de_tokkie +13473

foei! da's geel!

13-12-2024 10:39

ricodetico +13080

Ik zou me ook niet opgeven, kans dat ik langdurig geblesseerd raak is mij te groot

13-12-2024 10:35

FRdordt +47177

Lijkt me echt kicken om mee te doen met kleine partijen

13-12-2024 10:36

FRSieb +91057

wat zou knots van interlands vinden

13-12-2024 10:26

FRSieb +91057

de beste club van nederland
da's Feyenoord

13-12-2024 10:24

Arcor +185436

Eebs, Mogge Kennert Sieb 🤝

13-12-2024 10:25

FRSieb +91057

mogge held

13-12-2024 10:25

Arcor +185436

Gewoon Feyenoord overal naar toe sturen. Probleem opgelost

13-12-2024 10:24

FRSieb +91057

programma is toch niet druk

13-12-2024 10:25

Arcor +185436

En gelukkig weinig blessures 🤔

13-12-2024 10:28

theo_de_tokkie +13473

Nos is ook een kutsite. Staat er "docent bas hageman", Maar hij is de secretaris van paarse vrijdag krant.

https://nos.nl/artikel/2548126-problemen-op-middelbare-scholen-rond-paarse-vrijdag
https://www.paarsevrijdagkrant.nl/wieiswie

Mijn onderzoeksjournalistiek weer gedaan.

13-12-2024 10:24

ForeverFeyenoord +86

Playoffs afschaffen

13-12-2024 10:22

KardinaalRichelieu +11229

Succes gaat m niet worden

13-12-2024 10:22

KardinaalRichelieu +11229

Simpelweg omdat je geen meerderheid ervoor hebt

13-12-2024 10:23

zdpln +1885

Gaat binnenkort gebeuren. Wordt aangekondigd.

13-12-2024 10:33

paulus56 +262216

zie liever weer het oude systeem normaal loten hebben de kleinere ook meer kans

13-12-2024 10:21

Timberman +103042

Grotere clubs juist met dit systeem kansloos

13-12-2024 10:22

paulus56 +262216

stel je voor de eerste loting bij de kampioenen barcelona psg kijk dan moeten ze echt de best doen
en als een kleine club een kleine club loot hebben ze ook kans om een ronde verder te komen

13-12-2024 10:24

Timberman +103042

Dat wel ja

13-12-2024 10:27

zdpln +1885

Bij deze loting krijgen clubs uit pot 1 net zoveel pot 1 tegenstanders als pot 3 clubs. Deze opzet heeft Feyenoord juist goed gedaan.

13-12-2024 10:34

ankona +14756

Ik vind het eigenlijk wel een mooi systeem.

13-12-2024 10:22

Timberman +103042

6de plek gaan we gewoon verliezen zelfs vitesse deed t beter dan Twente en az bij elkaar

13-12-2024 10:21

Danny 91 +62261

Az kan gewoon nog door komen. Twente niet

13-12-2024 10:23

010ert +19738

Az moet nog tegen roma en ferencvaros wat denk je zelf

13-12-2024 10:32

Danny 91 +62261

AS Rima is toch niks? ferencvaros is dat waar Pascal jansen trainer is? Die hebben gister dik verloren. Zie AZ wel nog puntje halen.

13-12-2024 11:31
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties