''Ik vond dat Slot een beetje een aangeslagen indruk maakte''

''Ik vond dat Slot een beetje een aangeslagen indruk maakte''

Arne Slot heeft zich na afloop van de wedstrijd tegen Celtic ingehouden op de persconferentie. De trainer van Feyenoord zag zijn ploeg opnieuw dezelfde fouten maken bij standaardsituaties. Daarnaast wilde Slot niet te veel ingaan op het strafschopmoment rondom Ramiz Zerrouki. De Rotterdammers moesten een makkelijk gegeven penalty verwerken, maar Slot wilde daar niet de nadruk op leggen na de teleurstellende avond in Glasgow.

''Ik vond dat Slot een beetje een aangeslagen indruk maakte'', vertelt Feyenoord-watcher Dennis van Eersel in de podcast van RTV Rijnmond. ''Het hele vorige seizoen hebben we dat nooit bij hem gezien, ook niet na het verlies in Rome tegen AS Roma. Feyenoord kon dat toernooi met opgeheven hoofd verlaten. Hier op meerdere fronten had hij er zo de pest in dat Feyenoord deze wedstrijd toch weer niet wint. Als dit nu drie keer gebeurt, is het dan nog pech te noemen? Slot vertelde dat hij zichzelf dat ook afvroeg, waarmee hij indirect wel antwoord geeft op de vraag. Vooral waar hij het meest de balen van heeft is dat er weer wordt gescoord uit een standaardsituatie. Keer op keer, op dit niveau in de Champions League. Daar moet je toch helemaal gek van worden. Arne Slot zat echt op zijn tong te bijten, over meerdere dingen die in deze wedstrijd zijn gebeurd.''

Journalist Dennis Kranenburg merkte dat Slot niet te veel wilde loslaten over het moment met Ramiz Zerrouki in het strafschopgebied. ''Ik merkte dat hij in een antwoord opeens stilte liet vallen en dacht: 'Ik laat het hierbij.' Het meest bijzondere vond ik wel dat hij zich inhield. Ik zat hem aan te kijken en ik zei ook: 'Maar?' Toen wilde hij eigenlijk wel zijn frustraties uiten, maar hij dacht ik ga het niet doen. Het vervelende is ook voor Feyenoord dat de afspraken niet goed worden nageleefd bij de standaardsituaties. Wieffer zei het heel goed: er worden afspraken gemaakt en toch gaan er dingen niet goed. Spelers voeren hun taken niet goed uit, en dat is ook een kwaliteit.''

Minteh raakte één bal goed
Yankuba Minteh blijft een bijzondere speler. De 19-jarige buitenspeler werd door Kenneth Perez een 'dobbelsteen'-speler genoemd. Het ene moment is hij briljant, om vervolgens weer hopeloos te falen. Ook in de uitwedstrijd tegen Celtic was dit weer het geval. ''Die jongen heeft echt kwaliteiten, maar hij heeft deze hele wedstrijd een bal goed geraakt en die schoot hij binnen. De rest was allemaal dramatisch. De corners waren op enkelhoogte. Hij gaf op een gegeven moment iemand een doodschop, om de simpele reden: Arne Slot geeft aan, doordekken op de centrale verdediger. Was hij te laat, dan wilde hij naar de zijkant toe, was hij te laat. Dan wilde hij gaan corrigeren en stond hij vol op zijn voet. Hij had gewoon nog een keer een gele kaart kunnen krijgen.''

''Wij zaten al een beetje te denken: gaat Slot hem nu wisselen? Want we zagen Dilrosun ook al warmlopen'', vervolgt Kranenburg zijn verhaal. ''Uiteindelijk laat hij hem staan, en raakt hij een bal goed en schiet die dan binnen. Ik heb me echt wel een beetje zitten ergeren daaraan. Hij heeft wel de kwaliteiten, maar het komt er gewoon niet uit. Het lijkt wel of hij zijn ogen dichtdoet als hij het veld ingaat.'' Bij Feyenoord is het vooral de vraag hoe het probleem met de buitenspelers opgelost gaat worden. Van Eersel: ''Vorig seizoen bleef Slot daar ook mee puzzelen. In de tweede seizoenshelft vielen de puzzelstukjes op hun plek, met Idrissi en Paixão die allebei begonnen te renderen. Hij kan niet anders doen dan hopen dat een van die vleugelspelers gaat renderen. Als ze zo hopeloos uit vorm blijven, dan kun je nog beter een andere tactiek gaan hanteren.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

model53 +125

Misschien had de assistent-trainer Marino Pusic meer invloed op het team dan Slot. Erg opvallend, dat vrijwel direct na zijn vertrek Feyenoord is ingezakt. Daarbij is het voor velen onbegrijpelijk hoe Slot krampachtig vasthoudt aan een paar onevenwichtige spelers, zoals Zerrouki, Ivanusec en Minteh. Feyenoord 1 is toch geen traniningskamp voor onvolwassen spelers? Zet ze voorlopig maar een niveau lager. Tot Slot: waarom speelt Hancko niet op zijn favoriete positie? Er gaat teveel mis achterin.

15-12-2023 09:16

hulst24 +4210

En pusic wint direct zijn eerste wedstrijd met 1-0 van Barcelona

15-12-2023 09:23

Roffainha +1090

Pusic zal in zijn erste wedstrijd al zo n invloed hebben op zijn team. Hij mag al blij zijn als hij alle namen kent. Kom op! Volgens mij was hij nog geen week trainer van Shakhtar.

15-12-2023 13:54

hulst24 +4210

Hij is een groot motivator

15-12-2023 18:42

patrick37 +136

dat domme gelul zei men ook bij az,daar was het pascal janssen die het meesterbrein was.
Nu is het weer pusic,hou toch op.
denk je nu echt dat het vertrek van een assistent binnen 3 weken zo verschil maakt?
wat een bull shit!

15-12-2023 09:50

model53 +125

Natuurlijk kan dat, zelfs binnen één week. Kwestie van motiveren. Kijk ook maar eens naar clubs, die na een trainerswissel (bv 020) ineens wel weer beter kunnen voetballen. Andersom werkt dat hetzelfde, Pusic had een enorm positieve invloed op onze spelers. Ook tijdens de wedstrijd en in de rust...

15-12-2023 12:05

Roffainha +1090

Dat is speculeren. Ik geloof niet dat het vertrek van een assistent trainer binnen één week al heel veel verschil gaat maken. Het zijn professionals, geen kinderen.

Het is pure speculatie of Pusic een enorme positive invloed op onze spelers had, tijdens de wedstrijd en in de rust. Sorry, maar dat kan je helemaal niet weten.

En bij 020 was het een trainerswissel, geen assistent die van club wisselt. Wel een heel groot verschil. Beetje raar om dat met elkaar te vergelijken, aangezien vele training wissels weinig invloed hebben op de prestatie van een club. Een Heracles (die net zn trainer ontslagen heeft) zal aan het einde van het seizoen niet 5/ 6 plaatsen hoger eindigen. Je neemt 1 geval (020) als voorbeeld, maar dat is eerder uitzondering dan regel.

15-12-2023 13:59

progress +2317

Je kan het ook gewoon niet te moeilijk zien als er iemand weggaat moeten anderen zich aanpassen en opvullen en aanpassen dat gaat meestal toch niet helemaal vlekkeloos,
En dat blijkt wel
Je zou het ook een fout van de club kunnen noemen, dat ze hem midden in het seizoen lieten gaan.

15-12-2023 17:47

zekspeed +4428

Je moet trainen wat je niet goed kan en dat zijn hoekschoppen en (directe) vrije trappen.
Juist als de vorm er niet is zijn dit de situaties waar je het verschil mee kan maken. Pierre van Hooijdonk is het levende bewijs dat heel veel trainen op standaardsituaties uiteindelijk resultaten gaan opleveren.
En wat de goals tegen uit standaardsituaties geldt eigenlijk hetzelfde. Trainen trainen trainen. Bijlow vind ik veel te dicht bij zijn goal keepen. Valt mij altijd op dat bij onze corners de keeper altijd de bal onderschept of wegwerkt en dat bij ons de keeper dat juist niet doet.

15-12-2023 07:53

babbelbox +254

Moet daar keer goed op trainen saar heb wolf toch voor. En de aanvallers leren afronden en een normale corners die komen nog geen eens bij de eerstepaal

14-12-2023 23:51

jaap100 +295

slot is de weg kwijt en de spelers ook slappe hap nu

14-12-2023 23:00

dehelvandeurne +4146

Weinig zelfvertrouwen in het team. Vinden de spelers het systeem dat Slot wil spelen wel goed? Al die buitenspelers die naar binnen gaan en alleen maar met één been kunnen trappen!
Ga weer eens met een echte links of rechtsbuiten spelen en ga eens trainen op het zwakke been. Ook onze "super" spits!

14-12-2023 22:54

Hanegem +4336

Dennis van Eersel ?? Who has Dennis van Eersel
Never heard off ??

14-12-2023 21:35

Jrob +2641

Tuuuuuurlijk is Slotje aangeslagen...hij mist pusic...

14-12-2023 21:32

Realist +641

Dat overloze gezeik over Pusic

15-12-2023 08:38

Joepie. +10179

Tegen Heracles gaan we t ook niet redden.

14-12-2023 20:59

remcovanloon1 +482

Wie zegt dat Minteh kan voetballen is gek en Idrissi hadden ze moeten houden.Rendement ,dreiging en doelpunten weggedaan...raar

14-12-2023 20:52

hvdv65 +8360

Het is teleurstellend allemaal maar in feite is Slot nog een beginnende trainer. Een beetje tegenslag zal hem een nog betere coach maken.

Tweede worden en volgend jaar overleven we de groepsfase wél.

14-12-2023 20:31

Baksteen +3678

Welke groepsfase? Die is er volgens seizoen niet meer.

15-12-2023 07:18

hvdv65 +8360

Ok, dat wist ik niet

15-12-2023 09:22

Melvin785 +2980

Ben bang dat er met het vertrek van Pusic een zeer belangrijke kracht verloren is gegaan.

14-12-2023 20:28

jonathan_van_der_krogt +2324

Waar is het gaan kantelen…?

14-12-2023 19:54

dehelvandeurne +4146

Atletico uit!

14-12-2023 22:56

Isdatwat +1854

Niet gek, ploeg is geen schim meer van het team aan het begin van de competitie.

14-12-2023 19:37

Gerdekaleklets +10925

Onzin. Gisteren was helemaal niet slecht. We waren beter dan Celtic (dat echt geen slechte ploeg is) en hadden voor de zoveelste keer gewoon weinig geluk.

14-12-2023 19:52

Linksbuiten010 +1283

timber haalt niet zijn nivou wil 3 man voorbij en dan nog schieten ook die woord steeds minder
en dan hebben we het verguur souiroeki die woord gewaarschuuwd dor de sachijtsrechter tot 3 keer en hij moet bij die corner even zijn tegen stander beet houd hoe dom kan je zijn dan hebben we minte die is zo blind kan geen corners nemen het is een onbehouwe boer.nee woord nog moeilijk om de 2 de plaats aan te houwen in de competritie

14-12-2023 19:54

Rotterdammer +11230

Deze spelling is een grap neem ik aan ? Of je komt rechtstreeks uit een instelling.

14-12-2023 19:57

Moesti-010 +3123

Timber wordt steeds minder hahahahaha

15-12-2023 07:49

Cabron +485

Timber de beste man op het veld eruit was ook al zo raar

14-12-2023 19:21

Linksbuiten010 +1283

Timber was 1 van de slechte zakt weer naar zijn ouwe nivou van in het begin tobbers.

14-12-2023 19:55

Cabron +485

Was gewoon een kut wissel van Slot eerlijk is eerlijk. Minteh bakt er al weken geen bal van en brengt alleen maar onrust in het veld en dat had je net niet nodig oo dat moment

14-12-2023 19:20

EIJK1969 +4282

Maar Slot stelt Minteh zelf op en geeft een enorm geloof in hem. Anders start hij niet tegen Madrid. En nu weer ineens bankzitter. Beetje apart. Maar idd Slot heeft ons veel gebracht en is een goeie trainer. Hij mag wel wat vaker ala Koeman ze op hun flikker geven. Nu zoveel fouten bepalen zijn. Schouten doet goed Reijnders was bij lastigd uitdwedstrijd heel goed. Denk dat alleen Hartman speelt ek. Geertruida niveau lager tegenwoordig. Maar misschien is dit ook wel zijn niveau. Contract nog niet verlengd? Dan moeten we langzamerhand voor de centjes gaan. 30m zou reëel bedrag zijn nu

14-12-2023 18:36

Linksbuiten010 +1283

je mag blij zijn als je 20 miljoen krijgt .is ook een dramas

14-12-2023 19:57

EIJK1969 +4282

Ja hoop dat buitenlandse makelaars nog naar beelden van novemer kijken en 30m betalen. Waarde Santi rond Lazio thuis lag rond 70m

15-12-2023 11:56

Bijlowenhigh +3774

Laten we Arne ook steunen als zn plannen wat minder zijn en minder uitkomen als dat die gehoopt had. Hij heeft ons ook prachtige dingen gegeven. Dat kan hij weer.

14-12-2023 18:13

fr070 +136

Geen paniek kameraden. Ivanusec is beter dan Idrissi, moet gewoon ff fit worden en ingespeeld raken met Hartman. Dan kan Hartman net als voorheen er over denderen en kan Ivanusec naar binnen gaan of de bal meegeven aan Hartman. Want qua passing, techniek, en overzicht zit het wel goed bij hem. Paixao moet gewoon ff in de winter naar een lekkere Braziliaanse psychologe gaan om te praten over zijn dickpic en dan gaat hij ook weer knallen.

14-12-2023 18:12

KoudBierLimonade +2543

Idrissi is kampioen geworden met Feyenoord, Ivanusec heeft 1 wedstrijd goed gespeeld.

14-12-2023 18:29

Linksbuiten010 +1283

hij is wel geblesseerd geweest dus nog niet fit

14-12-2023 19:58

Gerdekaleklets +10925

Was een behoorlijk bewegende dickpic

14-12-2023 19:53

supporter1908 +1190

Slot.. Veel goede dingen gedaan het waren 2 fantastische jaren maar aan alles komt een eind.
Wens je veel plezier en geluk bij je nieuwe club voor het volgend seizoen

14-12-2023 18:05

Leon--Leon +1246

Ik ben het hier niet mee eens. In Europa hebben we op Atletico thuis en Celtic uit na, erg goed gespeeld en in de competitie hebben we 1 punt meer dan vorig seizoen alleen toen had je geen concurrent die ongeslagen bleef. Dus ik heb er alle vertrouwen in dat het na de winterstop goed komt met goede Europese wedstrijden en een 2de plaats.

14-12-2023 18:14

FeyenoordJesper +250

Oh want het gaat allemaal zo enorm slecht nu natuurlijk

14-12-2023 18:19

Willem07 +8470

Echt, ga alsjeblieft voor een andere club supporter worden, want hier voeg je echt helemaal niets toe. Door Slot heeft deze club een metamorfose ondergaan en als je nu roept om zijn vertrek dan wil je aan het succes van Feyenoord alleen maar afbreuk doen. Je bent blijkbaar nog maar 2,5 jaar supporter van de club anders heb je geen idee waar je het over hebt. Voor Slot zijnheeft Feyenoord in de 20 jaarer voor 2 keer overwintert waarvan de laatste 7 jaar niet overwintert in Europa en na zijn komst alle jaren wel. Gebruik alsjeblieft je verstand!

14-12-2023 18:35

supporter1908 +1190

Ja eens goed lezen

14-12-2023 18:44

Bushalte 67 +8576

Probleem is dat we gewoon veel te weinig en met name veel te langzaam van kant wisselen

Met een creatieve Paixão die je een tegen een moet dwingen en een razend snelle Minteh die veel vaker weggestoken moet worden komt er dan meer variatie in ons spel

Ook de overlap van Hartman zien we veel te weinig wat vorig seizoen veel beter liep met Idrissi

Daar moet echt aan gewerkt worden

14-12-2023 18:02

rijnvogels1 +1602

Omdat die niet beter kan na het vertrek van Pusic

14-12-2023 17:45

feyenoorder89 +3922

PUSIC was de drijvende kracht van dit Feyenoord, niet Arne!!!

14-12-2023 17:44

Rotterdammer +11230

Daarom zeggen alle spelers ook dat ze weglopen met Slot. Het is ongelofelijk triest hoe snel mensen onze succes trainer afschrijven na een paar nederlagen.

14-12-2023 17:48

feyenoorder89 +3922

Open je ogen.. sinds Mario weg is is het niks meer, 1 grote puinhoop

14-12-2023 17:52

Rotterdammer +11230

Flikker op met je puinhoop. Geen enkele wedstrijd was je kansloos. Vertrouwen is even wat minder en wedstrijden vallen verkeerde kant op door persoonlijke fouten. Dit ligt echt niet aan dat Pusic niet op de bank zit.

14-12-2023 18:42

feyenoorder89 +3922

Dan hou je ze dicht!!! Ongelofelijk

14-12-2023 19:00

feyenoorder89 +3922

Wil je dichte ogen pauper gek

15-12-2023 14:46

Moesti-010 +3123

Elk uitslag ander gelul. Zo gaat dat hier

15-12-2023 08:00

feyenoorder89 +3922

Gebruik je verstand GVD

15-12-2023 12:24

Moesti-010 +3123

Moet je zelf doen.
Of wil je weer terughoudend voetbal spelen a la Advocaat?

15-12-2023 14:27

feyenoorder89 +3922

Moestuin-010 lekker Portugal supporten wat een ongelofelijke koelkwaus open je ogen man!!!

15-12-2023 14:33

Sneekshit +10495

Slot zag eruit dat hij zijn wijntje niet kreeg na de wedstrijd en dat hij tandenknarsend zijn verslaving voor de camera stond te verbijten.

14-12-2023 17:40

Hatsikidee +1298

442 gaan spelen...zijkanten is 0.0% rendement.

Strak middenveld en 2 spitsen. Slechter dan dit kan het niet...

14-12-2023 17:34

realistisch1953 +14112

Denk dat Slot het niet meer zo goed weet, keer op keer beter spelen dan je tegenstander maar toch aan het korste eind trekken. Denk dat Slot eens goed in de spiegel moet kijken, hij geeft altijd glashelder,zijn mening maar ik heb liever overwinningen....

14-12-2023 17:20

KeithMoon +5222

Eenvoudig: dat ronde ding moet in dat vierkante ding

14-12-2023 19:30

Jrob +2641

Volgens mij is het een rechthoek 😉

14-12-2023 21:39

rubino +2568

Zelf maakte ik ook een aangeslagen indruk na de wedstrijd. En nogsteeds hoe kan het zo vergaan. Als je van Heracles niet wint kun je spreken van een crisis

14-12-2023 17:12

Lindowz +1071

Je bent zelf een crisis

14-12-2023 17:17

Roko21 +1189

Crisis in je hoofd ja.......eerder van een mindere fase...........balhaar!

14-12-2023 18:57

Rob.v52 +1617

Laten we het eerst maar eens over die domme clown minteh hebben.....doet werkelijk alles fout. Raak toevalig een bal goed wasr de goal uitkomt. Voor de rest.......afscheid nemen in de winterstop , samen met Dilrosun. Koop daar echt 1 klasbak voor terug.....

14-12-2023 17:11

PG70 +1603

Ik hoop zo dat er meer mogen doen om de wereldbeker
Alleen om het geld al

14-12-2023 17:08

doellijntechnologie +9497

Achja hij stelt zelf zerrouki op die de penal oliedom weggeeft en voor de 2-1 4 keer die bal blind naar voren trapt…

Overigens wou Slot zerrouki zelf graag hebben.

14-12-2023 16:54

Rob.v52 +1617

Was sws geen prnalty...maar goed

14-12-2023 17:13

NelisHoe +4151

Oneens. Na 2 waarschuwingen is het niet handig om je tegenstander te 'omarmen'.

14-12-2023 17:14

Tapiaz +28531

Nou reken er maar niet op dat Slot in de nabespreking zijn tong er afbijt als hij die penalty bespreekt. Dat was namelijk een OLIEDOMME actie van onze vriend Zerrouki. De scheids heeft je net 2 keer toegesproken dat hij niet van dit soort dingen gediend is bij standaardsituaties, en wat doet Zerrouki? Even in de houdgreep die man, ja jongen wat wil je nou. Zo verschrikkelijk dom, natuurlijk is het een penalty. Ik kan me er nu - een dag later - nog zo verschrikkelijk over opwinden. Waardeloos.

14-12-2023 16:33

Dreezy0110 +940

Buitenspeler dit, buitenspeler dat..allemaal voldoen ze niet de afgelopen jaren muv Sinisterra..Misschien heeft het dan ook te maken met andere factoren ipv de buitenspelers an sich

Hoe vaak hebben we niet gezien dat een buitenspeler inviel...goed deed..basisplek kreeg en daarna tegenviel

Hoe vaak is Ivanusec nou gister aangespeeld dat je kunt zeggen..oke zoek em op...
Het is altijd of in de drukte..of met man in rug...of met dubbele dekking dat er een middenvelder bij komt of centrale verdediger..dat krijg je als je 8 alleen maar loopt met de bal en je 10 niks doet..behalve 3 goede steekballen per 5 wedstrijden

14-12-2023 16:24

thecottagers +1176

Eindelijk iemand die het ook ziet. Hetzelfde gezeik wat ze nu over Santi hebben. Je ziet hem niet dit dat. Ja vind je het gek als je de hele tijd in die drukte loopt.

NOOIT wordt een buitenspeler eens snel opgezocht zodat hij 1 op 1 staat. Altijd is het druk. Ze moeten eens stoppen met dat breien achterin, heel de tijd maar heen en weer passen om dat gaatje bij de middenvelder te vinden. ALleen dan heeft die de bal, en dan? Ga directer spelen, sneller de buitenspelers opzoeken zodat die ook daadwerkelijk 1 op 1 komen te staan en hun tegenstander kunnen proberen te passeren. Dan zal Santi ook veel meer kansen gaan krijgen.

14-12-2023 16:54

Rob.v52 +1617

Moet je wel GOEDE buitenspelers hebben en die zijn er dus NIET!

14-12-2023 17:15

thecottagers +1176

Wij hebben prima buitenspelers met Ivanusec, Paixao, Sauer en Minteh. Alleen ga je dat pas zien als ze sneller de bal krijgen en dreigend kunnen zijn.

Zet Bakayoko maar in dit team, is ineens ook een slechte buitenspeler met 3 dubbele dekking omdat de bal zo traag bij hem komt.

14-12-2023 17:31

Bibi +298

Ik denk dat Feyenoord sneller moet schakelen van kanten. Je ziet top ploegen ballen sturen van links naar rechts en andersom om het spel op te breken. Het blijft te lang en te veel in het midden hangen. Je hebt nu spelers gekocht die voldoende zijn gescout en zich hebben mm bewezen bij hun voorgaande club. Misschien goed om weer eens te kijken waarom ze toen goed waren. Minteh is een bizarre speler waar je helaas niet op kan bouwen. Zeker gezien het feit dat hij ook een huur speler is en je hebt geen optie tot koop zou ik in de winterstop een vervanger voor hem zoeken…

14-12-2023 17:11

slam +2479

Dit dus....maar als je wint praat niemand meer over hoe matig heg eigenlijk was

14-12-2023 17:51

FRJari +4403

Onder slot hebben we de volgende buitenspelers gehad;
Ivanusec, paixao, jahanbakhsh, dilrosun, sauer, minteh, idrissi, walemark, nelsson, conteh, azarkan (nooit gespeeld).

Ook speelde Sinisterra onder slot.

Welke van dit rijtje is onder Slot nou echt geslaagd? Dan kom je alleen op Sinisterra uit. Moet er dan niet eens een keer nagedacht worden over hoe de invulling van de buitenspelers is?

We kijken al 2/3 jaar naar buitenspelers die kwakkelen met vorm en rendement. De ene week 2 goals en een assist om de 3 weken daarna geen enkel rendement te halen en op de bank te belanden.

14-12-2023 15:52

Michel.V +4685

Hartman zit ook geen puf meer in om erover heen te gaan.

14-12-2023 16:20

hoekieuitzoekie +21648

Hartman mag er niet meer overheen komen.

En dat is ook gelijk het probleem bij linksbuiten: Er komt geen back overheen om ruimte te maken.

Op rechts gaat Geertruida altijd binnendoor. En dat is goed voor het collectief, want Geertruida komt ook vaak in een gevaarlijke positie daar, maar slecht voor de buitenspeler want Geertruida loopt een gat dicht daar.

14-12-2023 16:33

Peterk +34789

Van zijn vriendin mag hij er best overheen....

14-12-2023 16:36

mellie +7535

Dat is nou eenmaal de vijfer waar we uit moeten vissen. Spelers die er nog moeten komen. Al had ik wel meer van iva verwacht.

14-12-2023 16:20

PatatjeJopie19 +888

Ivanusec was aan het begin zo goed... Watskeburt. Paixao leek ook dit seizoen op te bloeien en nu weer zo. Vormdip voor iedereen tegelijkertijd?

14-12-2023 16:32

FRJari +4403

Vorm en een tegenstander die ons spelletje inmiddels wel door heeft. Vind het meer Slot aan te rekenen dat ie niet eens iets anders probeert

14-12-2023 18:15

JLAW +6995

Slot moet gewoon kappen met Zerrouki op te stellen. Kan het niveau gewoon niet aan.

14-12-2023 15:39

petje +10651

Logisch dat king Arne was aangeslagen, hij gaf ook aan zwaar teleurgesteld te zijn....dan ga je niet 😁😁.
Wat n nivo is dit zeg.

14-12-2023 15:36

Peterk +34789

Slot is een slimme man. Hij en iedereen ziet dat de klad er voor het eerst in zit sedert zijn komst. Tegen Atletico kan je verliezen maar daar was het spel ook al niet best. PSV had gewoon een passende tactiek op het Feyenoordspelletje van lang achterin de bal rond spelen en wachten op een opening. En Volendam ook. Aanvallend heb je zelfs tegen deze degradant amper een kans gehad. En de eerste 25 minuten gisteren was Feyenoord ook gewoon nergens. Niet èèn aanval gezien. En Slot heeft dat ook gezien. Tegen een tegenstander van een hoger niveau had je dan al achter gestaan.

Tegenstanders passen zich goed aan. De spelwijze komt onvoldoende meer tot rendement.
Als Heracles goed gekeken heeft en past zich ook aan dan kan Feyenoord het daar ook moeilijk krijgen.

Tijd voor Slot om wat tactische aanpassingen te bedenken met mogelijk een paar andere spelers want zoals men nu speelt kan je nog meer schade gaan oplopen....

14-12-2023 15:35

Joy +1217

De tactische aanpassingen kwamen van Pusic,

14-12-2023 17:40

AfstandsSchot +9417

Iedereen lijkt te vergeten dat we ook dringend een rechtsback nodig hebben. Stel je voor: straks is Nieuwkoop terug. Brr.

14-12-2023 15:33

Martin.B82 +225

Heeft een trainer ook een houdbaarheidsdatum ?

14-12-2023 15:24

AfstandsSchot +9417

Zeker. De meeste trainers halen de honderd jaar niet.

14-12-2023 15:31

Peterk +34789

ja zeker, die is net zo lang of kort als die van jou en mij....

14-12-2023 16:15

Sneekshit +10495

Makkelijke strafschop of niet, maar als de scheids je net een waarschuwing geeft en daarna leg je die gast op de grond, dan heb je het verstand van een kanarie die Ramiz heet.

14-12-2023 15:19

arthurschopenhauer +23112

Veel dommer worden ze niet gemaakt. Echt ongelooflijk.

14-12-2023 15:20

AntonioSanting +16628

Erger me dood op die makkelijke commentaren op een jongen van 19. Doe fucking normaal en laat die jongen druistige shit doen

14-12-2023 15:17

AfstandsSchot +9417

In de CHAMPIONS LEAGUE??

14-12-2023 15:31

arthurschopenhauer +23112

Sinisterra is eigenlijk de enige “top” buitenspeler die we hebben gehad de laatste 25 jaar. Of ben ik iemand vergeten?

14-12-2023 15:16

arthurschopenhauer +23112

Jaaa gerapporteerd

14-12-2023 15:19

Wijstaanbovenaan22 +6791

Hatsaaa, ik ben er nog hoor. Zou het nog een keer proberen

14-12-2023 17:47

AntonioSanting +16628

Leonardo 1, van Persie en Kalou?

14-12-2023 15:18

Radiohead +1202

Boëtius, Miyaichi, Boussaboun, Huysegems, Tim Vincken, Coen Moulijn

14-12-2023 15:23

arthurschopenhauer +23112

Nee, hell no, nee, wtf, holy fuck, meer dan 25 jaar geleden.

14-12-2023 15:24

Senior +2741

Vergeet Budding niet..

14-12-2023 16:03

snoroor +351

blinker taument vos van vossen

14-12-2023 16:25

WausieHansie +536

Blijf het zeggen maar Arend out !

14-12-2023 15:03

Maakjenietdruk +11807

Bij Minteh is het wachten op een weergaloze actie. Daarnaast is het wachten op het moment dat hij iemand een keer een klap op z'n bek geeft of doormidden schopt.

14-12-2023 14:57

hetmannetje +18562

Minteh moet nog een beetje oefenen in het nemen van een goede corner.
Maar daar is hij niet de enige. De laatste wedstrijden is er geen doelpunt uit een corner ontstaan. Daar doen we echt veels te weinig mee.

14-12-2023 14:53

kunstgrashater +8518

Laat hem eerst is beginnen op zijn benen te blijven staan

14-12-2023 14:54

Dommeloempia1 +19776

Was een bijzonder moment

14-12-2023 15:00

arthurschopenhauer +23112

Niemand bij ons kan een fatsoenlijke corner nemen.

14-12-2023 15:24

FFL +10743

Geen woord van zelfkritiek van Slot!!
Je weet dat de vleugels niet genoeg brengen, dat Ivanusec daar niet rendeert en dat Paixao al weken als een natte krant speelt. Dan volhard je daar toch niet in?
Gooi Sauer op links 'voor de leeuwen',zet Stengs op rechts (nooit slechter dan Paixao) en zet Ivanusec op '10' wat zijn positie is.
Hoe verzin je het om je beste man, Timber, eraf te halen en 2 KKD spelers te brengen? Beelen deed het dan nog redelijk, maar Van de Belt? Die kan écht niet! Dan breng je toch Lingr?

14-12-2023 14:45

Bati +39488

"Zijn" positie is ook relatief aangezien Ivanušec de beste linksbuiten van Kroatië was en daar het beste rendeerde.
Vd Belt speelde overigens prima man, daar lag het echt niet aan

14-12-2023 15:02

jack98 +46868

Natuurlijk ben je aangeslagen als je weer doelpunten te makkelijk tegen krijgt.
Natuurlijk ben je aangeslagen als je zoveel kansen mist.
Natuurlijk ben je aangeslagen als je niet overwintert in de Champions League.

14-12-2023 14:36

jeffrey1 +4925

Natuurlijk!

14-12-2023 14:51

Leonardo81 +75

Het allerergste waren de laatste 5 minuten. Ineens alleen maar achterin gaan breien, echt bezopen.

14-12-2023 14:32

DaveGooij4 +7118

Mis goeie constante buitenspelers.. In de winterstop moet daar wat gekocht worden

14-12-2023 14:29

jeffrey1 +4925

En wie dan?

14-12-2023 14:52

DaveGooij4 +7118

Ben geen scout hé

14-12-2023 19:19

Feijenoord1908 +3587

Hij maakt die indruk, omdat hij het zelf gewoon niet meer weet sinds het vertrek van Pusic. Het ziet er gewoon af en toe niet uit wat ze laten zien, het is allemaal veel te voorspelbaar. Alles moet door het midden, ze moeten altijd alles opbouwen vanuit achteruit, constant dat tikkie-taka voetbal, de bal kaatsen dat altijd mislukt. En dan dat constant rouleren met spelers, daar moeten die gasten toch gek van worden?! Slot moet even heel snel terug op aarde komen en door hebben dat zijn ploeg niet het Barcelona is van Pep Guardiola. Kom met wat nieuws, en hou vast aan één elftal. Anders kunnen we nu al een zware, moeizame wedstrijd verwachten tegen Heracles.

14-12-2023 14:27

cipolini +13927

Minteh heb ik me aan geërgerd. Glijdt uit en bijna alles mislukt.

14-12-2023 14:24
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties