Arnesen gaat in op interesse Dilrosun, Lammers en Kitolano

Arnesen gaat in op interesse Dilrosun, Lammers en Kitolano

Technisch directeur Frank Arnesen praatte vrijdag uitgebreid de pers bij over waar hij tijdens deze transferwindow mee bezig is. Ook het Algemeen Dagblad kwam daarbij aan de beurt. In gesprek met de krant ging de Deen onder meer in op enkele namen die de afgelopen tijd aan Feyenoord gelinkt werden.

Opnieuw benadrukte Arnesen dat de prioriteit ligt bij het vinden van een rechter centrale verdediger, maar ook voorin wordt naar mogelijk versterkingen gezocht. Daarbij viel de naam van Javairo Dilrosun, de 23-jarige Nederlandse buitenspeler van Hertha BSC.

"Een maand geleden hebben we contact gelegd en toen bleek dat zijn komst echt niet haalbaar was", vertelde Arnesen over de aanvaller die nog tot 2024 vastligt in Berlijn. "Recent kregen we te horen dat er misschien toch een mogelijkheid is om hem te huren. Laten we zeggen dat de deur op een kiertje staat."

Ook voormalig jeugdspeler Tahith Chong (Manchester United) en oud-PSV'er Sam Lammers (Atalanta) werden genoemd. "Ik heb Manchester United gebeld voor Chong, maar ook dat bleek onhaalbaar. De naam Sam Lammers is ook gevallen, maar Arne Slot gaat met Robert Bozeník aan de slag als spits en we hebben Naoufal Bannis en Bryan Linssen die daar ook kunnen spelen."

Arnesen kon ook de interesse in Joshua Kitolano, een 19-jarige Noorse middenvelder, bevestigen. "Het is een speler die ik heel graag zou willen hebben, een speler met veel potentie. Maar het is lastig als er nauwelijks iets te besteden valt. Kitolano is zeker niet uit beeld, maar onze prioriteit is die centrale verdediger. Lutsharel Geertruida kan daar ook spelen, maar die is herstellende van een knieblessure en is pas in oktober weer terug."

Uitgaande transfers
Arnesen ging daarnaast in op de namen van enkele spelers die mogelijk uit De Kuip vertrekken. Een van hen is Ridgeciano Haps, die hij graag zou verkopen. "Dat zou voor alle partijen het beste zijn. Tyrell Malacia ontwikkelt zich geweldig en Haps is te goed voor een plek op de bank. Voor hem zou het een mooi moment zijn om te vertrekken. En voor ons zou het een welkome transfersom kunnen opleveren."

Voor Marcos Senesi heeft ondanks wat geruchten nog geen club zich gemeld, vertelde de technisch directeur verder. "Wel voor Wouter Burger, waar FC Basel naar hengelt, maar hij is nog gewoon hier." Ook Nicolai Jørgensen mag van Arnesen vertrekken, al is ook daarvoor nog geen club concreet. "Arne Slot weet dat hij niet op hem hoeft te rekenen en heeft toen samen met Nicolai besloten dat hij zich apart van de groep fit zal houden. Dit is voor alle partijen het beste. Wij hopen dat er straks een club komt die hem wil overnemen."

Lees meer over
Ridgeciano Haps Nicolai Jørgensen Frank Arnesen Javairo Dilrosun
Plaats reactie
666

Carolle +29

Hete meid wil een jongen ontmoeten - http://photo06346.porra.club

08-08-2021 18:54

appelstroop +265870

Dit is niet positief maar we weten allemaal hoe Feyenoord ervoor staat. Wel goed is dat Arnesen zo bezig is met jonge spelers verhuren en voor in de jeugd binnenhalen. Waar vorige td's stopten nadat ze het lijtje van middelmaat dat al op zijn top is af waren gegaan, gaat Arnesen voor spelers die nog kunnen groeien. Feyenoord begint toch een betere organisatie te krijgen nu wat dat betreft. We liepen echt achter met het internationaal bezig zijn met talent kopen en verhuren. Iedere topploeg is tegenwoordig op die manier bezig met jeugdspelers. Jong elftallen horen daar ook bij. Feyenoord moet snel aanhaken en er worden stappen gezet in de goede richting. Desondanks kan Diemers echt niet meer.

10-07-2021 19:30

klick44 +18139

Weer een neus liever niet. Slechte stats ook

10-07-2021 14:53

Jeanpaul van Joost +29

We moeten gewoon vertrouwen hebben in slot en zijn staf en in het matriaal wat we nu hebben en waar we nu over beschikken test dit gewoon tot januari februari dan sta je maar even 6de of 7de maar zo kun je dan echt evalueren wat je nodig hebt geef de gasten van nu gewoon het vertrouwen en weeg ze na 6 maand af of het beter kan of dit hun top is koop dan met kerst versterkingen die ook echt iets toevoegen

10-07-2021 14:08

Frjaja +3266

Ooit werd er toch gesproken over dennis man als opvolger voor berghuis?

10-07-2021 12:44

Jeanpaul van Joost +29

Die is uiteindelijk naar de serie A vertrokken dacht ik bij parma

10-07-2021 14:09

Frjaja +3266

Aha ok, dank

10-07-2021 16:32

Rik010 +664

Je moet wat als je geen geld hebt

10-07-2021 11:28

onbekend +91156

Dilrosun is een linksbuiten... en zal weer huren worden. Snel paar spelers verkopen en laat die investeerders er instappen.

10-07-2021 10:11

speedy68 +3239

Wat veel negativiteit weer hier. En dan te bedenken dat het bestuur gewoon prima bezig. In alle geledingen worden verbeteringen doorgevoerd. Maar je moet het wel willen zien. Hier is het echter nooit goed.

10-07-2021 10:08

ricodetico +13014

Nog ff geduld kameraden. Er moet eerst verkocht worden. Op dit moment is geen (top)speler voor Feyenoord haalbaar, geen geld voor koop en geen salaris voor huur. Achter de schermen zijn ze druk bezig. Heb vertrouwen in onze technische staf.

10-07-2021 10:01

Waakvlam1989 +17528

Klinkt allemaal niet heel positief

10-07-2021 09:27

Akelo010 +1079

Maar ff serieus. Haal die spits van VVV aub.

10-07-2021 09:26

Maurinho +674

Wat ik niet snap is dat Dilsorun en Chong beiderer linksbuitens zijn, de positie waar we Sinisterra, Linssen en eventueel Azarkan/Conteh hebben.

Nu weet ik dat Linssen deze periode vaak rechtsbuiten heeft gespeeld, maar verder heb je niks voor op die flank. Berghuis gaat weg en Conteh/Balde kunnen er spelen, maar kwalitatief is het niet hoogwaardig.

Waarom niet gewoon wachten tot het geld van Berghuis er is en een echte rechtsbuiten halen?

10-07-2021 09:16

dkuh013 +2082

pavlides inmiddels ook een plekje gevonde (az) had een prima speler geweest voor feyenoord

10-07-2021 08:04

Maurinho +674

Prima speler voor ons inderdaad, schat ik veel hoger in dan Bozenik of Bannis. Ik denk dat van de spelers die we nu hebben alleen dat Linssen in het systeem van Slot als spits evenveel kan scoren als Pavlidis. Maar die speelt tot dusver vooral op de flank

10-07-2021 09:17

Akelo010 +1079

Klopt. Fey moet gaan voor die spits van vvv

10-07-2021 09:26

the-crow +4073

zoals altijd zit feyenoord te slapen

10-07-2021 11:06

Brambino +20541

Iedereen heeft die solo goal van hem in het hoofd. Maar Pavlidis is absoluut geen geweldenaar.

10-07-2021 12:51

jack98 +47098

Even wachten dan maar en dan gaan er echt wel een aantal spelers vertrekken en komen er nog een paar voor terug.

10-07-2021 06:23

Monty1908 +161

arnessen doet het gewoon prima, er is geen geld dus dat moet eerst in het laatje komen willen we iets halen

10-07-2021 02:21

010dragert +4963

2 spelfouten in 1 naam.

11-07-2021 17:02

wilbert17 +23477

Geen club gaat zich melden voor Nico natuurlijk.

10-07-2021 01:49

Pietertje +460

Waar van Geel nog de toppers van de subtop haalde, kan Arnesen helemaal niets halen, zelfs geen huurling. Geeft wel aan hoe diep de club gezonken is de laatste 2 jaar.
Maar wel van Beek laten gaan, nu waarschijnlijk Burger weer en de kans op een transfersom voor Jørgensen laten vervliegen door hem niet mee te laten trainen. De weg naar structureel plaats 5 tm 8 is wel ingezet.

10-07-2021 01:13

DoubleSpy +8275

- dus Van Beek laten gaan vind jij serieus een slecht idee?
- hoe heeft Burger het ook alweer bij Sparta gedaan?
- een speler die zelf aangeeft zeker weg te willen (Nico) heb je toch niks aan op de training of wel soms?

10-07-2021 02:10

CPP +3520

Afhankelijk van salaris zou je van Beek er inderdaad goed bij kunnen hebben.
Burger heeft het bij Sparta redelijk goed gedaan. Doordat Fraser centraal zijn aanvoerder en zijn topper had staan kwam hij op een positie te spelen waar niet zijn kracht ligt.
Als je zegt dat je oude schoenen versleten zijn en je gooit ze op zolder is de kans dat je ze verloopt erg klein. Natuurlijk had hij in ieders belang gewoon moeten mee trainen

10-07-2021 08:03

Pietertje +460

Zoek maar een betere dan van Beek voor alleen salaris. Of ze zijn veel duurder of ze willen niet naar de Nederlandse competitie of niet naar Feyenoord.
Burger is een van je grootste talenten, 20 jaar en moet alleen nog fysiek groeien. Perr Schuurs speelde op z'n 20e in de KKD en kijk nu. Geef deze gast de tijd en je krijgt er een goede speler voor, met een prima instelling, goede techniek, en leiderschapskwaliteiten. En laat hem in de voorbereiding op het middenveld spelen ipv als lcv of linksback, of Slot moet bang zijn dat hij dat goed invult, want ik geloof dat de keuze dat hij moet vertrekken vooraf al gemaakt is.
Jørgensen is in potentie je beste spits die zeker nog waarde vertegenwoordigde, die je had kunnen helpen om Europees verder te komen en die zich dan in de kijker had kunnen spelen. Nu wordt hij uitgekotst en als een paria behandeld en brengt niks meer op. Daarnaast vind ik het zeer stuitend dat de directie en trainer zo omgaat met spelers, gewoon onbeschoft. Zie je ook terug in andere acties van de club momenteel. Daar wil ik me niet mee associëren.

10-07-2021 08:37

Dingdong12 +915

Perr Schuurs is echt een gigantische kutspeler geworden.

10-07-2021 09:40

keesfr17752 +1084

Fijn Björn dat je ons daaraan herinnert.

10-07-2021 01:12

keesfr17752 +1084

Jammer hè dat mensen "supporter blind zijn" en niet zien of willen zien wat er gaande is. Je zou de hele riedel wel weer op kunnen dissen maar dat wordt eentonig. Je kunt beter zeggen laat maar.

10-07-2021 01:10

Bjorn1980 +6093

Sorry Arnesen, maar ga een beetje twijfelen aan je capaciteiten als td, want zoveel goeds heb je nog niet gedaan.(Goed) Verkopen lukt je niet en van je aankopen ben ik ook nog niet onder de indruk van. Het enige, waar ik erg blij van word, is de aanstelling van Slot en zijn manier van voetballen.
Laat die investeerders maar eens zien wat voor Feyenoord hart ze hebben, want straks zijn ze te laat na een debacle tegen een laagvlieger in de conference league. Ziet niemand binnen Feyenoord, dat we zo'n +20 doelpunten kwijt zijn geraakt in de selectie?

10-07-2021 00:41

vlen +678

doet t prima, niet zo janken.

10-07-2021 00:49

speedy68 +3239

Arnesen doet het prima. Gewoon eens kijken welke veranderingen gaande zijn. En nog is het hier niet goed.

10-07-2021 07:18

Immers Flex +2482

Guus till is prima

10-07-2021 07:58

supportervanhetspelletje +1747

Bjorn, vertel jij mij even dan wat hij bv had kunnen doen? gemakkelijk om te roepen, maar als jij geen geld tot je beschikking hebt, alleen Wehrmann hebben ze dus verkocht voor nou, wat zal het zijn, 1 miljoen. Wat of wie wil jij dan aantrekken? En kom nou niet aan met geld wat is vrijgekomen door het vertrek van sommige spelers waardoor geen salaris meer hoeft te worden betaald. Meer dan de helft hier heeft blijkbaar geen benul hoe dit alles werkt.
je hebt een salaris huis (budget) en je hebt een transfer budget... dat geld kan je niet door elkaar heen gebruiken....
BV als je een speler koop van 3 a 4 miljoen, dan hangt daar tevens een bepaald salaris aan van bv 1 miljoen. Koop jij een speler in de categorie van 6 tot 10 miljoen, dan zal daar ook weer een salaris betaald moeten worden van 2 a 2,5 miljoen... enz
En dan nog iets .. koop jij bv een speler van 8 miljoen, neem bv Veerman en die wil bv minimaal 1,8 miljoen verdienen, dan moet jij als club dus gaan rekenen met 8 miljoen + 1,8 x het aantal jaren contract. Stel hij wordt voor 5 jaar vastgelegd dan kost zo n speler Feyenoord dus 17 miljoen !! De afschrijving gaat dan ook weer over het aantal jaren dat iemand onder contract staat. Dus op zo n Veerman wordt dan ieder jaar 1,8 miljoen afgeschreven.
Het zelfde verhaal is het met uitgaande transfers... men denkt ah Senesi verkocht voor 15 miljoen... kunnen we mooi die en die daarvoor terug halen... Nou in de regel houdt je van die 15 miljoen van Senesi maar een 8 a 9 miljoen over (zeker bij hem, omdat een flink percentage doorverkoop zal moeten worden betaald).
Men moet eens leren dat de praktijk er iets anders aan toegaat.. bruto is geen netto

10-07-2021 08:16

troy +2279

Om te kunnen verkopen heb je wel kopers nodig.....

10-07-2021 08:47

Vinesh070 +205

Zijn ze nou al rond met Vagner Love?

10-07-2021 00:36

S.A.F +5588

Mooi, zo’n gozer die er geen doekjes om windt. Verfrissend, in deze moderne voetbaltijden.

10-07-2021 00:01

Danny 91 +61618

Dilrosun is toch een linksbening. Dus waarom.zoud at de vervanger moeten worden van Berghuis? Wat schiet je op met.huren.

10-07-2021 00:00

[FR]Thomas +227603

Berghuis is ook linksbenig maat

10-07-2021 00:18

Danny 91 +61618

Ja oké Maar Dilrosun heeft altijd op links gespeeld.

10-07-2021 00:48

Jebentnietzoslim Ikvindje +35

Ja maar dit is weer een blinde met oogkleppen die moet je niet op links hebben

10-07-2021 01:36

huissie79 +20103

En sinisterra altijd op rechts

10-07-2021 03:07

vlen +678

kan toch alsnog? sini speelt ook graag op rechts toch

10-07-2021 00:54

sini +6730

Dat mensen hier een speler niet willen kopen omdat het een oud Ajacied is is precies waarom er nooit een top sport mentaliteit zal zijn bij Feyenoord

09-07-2021 23:45

ringostar1 +2665

Beter een echte goeie spits ! Kopen dan een paar aankopen waar we echt niks aan hebben.

09-07-2021 23:29

FeyenoordLeen +1008

Alle 3 onhaalbaar voor ons. We blijven allemaal maar dromen over spelers die echt onhaalbaar zijn voor ons....

09-07-2021 23:22

DonBianc +2594

trek Jahanbaksh aan, ipv een veredelde jood

09-07-2021 23:13

huissie79 +20103

Zou Dilrosun van joodse afkomst zijn? En heeft dat invloed op zijn kwaliteiten? Denk het allebei niet. Totaal irrelevant ook natuurlijk.
Denk dat Dilrosun voor Feyenoord een prima buitenspeler zal zijn. Ongeacht zijn religie.

Schijnt dat hij in de jeugd wel eens voor Ajax gespeeld heeft, dat ligt bij sommigen wel eens gevoelig. Maar ik ben van mening dat we zonder de ajax opleiding of verleden bij ajax een hoop goede spelers en prijzen zouden zijn misgelopen.
Zoals bijvoorbeeld elia, vermeer, witschge, cruijff, vd heijden, trustfull, tahamata, scholten, van vossen, koeman, pieters graafland en gezien dit tijdstip en vermoeidheid vergeet ik er ongetwijfeld nog een aantal.
Zolang ze het feyenoord shirt aan doen, horen ze gewoon bij ons. Niet zielig doen over of ze van hun 8e tot 12e bij ajax gespeeld hebben....

10-07-2021 03:19

Duimomlaag +678

Deze mensen hebben vast ook iets tegen Franco Antonucci…

10-07-2021 12:58

huissie79 +20103

Die vergeet ik nog inderdaad

10-07-2021 13:40

Janus010 +234

ik wil investeerders

09-07-2021 23:09

verwardeman +24

Klinkt allemaal erg armoedig

09-07-2021 23:04

12e man 4ever +2143

Jörgenson wacht lekker en pakt dan tekengeld? Na 1 geweldig seizoen is het daarna niets meer geworden, bij geboorte kind leek alle mannelijkheid eruit te zijn, blessures en desinteresse, wel 1.7 p.j. vangen. Het zou hem sieren om ons toch wat te gunnen, in eigen land kan hij evt. terecht, gun ons die 2 a3 mio, als dank voor alle gemiste kansen met onbegrepen koppie en afhangende schouders.

09-07-2021 22:34

supportervanhetspelletje +1747

Geef hem eens ongelijk... is ook niet heel netjes behandeld... laatste 3 jaar heeft hij meer op de bank gezeten en of geblesseerd geweest dan gespeeld. hem zijn ook een paar hele mooie kansen ontnomen ... wat denk jij dat hij verdiend had als hij destijds voor 17 miljoen verkocht was.. dan praat je al snel over 4 jaar contract van 3 a 4 miljoen. Door Feyenoord is hij een kleine 10 miljoen misgelopen... nou moet hij volgens jou trouw zijn?
En bovendien, als er niemand komt en iedereen weet dat hij over 2 weekjes met ene oprotpremie waarschijnlijk gratis de deur uit mag lopen, wie zal dan zo gek zijn om nu te betalen. En wat kan Jorgensen er zelf aan doen dat geen club komt. Feyenoord heeft toch met volle verstand destijds zijn contract verlengd.. daar zit altijd een risico in, maar dat gaat beide kanten op

10-07-2021 08:22

feyen00rd23 +5233

Bozenik snap ik wel. Kreeg vrij weinig vertrouwen heb een goed gevoel dat ie onder slot opbloeide

09-07-2021 22:26

wiet piet +8884

wouter burger verdient toch wel een kans om zichzelf te bewijzen dit seizoen.?

09-07-2021 22:20

feyen00rd23 +5233

Is een fantastisch persoon maar gewoon net niet zit ook geen potentie in

09-07-2021 22:25

danny-p +16573

potentie loos helaas.... bij Sparta was t geen vaste basis kracht.
dus ook niet voor ons

09-07-2021 23:07

Peterk +34933

Veel interessanter wordt nu wat Feyenoord gaat doen nu het er naar uit ziet dat er straks geen of heel beperkt publiek bij mag. Wat heeft dat voor consequenties voor de huidige begroting en hoeveel geld kan of wil je nog steken in aankopen?

Dat is het belangrijkste wat nu op tafel ligt.....of gaat men net als vorig jaar met oogkleppen op gewoon verder en moet men gaan bedelen bij staf, spelers en supporters om maar van geld af te zien?

Wij zullen nu gaan zien waar deze directie toe in staat is en of ze slagvaardig zijn.....

09-07-2021 22:12

fabadero +1268

Wat een armoede!!

09-07-2021 22:12

the-crow +4073

pavlidis naar az feyenoord zit weer te slapen

09-07-2021 22:07

Frankster +21055

Misschien moet je eerst het verhaal van Arnesen lezen

09-07-2021 22:08

Danny 91 +61618

Pavaldis is beter dan die 3 wat wij hebben. Met hem.haal.je wel goeie spits binnen..Voor 2 miljoen prima aankoop..dat Feyenoord nu achter in wat moet gaan halen dat snap ik.

10-07-2021 00:03

the-crow +4073

ja alleen maar noren halen

09-07-2021 22:10

klick44 +18139

Ah dit hele stuk dekt de onderste 5 artikelen. Best knap

09-07-2021 21:52

hethaantje +479

avondetappe live vanuit rotterdam

09-07-2021 21:50

svds +33520

Feyenoord heeft Francis Lokou van Planète Foot uit Togo en Karim Dermane van FC Wafa uit Ghana op proef bij de jeugd. Beide spelers zijn jeugdinternationals van Togo onder 20 jaar. Frank Arnesen heeft gehoord dat het talenten zijn en is benieuwd hoe goed ze echt zijn. Aldus Gouka

09-07-2021 21:48

svds +33520

Bijlow, Pedersen, Aankoop, Senesi, Malacia, Toornstra, Kitolano, Til, Dilrosum, Bozenik, Sinisterra

Wissels, Marciano, Hall, Fer, Hendriks, Björkan, el Bouchataoui, Teixeira, Antonucci, Balde, Bannis, Linssen

Jansen, Skogen, Valk, Hartjes, Milambo, Conteh, Azarkan

Als je zo de geruchten hoort wat komt en kan gaan kom je ongeveer op dit uit...

09-07-2021 21:43

svds +33520

Straks weer voor half gevulde stadions spelen Gaat op zeker gebeuren met die 1.5 meter verplichte afstand en vaste zitplaatsen 47.500 is uitverkocht. Maakt 23.750 toeschouwers toegestaan. Als het niet nog minder word. wederom kunnen niet alle seizoenkaarthouders naar de kuip dus.

09-07-2021 21:35

Heiko +327

Gevolg is dat de spelers weer gevraagd wordt salaris in te leveren

09-07-2021 22:08

Rik.J +345

niemand die zich meld voor Senesi!!! Die zit straks zn contract uit en dab loopt ie gratis de deur uit

09-07-2021 21:34

svds +33520

Het feit dat napoli Schuurs en Koopmeiners als betere alternatieven ziet zegt genoeg. Teveel de zelfde fouten te traag te kwetsbaar tegen snelle wendbare spelers.. 24 jaar nog geen international telt ook mee en op die leeftijd mag je meer stabiliteit verwachten. Blijft desalniettemin onze beste verdediger

09-07-2021 21:37

feyenoordpownage +1388

koopmeiners is een middenvelder.

09-07-2021 21:41

the-crow +4073

niemand is geïnteresseerd in zo beperkte speler

09-07-2021 22:08

hetslotopdedeur +13127

misschien kunnen we de 3e linksback van MVV Maastricht huren!

09-07-2021 21:32

hetslotopdedeur +13127

Komt een man bij de dokter, zegt de dokter "ruim dat is op"

09-07-2021 21:31

RicoFR36 +26768

De dokter spreekt niet correct Nederlands?

09-07-2021 21:44

hethaantje +479

haal een paar polen en roemenen

09-07-2021 21:30

ricodetico +13014

Stucadoor nodig?

09-07-2021 21:31

bloed_zweet_tranen +1975

Tegenwoordig schieten die ook mensen door het achterhoofd.

09-07-2021 21:36

smerik1985 +4761

Die scheuren alleen, langs anpr wegen. Zeker nooit Hunted gekeken.

10-07-2021 00:43

fasjiman +410

zuid of noord polen?

09-07-2021 21:33

GerseGer +7270

Tegenpolen

09-07-2021 21:56

Goel +136

Waarom ging hij niet in op de kwestie Berghuis, kan mij niet voorstellen dat daar niet naar gevraagd is door de pers. Zeg gewoon of hij gaat of blijft.

09-07-2021 21:30

RicoFR36 +26768

Is aan de juristen momenteel.

09-07-2021 21:44

Heiko +327

Hij gaat, dat staat vast. De vraag is voor hoeveel. Juristen buigen zich nu al ruim een week over het contract. Allemaal erg ingewikkeld zeker. En andere spant Berghuis een arbitrage zaak aan tegen Feyenoord. Leuk hoor om zo uit elkaar te gaan.

09-07-2021 22:10

Km010 +5203

dilrosun zou top zijn

09-07-2021 21:26

Painer1 +9774

Wordt hij nog getraind door mister Miyagi ?

09-07-2021 21:53

NelisHoe +4171

Wax on, wax off.

09-07-2021 21:55

hetslotopdedeur +13127

oninteressant maar:
Toornstra, Til, Linssen, Diemers

Burger, Malacia, Geertruida, Kökcü, Hendriks, Bijlow, Vente, AEB

Haps, Fer, Malacia, Geertruida

Azarkan, Bannis, AEB

Conteh, Bozenik, Diemers

Balde, Sini, Malacia, Senesi, Bozenik

Burger, Diemers, Fer

Antonnuci


Even in een overzichtelijk schema gezet

09-07-2021 21:22

stavius +1460

wat is dit srs? ik zie de link niet haha

09-07-2021 21:34

smerik1985 +4761

Oninteressant is het zeker haha

10-07-2021 00:48

svds +33520

Haps sowieso niet naar Antalyaspor heeft een andere linksback gecontracteerd vandaag. Dilrosum zou een prima aanwinst zijn. Hopelijk word er wel een optie tot koop bij bedongen dan. Kitolano zou ook prima zijn. Rcv noodzakelijk. Liefst Kokcu en Diemers nog weg op het middenveld beetje geld in het laatje. En een spits geen prioriteit is logisch.. Bozenik moet gewoon een kans hebben en niet afgekraakt worden zoals die gasten hier vaak doen. Laat hem 10 wedstrijden staan en hij scoort op zeker meerdere keren in deze speelstyle.

09-07-2021 21:22

D.v +214

we zijn allemaal wel erg realistisch hier man man man.
denken we nou echt dat we kampioen kunnen worden door een spits of andere aankopen? We geven af op koevermans en iedereen die er rondloopt en ongetwijfeld doen ze dingen niet goed, en lopen we inderdaad te kloten met wel of niet nieuwbouw (ik ben voor renovatie) maar niet tegen nieuwbouw als het niet anders kan en ja ik ben ook klaar met deze soap maar we zitten er in en komen er verloppig niet uit Helaas. Maar even terug pakkend naar bestuurd dat deden we bij vd Herik ook al die is toen weg gegaan die liet een bak ellende achter 12% meen ik te weten. Gudde en v Geel was begin drama financiël kreeg het redelijk op de rit in samenwerking met VVF. ging vervolgens een nieuw varkenoord en 1908 bouwen met de inkomsten van transfers en CL en er werden spelers bij gehaald we pakken prijzen onder v geel en van bronckhorst ieder blij spelers werden door van Geel vervolgens transfervrij laten gaan en na wat simpele aankomen werden gehaald geld op. van Geel gaat weg. nou iedereen weet Dat troost en R jansen en kuyt even denken dat ze het wel fixen samen met Jaap stam maar helaas. Dick wordt gehaald korte termijn was om te huilen en Arnesen neemt het over en begint weer opnieuw met bouwen met een lege portomone maar wel met de beste faciliteiten hopelijk voor de lange termijn visie nu slot er bij jonge goede trainer die ook de tijd nodig heeft om dingen er in te krijgen het team heeft dus tijd nodig dus vergeet het kampioenschap en haal die druk er eens vanaf we zijn een topclub in wording ja in wording laat ze bouwen en we staan er straks beter voor dan al die F*cking jaren die we hebben bestaan maar daar hebben we wel geduld voornodig wij als supporters Maar geduld hebben we niet he wij als Rotterdammers toch moet het effe. dus doe niet zo verwaand laat dat lekker in 020 legge en doe maar gewoon dan doen we al gek genoeg. Gaat Godver achter je ploegje staan en loop eens niet zo te zeiken over je ploeg maar gaat er is voor legge.!!! Stelletje mieren neukers.

De groeten Kameraden.

oja ben je het er nie mee eens moet je het zelf maar weten. ik wilde dit gewoon even kwijt

09-07-2021 21:21

Stankuipers +352

Huren huren en nog eens huren. Kunnen we het risico niet nemen met Hendriks? Of zeg ik wat geks? Als Slot laat zien dat die bezig is met een team bouwen en jonge gasten laten door ontwikkelen ben ik tevreden met een bijvoorbeeld 5e plek.

09-07-2021 21:10

maaartijn +15766

Beter hoeren dan huren.

09-07-2021 21:16

Willem10 +11982

Nee. Helemaal niet gek. Geef hem een kans. Die gaat echt niet keihard falen, en bij een goede ontwikkeling bouw je pas echt kapitaal op.

09-07-2021 21:28
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties