De Cijfers: Gimenez Man of the Match na veelbelovende seizoensstart

De Cijfers: Gimenez Man of the Match na veelbelovende seizoensstart

In een wedstrijd met veel pieken en dalen, pakte Feyenoord uiteindelijk na penalty's de Johan Cruijff Schaal ten koste van PSV. De grote uitblinkers bij de Rotterdammers waren Timon Wellenreuther en Santiago Gimenez. De bezoekers van deze website beoordeelden de Mexicaan net iets hoger - een 8,4 tegenover een 8,1 voor Wellenreuther - en dus mag Gimenez zichzelf de eerste Man of the Match van dit seizoen noemen.

Zoals goede en slechte momenten elkaar in de wedstrijd snel afwisselden, zo zijn ook de cijfers behoorlijk wisselvallig. Tegenover de hoge cijfers van Gimenez en Wellenreuther staan ook negatieve uitschieters. Zo kwamen Ramiz Zerrouki en Marcos López niet in aanmerking voor een voldoende: beide spelers kregen slechts een 5,3.

De cijfers van Voetbal International zijn juist wel behoorlijk eentonig. De drie aanvallers Calvin Stengs, Gimenez en Igor Paixão kregen een 7, en alle linies erachter een 6. De enige uitzondering daarop was Bart Nieuwkoop met een 6,5.

FR12
Wellenreuther 8,1; Geertruida 7,4, Beelen 7,2, Hancko 7,5; Nieuwkoop 6,9 (69. Lingr 6), Zerrouki 5,3, Zechiël 7,3 (61. Milambo 7,2), López 5,3 (77. Read 6,4); Stengs 6,7, Gimenez 8,4 (69. Ueda 5,9), Paixão 6,6 (77. Ivanusec 6,3)

Voetbal International
Wellenreuther 6; Geertruida 6, Beelen 6, Hancko 6; Nieuwkoop 6,5 (69. Lingr -), Zerrouki 6, Zechiël 6 (61. Milambo -), López 6 (77. Read -); Stengs 7, Gimenez 7 (69. Ueda -), Paixão 7 (77. Ivanusec -)

Lees meer over
Santiago Gimenez
Plaats reactie
666

Jesper.H +131

Ik vind wellenreuther als hancko of iemand anders die twee penalty's had genomen was die dan men of the match geweest wellenreuther was echt goed met twee reddingen waardoor we wonnen

06-08-2024 13:12

taco_mundo +50406

Vergelijk zijn gezicht eens met Santi v vorig jaar. Ziet er nu veel beter uit. Hij oogde eerst beetje te "dik" voor een profvoetballer

05-08-2024 17:29

JoszefForever +1869

Wellenreuther kan weinig verkeerd doen hier. Kan iemand me uitleggen waarom dit zo is? Ik snap dat Bijlow vaak geblesseerd is maar neem aan dat er iets anders speelt wat ik heb gemist

05-08-2024 16:03

uumer +385

Ja ik snap het ook niet.
Gisteren zag hij er een paar keer niet goed uit.
En ook dat verre uitkomen van hem en dan snel weer terug het hok in omdat hij ziet dat het totaal niet kan.
Tis een prima keeper maar doe mij Bijlow maar, straalt wat meer rust uit.

05-08-2024 16:43

FR84FR12 +840

Dat uitkomen is juist een heel sterk punt. Gaat bijna altijd goed. Diepe bal in het centrum is bijna onmogelijk voor een tegenstander.

07-08-2024 08:13

taco_mundo +50406

Meer Feyenoord volgen dan

05-08-2024 17:30

bd +1191

Hoe kan timon nou een 8 hebben met al die blunders

05-08-2024 15:57

taco_mundo +50406

😂hoe smaakt de lul van Bijlow dan?

05-08-2024 17:30

Spspkn +3226

Nog ff aan het nagenieten. Wat een wedstrijd gister. Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat Santi er opeens weer staat. Dat scheelt wel echt enorm. Vooral die actie / assist op Nieuwkoop was grandioos.

05-08-2024 15:43

Serzzio +3678

5,3 voor Zerrouki?? Dat zou met zijn kwaliteiten een topwedstrijd zijn geweest. Je kunt die jongen ook gewoon een 1 geven.
Niet voor zijn voetbalkwaliteiten maar voor het feit dat hij is komen opdagen.

05-08-2024 15:37

Prutser +5747

Vond het interview van Gimenez ook wel opvallend. Hij had het er over dat hij was sneller was geworden en misschien wel wat ingeleverd had op kracht. Dus iets minder goed in de bal vasthouden en duels winnen, maar wel sneller en wendbaarder.
Ik kon er niet helemaal uit opmaken of het een bewuste keuze was, bijvoorbeeld door anders te trainen (minder kracht training)
Ik vond hem de laatste maanden vorig jaar sowieso veel trager ogen dan voorheen, maar die snelheid was nu weer helemaal terug.

05-08-2024 15:37

Prutser +5747

Wellenreuther was niet best deze wedstrijd en had net zo goed rood kunnen hebben.
Maar goed, een penalty stoppen is natuurlijk wel een punt extra.

05-08-2024 15:33

Serzzio +3678

Hij gleed in trok zijn handen op tijd terug en dat Til dan wacht tot hij hem onderuittrekt is niet zijn fout. Prima brslisding van de scheids. Penslty en verder niks.

05-08-2024 15:39

opel1976 +312

Hoe was het mogelijk dat Timon geen 2e gele kaart kreeg?Daarvoor werd Santi getorpedeerd, terwijl hij alleen op de keeper afging. Dat had rood voor een doorgebroken speler moeten zijn. De arbitrage was echt heel slecht. Dat belooft weer wat voor komend seizoen.

05-08-2024 17:11

kingjim +68

Wellenreuther zat er goed naast bij de 3e goal en de penalty die hij veroorzaakte ik ben overtuigd dat Bijlow dat niet zo snel zou overkomen, die komt meestal als een katachtige uit en niet met zijn voeten inkomend maar met zijn handen. Ik hoop dat Bijlow er weer snel in mag, kapitaals vernietiging is het anders overigens ook nog. Ik ben pro Bijlow.

05-08-2024 15:25

Peter.P39 +1840

Daarom ligt hij zo vaak op de sloop.
Precies vanwege de manier van uitkomen die je omschrijft.

05-08-2024 15:37

ML010 +6277

Zerrouki hetzelfde cijfer als Wellenreuter. Juist ja.

05-08-2024 15:21

charlaykc +9410

And he's gone...

05-08-2024 14:53

romeo1 +4364

Zerrouki slechtste van t veld

05-08-2024 14:33

Flinkevleugel +3205

Nog slechter volgens jou dan die scheidsrechter, een paar PSV-verdedigers en Lopez??

05-08-2024 14:46

MaartenTT +19506

Die FR-12 cijfers zeggen helemaal niets.
Als we de penalty-serie hadden verloren had iedereen een onvoldoende gehad.

05-08-2024 14:22

fan-realist +3878

Veelbelovende seizoensstart?

Veel tegendoelpunten belooft het vooral.

Maar goed, 4-3 is leuker dan 1-0.

05-08-2024 14:12

Skeptic +13443

Een 8,1 voor Wellenreuther? Ziet er bij de 1-0 slecht uit en veroorzaakt een totaal onnodige penalty. Fijn dat 1 redding op het einde blijkbaar zo veel betekent voor mensen hier.

05-08-2024 13:43

troy +2274

Jij hebt er heel weinig kaas van gegeten.

05-08-2024 13:47

Skeptic +13443

Leg het een onbenul als ik even uit dan

05-08-2024 14:04

Cees.R82 +9711

En bij de 3e treffer dan dat was de grootste fout.

05-08-2024 13:50

TGW +6438

De 1-0 was wel goed binnengeschoten, al denk ik wel dat hij de hoek beter moet dekken.
Die penalty was wel onnodig, kwam wel echt als een mafkees uit. Maar was ook niet helemaal aan hem te wijten. Bal viel er net tussen, verdedigend was het niet scherp genoeg waardoor Wellenreuther een keuze moest maken.

05-08-2024 13:51

Kristof.d +2635

Waarvan akte

05-08-2024 13:51

mosfet86 +1918

Hoe ziet die er slecht uit bij de eerste goal? Lang schiet hem toch gewoon goed in, Nieuwkoop stond te slapen.

Totaal onnodig was het niet, hij had gescoord, of die kans was zeker aanwezig,

05-08-2024 14:19

MaartenTT +19506

Huilpost van Skeptic.

05-08-2024 14:23

Skeptic +13443

Leeg bericht van MaartenTT

05-08-2024 17:05

MaartenTT +19506

Al was dat zo, dan is dat nog 10x beter dan dat negatieve gehuil over je eigen club/spelers.

05-08-2024 17:11

Gladdeharry +9033

Je hebt helemaal gelijk. Maximaal een zesje

05-08-2024 14:57

keepsmiling +13114

Kut typetjes

05-08-2024 15:19

keescf +26227

Vooral Gimenez verrastte mij positief. 2 penalties perfect ingeschoten en een mooie assist. Ueda was op die penalty na gewoon weer matig, geen pit en weinig inzicht. Verdedigend was het ook intens slecht, het was gaten kaas.
En dan die Paixao, man man man, hoe kan je zo'n kans verneuken? Mooi dat hij geel kreeg om dat vragen voor een gele kaart, dat deed hij vorig seizoen ook al vaak, oprotten met dat idiote gedrag als trainer zijnde moet je daar ook iets meedoen. Gimenez heeft daar ook een handje van.

05-08-2024 13:41

TeS1979 +4251

Ueda heeft ook 1 assist, en Igor speelde gisteren erg goed. Stengs was ook super.
Lopez en zerroukki hadden een paar hele rare momenten.
Zechiel was echt een genot om naar te kijken geertruida gedroeg zich als een echte leider.
De rest was prima

05-08-2024 13:45

Cees.R82 +9711

Ha ha ha. Zechiël een genot om naar te kijken? En die foute pass waardoor hij een geheime kans voor Nieuwkoop omzeep hielp en nog enkele foute passes tussendoor? Aalsmeer je kritisch wil zijn op spelers moet je het op allemaal zijn en niet op dezelfde 2 altijd.

05-08-2024 13:56

TeS1979 +4251

Vond zechiel erg goed ja, en vond lopez niet heel sterk, zerroukki ook niet.
Blijkbaar zie jij dat anders .

05-08-2024 13:59

TeS1979 +4251

En ben niet altijd negatief over Lopez En zerroukki, maar gisteren vond ik hen 2 de mindere

05-08-2024 14:02

Cees.R82 +9711

Dan adviseer ik jou een bril te kopen. Hij had ook een assist en die was best wel lastig in een vol strafschopgebied.

05-08-2024 13:52

Alvorens +6889

Santi Milambo Zechiel en Wellenreuther waren de toppers ze speelde er allemaal goed.
Santi moet zo door blijven gaan en niet stoppen als vorige seizoen

05-08-2024 13:38

Djim +8129

Wllenreuter was heel matig hoor

05-08-2024 13:44

Alvorens +6889

Dan heb jij niets gezien Benitez en de verdediging van psv was top wil jij zeggen?
Wellenreuther was top met reddingen en penalty.

05-08-2024 13:47

Djim +8129

Ik wil helemaal niets zeggen over psv.
Maar Wellenreuter veroorzaakte veel onrust en risico aan de bal.
Had een paar goeie reddingen, maar ook een paar mindere acties

05-08-2024 14:04

Alvorens +6889

Niet totaal niet Wellenreuther was goed.
jij hebt heel matig gekeken waar waren de verdediging dan ?

05-08-2024 14:34

Skeptic +13443

Wellenreuther heeft amper een goede redding verricht, behalve op een schot vanuit buitenspel situatie. Redt aan het einde een penalty maar was zag er bij de 1-0 niet goed uit en die penalty die die weggeeft was ook totaal niet nodig.

05-08-2024 13:44

troy +2274

Hebben we dezelfde wedstrijd gezien?

05-08-2024 13:48

Alvorens +6889

Was een schwalbe man broeder geen penalty en tuurlijk er was ook geen verdediging Wellenreuther deed het goed en stond er met Bijlow had je geen schaal om er uit te eten junguh.

05-08-2024 13:49

Twan.V52 +7736

Lopez uit het middenveld en milambo erin

05-08-2024 13:36

Diffa85 +10947

Cijfer aan de scheidsrechter: 3, door de vreemde beslissingen
Cijfer aan Veerman: 2, omdat hij het met zijn nichtje doet
Cijfer Noa Slang: Die was niet eens de moeite waard
Legioen: 12 omdat Wij, Wij zijn
Priske: 8, door de aanpassing naar 4-3-3
..

05-08-2024 13:36

RTR +19

Jammer maar helaas we hebben gisteren geen 4-3-3 gespeeld maar verder helemaal juist

05-08-2024 13:38

Digidre +19

Hallo... We zijn in de 2e helft wel degelijk overgegaan op 4-3-3

05-08-2024 21:51

Diffa85 +10947

Kijk de wedstrijd nog een keer terug!! Als je hiervoor speciaal eenn account hebt aangemaakt, kan je beter weer uitloggen..

05-08-2024 22:30

keescf +26227

''Cijfer aan de scheidsrechter: 3, door de vreemde beslissingen''
Eens, Wellenreuther had 2x geel moeten krijgen. Laten we eerlijk zijn we kwamen gewoon goed weg daar ;)

05-08-2024 13:39

Danishweirdo +3569

Niet elke overtreding van een keeper is meer geel, afhankelijk van de soort overtreding en hij probeerde in te houden maar gleed door en raakte hem met zijn knie.

05-08-2024 13:43

Skeptic +13443

Ja en Teze had rood moeten krijgen. Dus heft elkaar mooi op he, zeker aangezien we dan tegen 10 man stonden en er een doelpunt viel direct nadat deze kaart niet gegeven werd.

05-08-2024 13:45

Diffa85 +10947

Dus door die ene (eerlijk: vreemde) beslissing door geen 2x geel te geven was hij niet rampzalig, schokkend, hartverscheurend, aangrijpend, onthutsend, dramatisch?..

05-08-2024 13:47

troy +2274

Spelregelcursus volgen!! Was absoluut geen geel voor Wellenreuther maar wel een terechte penalty.

05-08-2024 13:49

Cluip +5802

Behalve balbezit en aantal passes waren wij beter in de wedstrijdstatistieken dan PSV

05-08-2024 13:27

Djim +8129

3x voor gestaan

05-08-2024 13:47

Qwertykeyboar +4101

Stengs is toch eigenlijk wel een vrij matige speler maar met de meeste creativiteit. Maar goed, daarom speelt hij ook in de Eredivisie en niet in Spanje

05-08-2024 13:25

Diffa85 +10947

Juissssssssst jij hebt hem..

05-08-2024 13:30

PapaKevin83 +15171

Priske stond bij mij echt wel 2-0 achter. Waarom? Eigenwijs een systeem hanteren en de wedstrijd tegen Monaco was een dikke middelvinger (niet geheel zijn schuld achteraf). Gisteren heeft hij weer wat vertrouwen gewonnen, maar ik ben zeker nog niet helemaal overtuigd.

05-08-2024 13:17

Hancko +8152

Aldus PapaKevin83

05-08-2024 13:17

Voor altijd... +1799

Hoeft ook niet. Als we maar vertrouwen houden!

05-08-2024 13:19

keukenkoning +7996

Huilen. Doen we geen reet mee.

05-08-2024 13:31

troy +2274

Scorebord journalistiek

05-08-2024 13:50

PapaKevin83 +15171

Nee, want ik zag nu meer patronen in het aanvalsspel en hij switcht zo naar 433. Maar er moet zeker nog flink gesleuteld worden.

05-08-2024 14:12

Spreeuw 006 +3435

Je mag blijkbaar geen commentaar hebben op Wellenreuhter, maar die krijgt er gewoon 4 tegen waarvan hij de 3e zo de bal voor de voeten van Til slaat ipv naar buiten. En bij de vierde maakt hij met al een gele kaart een domme overtreding.

05-08-2024 13:15

willem pieter.h +192

En bijlow 7 tegen en die had die pingels echt niet gestopt

05-08-2024 13:17

PapaKevin83 +15171

De eerste en derde goal vind ik niet zijn fout. De derde lijkt Beelen hem weg te koppen en dan heb je kort te reageren. De tweede moet hij beter coachen of de voorzet eruit halen en de vierde is gewoon dom. Hij kan beter en gelukkig vertelde hij dat zelf ook na afloop.

05-08-2024 13:18

ibmebudh +3206

Zaten geen grote fouten tussen denk ik, al had hij iets meer kunnen doen bij de eerste en was dat pingel moment onhandig. Aan de andere kant, penalty gestopt en één goeie redding op de lijn.
Denk wel dat als Bijlow gisteren exact hetzelfde gedaan had, hij meer kritiek / gezeik ontvangen had.

05-08-2024 14:00

GerseGer +7236

In andere nieuws: "onze" Arne gaat bij Liverpool vrolijk verder waar die bij ons gestopt is: met winnen.

EtH even met 3-0 op de kloten gegeven. Mooi om te zien.

05-08-2024 13:11

knoepert +75361

welke regel rechtvaardigt het geel dat Udea kreeg. Spelbederf was het niet want er was al gefloten, SChwalbe was het ook niet.

raarrrr verhaal

05-08-2024 13:07

FactaNonVerbaX +371

eens! wat een flauwekul .De scheids besluit zelf om verzorging te vragen. Ueda maakt een flinke smak en neemt even 5 seconden om van de schrik te bekomen maar besluit gewoon op te staan. Hoe is dat geel??

05-08-2024 13:09

Metallica +86

Dit was echt een belachelijk moment. Hij valt, scheids fluit. en kijkt naar de kant en laat verzorging komen i.v.m. een mogelijke hoofdblessure. Achter zijn rug om stelt een speler zich een keer niet aan en staat snel op aangezien hij geen last heeft en krijgt dan geel i.v.m. aanstellen ofzo? Ik kan ook geen logische verklaring bedenken.

05-08-2024 13:11

PapaKevin83 +15171

Manschot was sowieso raar. Hij kan Wellenreuther er afsturen, maar Teze mocht 10x een gele kaart overtreding maken en een rode kaart overtreding, natrappen van Tillman. Echt een slechte scheidsrechter

05-08-2024 13:19

Bati +38752

Nieuwkoop vervangen voor Read
Zerrouki eruit voor Zechiel

Lopez eruit voor iemand ( die is goed )

Dan ziet de wereld er gelijk stukken beter uit!

05-08-2024 12:45

Vindog +663

Goed priske

05-08-2024 12:55

Feijenoord +5411

Nieuwkoop speelde toch prima? Notabene nog een goede goal gemaakt.

05-08-2024 13:04

GerseGer +7236

Wanneer gaan we iemand kopen en hoeveel mag die kosten?

05-08-2024 13:12

MrTeacher +1154

Zechiël stond er al in namens zichzelf. Wil je hem twee keer opstellen?

05-08-2024 13:13

Bati +38752

Timber erbij DUH

05-08-2024 13:39

MrTeacher +1154

Ja, dat begrijp ik... maar jij zegt Zerrouki eruit voor Zechiël. Dus jij wilt eigenlijk Timber erin voor Zerrouki...

05-08-2024 23:03

Bati +38752

Ja, maar Zechiel op de positie van Zerrouki uiteraard.

05-08-2024 23:35

N2daB +8435

En Timber erbij!

05-08-2024 13:20

SaKyJo +3298

Op Scorito toch weer zo geschoven met mn team dat Gimenez in de spits staat!

05-08-2024 12:44

jeroen77FR +857

Grappig om het verschil te zien tussen objectieve journalistiek en fr12 analisten. Blijkbaar is het oordeel over lopez en Zerrouki al geveld voordat de wedstrijd is gespeeld.

05-08-2024 12:44

RickH99 +5007

Gimenez slechts een 7 geven is ook niet heel realistisch

05-08-2024 12:52

Km010 +5165

Waarde meteen opgekrikt.

05-08-2024 12:40

dierenhulp +88565

Switch van 3-4-3 naar 4-3-3 door wissels was goede keuze

05-08-2024 12:39

JoopGort +568

Klopt kregen daarna 3 goals tegen.

05-08-2024 13:00

Harry +1945

Ik ben blij verrast de manier waarop Feyenoord speelde ik moet toegeven dat ik in de voorbereiding erg negatief ben geweest daarom doet het me goed van wat ik gisteren heb gezien en natuurlijk is het spel voor verbetering vatbaar maar heb er meer vertrouwen in dan vorige week

05-08-2024 12:36

warpigs +284

Wellenreuther was zwak tot 4 keer uitkomen als het niet kan incl. Penalty.
Gelukkig stopt hij wel een penalty.
Over de hele wedstrijd zwak gaf hij gelukkig zelf ook aan.

05-08-2024 12:34

Kieboom +39325

Kan er niks aan doen, maar ik erger me dood aan Nieuwkoop.

Hij doet zijn best en scoorde een goed doelpunt.

Alleen bij die eerste goal, laat hij Lang uit zijn rug lopen.
Bij de 3e verdedigt hij uit,als een pupil.

En ik zag m een keer vanaf de achterlijn het veld weer in komen
Waardoor hij buitenspel stond.

Kortom ik vind het geen slimme speler, een soort van, Sven van Beek Light

05-08-2024 12:31

Delluft-015 +325

Dat heb ik met ueda...manmanman

05-08-2024 12:35

Kieboom +39325

Ueda gaf nog wel een goede assist en heeft wel potentie
Maar inderdaad het duurt wel lang voor hij een goede wedstrijd aflevert

05-08-2024 12:38

NelisHoe +4090

Eens.

Blinkt uit in ijver en uithoudingsvermogen, maar daar houdt het op. Goede 12e man, maar zwak dat we met hem en Lopez aan het seizoen beginnen.

05-08-2024 12:41

mooiweervoetballer +2556

Met 3 verdedigers zou een ander Lang toch moeten opvangen.

05-08-2024 12:48

Kieboom +39325

Hij liep daar toch
Een wingback hoort ook mee te verdedigen.
Waarom altijd die slechte spelers beschermen.
Dat is niet in het belang van de club.

05-08-2024 14:00

Rechtsbinnen +3397

Ik vond Zechiël zeer goed.
Ging er voor.
Verstopt zich niet.
Heeft lef en karakter.
Laat zich gelden en neemt initiatief.
Is technisch onderlegd.
Is ook op een goede manier bescheiden en nuchter maar niet bleu.
Nu al een leider die voorop gaat.
Hopelijk nemen andere jonge spelers een voorbeeld aan hem.

Als deze jongen gefocust blijft, zich blijft ontwikkelen zal er al snel aan hem getrokken gaan worden door andere clubs.

Hopelijk heeft hij een langdurig contract zodat wij nog een paar jaar van hem kunnen genieten.

Milambo deed het ook goed, maar hij heeft nog wel wat stappen te zetten.

Lopez komt helaas echt tekort, jammer.
Nieuwkoop technisch gezien ook, maar hij speelt wel met veel energie, durf en inzet waardoor hij wel genoeg waarde heeft voor het team.

Linger, Ivanusec en Zerrouki laten nog veel te weinig zien, ze doen hun best maar zijn toch erg matig. Ik zie wel bepaalde kwaliteiten bij Zerrouki maar op één of andere manier komt het er niet uit

Ik begrijp niet waarom iedereen zo lovend is over Geertruida, 2 seizoenen geleden vond ik hem geweldig, maar vorig seizoen vond ik hem matig en vaak zelfs slecht.
Veel te vaak risico's en balverlies waardoor gevaarlijke situaties ontstaan.
Misschien dat hij op het middenveld beter tot zijn recht gaat komen.
Zijn sterke punt is wel dat hij best vaak scoort voor een verdediger.

Wellenreuther for President!

Hopelijk gaat Gimenez het weer eens laten zien.
Beelen, Hancko en Stengs waren ok, maar moeten er nog inkomen, zijn nog wat roestig.

Wat loopt die Ueda er vreugdeloos en mat bij, er moet met die jongen gesproken worden, lijkt of hij ongelukkig of depressief is. Kijken of ze hem wat kunnen opbeuren want zo hebben wij niets aan hem en is het voor hemzelf ook niet goed.

Hopelijk is Timbertje snel weer terug, hij zag er ondanks dat hij nog niet speelt wel blij uit en betrokken bij de ploeg en het spel.
Geweldig hoe hij vorig jaar is gegroeid.

Nu de eerste wedstrijden degelijk winnen, geen puntverlies svp.

Mand!
Ik zeg het zelf maar. 😉

05-08-2024 12:21

frbergh +12206

Goed onderbouwd verhaal wel

05-08-2024 12:30

Pelle25 +3751

Ik vind zechiel prima, maar niet zeer goed, enkele keren toch wat dom balverlies, maar heb alle vertrouwen in hem

05-08-2024 12:30

Rechtsbinnen +3397

Ok, ik respecteer jouw mening.

Maar nu twijfel ik over het volgende; is prima niet een stapje beter dan zeer goed? 😄

05-08-2024 17:42

mooiweervoetballer +2556

Gimenez liet het gisteren zien.

05-08-2024 12:49

Rechtsbinnen +3397

Wil iemand reageren op het stukje over Ueda?

Ben ik de enige die het zo ziet, dat hij geen vreugde uitstraalt?

05-08-2024 17:45

karelkarel +391

Waarom kreeg Ueda in vredesnaam geel?

05-08-2024 12:17

Spiderpig +172533

Moest blijven liggen en rollen

05-08-2024 12:17

frbergh +12206

Hij sprong wel erg snel op dat was dan ook de reden

05-08-2024 12:31

Spiderpig +172533

Ueda is niet de persoon die acteert ...bescheiden en rustige jongen .
Scheids was de controle al de hele wedstrijd kwijt.
Hij deed maar wat

05-08-2024 14:47

Spiderpig +172533

Cijfers Fr12 meest realistisch

05-08-2024 12:15

jack98 +46387

Santiago scoort een prima ruim voldoende; op naar een succesvol seizoen!

05-08-2024 12:09

RoodWitteRakker +1962

cijfers zijn leuk, t gaat erom welke schaal er wordt gebruikt voor t ontbijt.

de onze was een JC schaal

05-08-2024 12:07

FeynoordaandeNijl +1398

Leuk dat Nieuwkoop bij FR12, minder beoordeeld wordt, terwijl bij VI, beter en daardoor als een van onze beter presterende spelers naar voren komt

05-08-2024 12:05

spzm +13030

Jij zet, lukraak, in de, zin komma's waardoor, het onleesbaar, wordt

05-08-2024 12:15

johndebever +17418

Allemaal heldhaftige prijzenpakkers, ze hadden allemaal een 10 verdiend!

05-08-2024 12:02

sjaarloos52h +21564

Die Ueda moet eens goed worden onderzocht….

05-08-2024 11:55

ricovtw +1198

Hoezo? Die man speelt in een systeem waarin hij totaal niet tot z’n recht komt… Hoe ga je iemand van 1.70 als vast aanspeelpunt in de aanval gebruiken? Die man heeft ballen achter de verdediging nodig…

05-08-2024 12:01

Evanola +4653

Niet mee eens, hij is juist een balvasthouder met een man in de rug, á la Bombarda en Mols vroeger. Kont erin en wegdraaien. Dat is iets waar Santi minder goed in is, dus mooi dat je verschillende smaken hebt voorin. Over het algemeen mag Ueda wel beter presteren, daarover geen discussie.

05-08-2024 12:27

Bolusrider +191

Gewoon verkopen, waardeloze speler is het

05-08-2024 12:34

mooiweervoetballer +2556

Eigenlijk verkeerd gescout dus?

05-08-2024 12:50

Spijksupporter +6521

In het systeem van vorig jaar blijkbaar ook niet.
Trouwens, slechte balaannames heeft m.i. niets met het systeem te maken maar met de kwaliteit van de speler.
Tegen Monaco verloor hij 9 van de 10 ballen door gebrek aan controle.

05-08-2024 13:02

ricovtw +1198

Ook dat systeem niet nee, qua aanval is er per se ook niet veel veranderd tov vorig jaar. Nog steeds opkomende backs en buitenspelers. Daarnaast viel het balverlies tegen monace reuze mee… volgens mij iets van 3-4x en daarbij komt ook dat er veel ellende ballen tussen zaten,…

05-08-2024 14:18

sjaarloos52h +21564

Ik bedoelde juist dat het eerst moet worden onderzocht of hij past in dit systeem. Ik bedoelde natuurlijk geen rectaal onderzoek,….

05-08-2024 23:15

sjaarloos52h +21564

We hebben het gemerkt. Zijn enige goede moment was de penalty

05-08-2024 23:18

fr1985 +6234

Lekker werken bij VI lijkt mij wel. "We moeten nog de spelers een cijfer geven" "Iedereen een 6?" "Ja lekker makkelijk wel" "Lunch!"

05-08-2024 11:52

sjaarloos52h +21564

Nou, eerst koffie met krassant!

05-08-2024 11:56

Silva6 +426

Ik vind dat Psv publiek maar apart volk, ze lopen heel de wedstrijd door dat stadion, het lijkt wel of ze ergens op de camping zitten.

05-08-2024 11:49

FRalways +3800

En een zenuwachtig teringmuziekje op de achtergrond om te verbloemen dat de supporters stil zijn

05-08-2024 12:00

Rechtsbinnen +3397

Waarom houdt jij je bezig met het PSV publiek, laten wij lekker met ons zelf bezig zijn.

Ik vind trouwens dat je haar leuk zit, ik ga mijn kapper vragen het ook zo te doen. (Positief én compliment.)

Zal je net zien dat je kaal bent. 😂

05-08-2024 12:47

Wesza010 +11776

Prima keeper die timon maar fout bij die penalty

Hij komt veel te vaak uit

05-08-2024 11:49

Gers +12717

Inderdaad kwam al eerder raar en veel te vroeg uit dat liep maar net goed.

05-08-2024 12:02

Henk Schouten +8050

Maar die penalty save was geniaal

05-08-2024 12:12

Bati +38752

En die redding in de 1e helft was van wereldklasse, al werd er gevlagd voor buitenspel.

05-08-2024 12:47

Rechtsbinnen +3397

Ja, puntje van aandacht.
Hij komt er af en toe wel erg enthousiast uitgerend.

Maar voor de rest dikke veer in zijn Duitse reet.

05-08-2024 12:49

mooiweervoetballer +2556

Hij is op de lijn zeer goed, maar dit is idd een minder punt.

05-08-2024 12:51

w4zfs5n2zn +68624

Zo een heerlijk stille ochtend op de HerpesGang

05-08-2024 11:47

FRPetrus +32974

ARNE SLOT


LA LA LA LALA

05-08-2024 11:46

FRPetrus +32974

Icoon in wording

05-08-2024 11:46

Rechtsbinnen +3397

Hé, die gast is weg.

Concentreren op onze huidige mensen.


Brian, la la la laaa la la la la laaaa la.

05-08-2024 12:52

ZeeuwFR +6324

Bartje wordt echt veel te erg ondergewaardeerd door de Feyenoorders. Gozert werkt keihard met alles wat ie heeft.

05-08-2024 11:45

w4zfs5n2zn +68624

Eend prima gozer

05-08-2024 11:46

SuugLit +28176

Zeeuwen voor Zeeuwen

Wel eens hoor

05-08-2024 11:46

Cymru +8272

That's the least he can do. No one is second-guessing his commitment
He's just not good enough.

05-08-2024 11:47

Rechtsbinnen +3397

NEDERLANDS leren!

05-08-2024 12:57

Wieckbud +2217

Beetje doseren zou ook wel handig zijn

05-08-2024 12:13

Rechtsbinnen +3397

Ja, dat geeft voor mij ook de doorslag.
Technisch komt hij tekort, maar niet zoveel dat het vervelend wordt.
En zijn inzet, durf, werklust en enthousiasme is fijn om te zien en maakt hem ruim voldoende waardevol voor het team.

Lekker erbij houden die jongen, liedje voor hem maken en flink aanmoedigen.

Goeie gozer.

05-08-2024 12:56

PrideofRotterdam +1289

Ik snap sowieso niet wat Lopez nog bij Feyenoord doet…

05-08-2024 11:45

Rechtsbinnen +3397

Ja, jammer hij komt duidelijk tekort.
Maar fijn dat hij er nu is, met de geblesseerden, anders hadden we echt een probleem.

Hij komt niet alleen tekort, hij weet het ook en is daardoor onzeker.
Ik heb een beetje met die jongen te doen.

Misschien als we hem meer aanmoedigen dat hij wat beter in zijn vel komt te zitten en het net wat beter gaat doen.

05-08-2024 13:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties