"Kan me niet voorstellen dat er nog zoveel versterkingen komen"

"Kan me niet voorstellen dat er nog zoveel versterkingen komen"

Arne Slot heeft in zijn selectie nog de nodige versterkingen nodig. Eerder sprak hij van zeven nieuwe spelers, waarna hij later verduidelijkte dat dat een minimum was om alle vertrekkende spelers te vervangen. Om er in de breedte op vooruit te gaan, zouden zelfs negen à tien versterkingen moeten komen. Clubwatcher Sinclair Bischop betwijfelt echter of Slot daadwerkelijk denkt dat dat haalbaar is.

"Dit is trainerspraat", zei hij in de Feyenoord-podcast van RTV Rijnmond over de uitleg van Slot. "Trainers willen altijd zo veel mogelijk spelers halen om met een zo goed mogelijke selectie te werken. Natuurlijk moeten er gerichte aankopen worden gedaan, maar ik vond dat hij daar wel een beetje in doorsloeg. Ze hebben vorig jaar in de winterstop al spelers gehaald voor de toekomst, die worden even vergeten. Bassett, Wålemark... dat zijn eigenlijk al vervangers."

Daar komt ook bij dat Feyenoord ook nog enkele spelers waar Slot het niet in ziet zitten, wel onder contract heeft staan. Mark Diemers en Robert Bozeník werden als voorbeeld genoemd. "Als de conclusie is dat ze niet goed genoeg zijn, dan moet je óf ermee aan de slag, óf er afstand van doen. Maar zolang ze niet weg zijn, kan je niet zeggen: 'we halen maar binnen'. Ik snap het ook als de club denkt: 'Leuk en aardig, tien nieuwe spelers, maar doe het maar met de jongens die je hebt. Kijk toch maar of er in de jeugd niet een of twee rondlopen die wél aan kunnen haken.'"

Bischop denkt dan ook dat Slots uitspraken een andere bedoeling hebben. "Dit is vaak hoe een trainer praat. Ze willen nieuwe spelers hebben en de druk erop zetten. Ik kan me niet voorstellen dat er nog tien nieuwe spelers gaan komen. Dat gaat niet gebeuren, maar naar buiten wil hij wel het signaal afgeven. 'Jullie vonden ons in de breedte toch niet sterk genoeg?' Maar volgens mij hebben we op een gegeven moment juist wel de conclusie getrokken dat Feyenoord prima kon wisselen."

Sterkhouders
Tot dusver haalde Feyenoord deze zomer alleen Danilo, Mats Wieffer en Mo Taabouni binnen. Eerstgenoemde zal met een andere spits (die de club nog moet aantrekken) moeten concurreren om een basisplaats, maar over Wieffer en Taabouni werd al gecommuniceerd dat zij voor de toekomst gehaald zijn. "Er moeten ook nog echt een paar sterkhouders bij, die er meteen staan", weet Dennis van Eersel. "Die gaan ook nog komen, maar wel pas later in de voorbereiding."

Dilrosun
Dilrosun zou een van die namen kunnen zijn. De verwachting is dat de multi-inzetbare aanvaller - die eigenschap is een van de redenen dat Slot hem graag wilde - snel zal tekenen in De Kuip. "Hij is vorig jaar met Bordeaux in de Ligue 1 troosteloos onderaan geëindigd, maar heeft wel bijna alles gespeeld", weet Bischop. "In tegenstelling tot Til en Jahanbakhsh vorig jaar is dit wel een speler die al minuten heeft gemaakt. Ik ga er een beetje vanuit dat hij als vervanger van Sinisterra komt."

Van Eersel betwijfelde of Dilrosun direct zo'n belangrijke rol op zich kan nemen. "Moeilijk", reageerde Bischop. "Hij is wel altijd een groot talent geweest en heeft ook bij Oranje gezeten. Sinisterra heeft dit jaar ook enorme stappen gezet. Dat kan misschien voor Dilrosun ook gelden, dat hij stappen zet waardoor hij dé aanvaller wordt die voor veel rendement zorgt."

Plaats reactie
666

gert_jan_van_de_vaate +6

Alleen al over de positie van Dilrosun zitten ze er helemaal naast. Hoe zelfverzekerd ze ook klinken.

Wat een hopeloos ouderwets gezwets.

12-07-2022 10:14

Ronskk +22281

Nog 6 stuks

12-07-2022 03:01

Chileno13 +5152

Geef slot nou maar wat ie wil want hij gaat ons kampioen maken

11-07-2022 19:34

detrotsvanrotterdam +8611

Klopt maar die niet gespeeld hebben hoef je niet allemaal 1 op 1 te vervangen.

11-07-2022 19:26

Realistisch +197

Hou toch eens op over die gnonto
Net of dat de verlosser is

11-07-2022 18:13

Frits.d +1673

Vind het ook een kutnaam

11-07-2022 18:43

Dani.D +2252

Ja dat risico hou je

11-07-2022 18:10

Fhasil +1877

Sinestera stond er ook niet meteen. Was bijna aan Dordt uitgeleend. Dus Deze Dilerosun zal ook enige tijd nodig hebben. De eerste weken kan dit niet ingespeelde team wat puntenverlies oplopen. Wordt later weer goed gemaakt.

11-07-2022 18:08

Eddie +3764

Nou, Dilrosun heeft bijna alles gespeeld bij Bordeaux en hoewel die club is gedegradeerd, heeft die jongen een heel seizoen Ligue 1 in de benen.

12-07-2022 02:01

Fhasil +1877

Sini speelde ook al op hoogste niveau in zijn land. Aanpassen duurt op die positie altijd even.

12-07-2022 09:06

Sombra1 +1066

Hoppa, nog maar 6...

11-07-2022 17:30

OuweRammer +568

Laten we nog even wachten met oordelen. Feyenoord kan nu eenmaal niet direct toeslaan en moet door budget wachten op buitenkansjes als Aursnes en Trauner..

11-07-2022 17:19

qwervbnm1234 +137

Precies, en die komen vanzelf wel

11-07-2022 18:14

wiet piet +8878

Duurde het maar 6 maanden lekker ouwehoeren over wie wel en wie niet komt ,is net een soapserie.

11-07-2022 17:04

FTIDJ +2075

Ben benieuwd welke volwaardige basisklanten die elders buiten de boot vallen er nog gehaald worden in de laatste weken.

11-07-2022 16:29

RdB +2828

Gewoon vol op de linksbackpositie focussen. We hebben nu niks

11-07-2022 16:26

Dezwartetulp +76673

Van de jeugd kunnen dit jaar Walemark, Benita, Dermane en Hartjes serieuze minuten gaan maken.

11-07-2022 16:05

Thijs.M +15872

Dermane hoefde pas te komen op trainingskamp toen kokcü ziek werd. Lijkt me niet dat die veel minuten gaat maken.

11-07-2022 16:35

arthurschopenhauer +23103

Dermane en Hartjes zou ik lekker verhuren aan Excelsior of Cambuur

11-07-2022 16:38

Sombra1 +1066

Hendrix door verhuren, Dermane bij selectie halen...

11-07-2022 17:43

Dezwartetulp +76673

Verhuren worden ze niks wijzer van. Dr laatste die succesvol is terugkomen van verhuur is Gio

11-07-2022 21:40

rob57 +3033

En Hartmann?

16-07-2022 11:42

Paulus98 +148110

Het zal moeilijk zijn, waar we hebben nog twee maanden, dus hoop houden.

11-07-2022 15:45

wilbert17 +23475

Eens maar je wilt toch ook een ingespeeld elftal hebben? Aankopen op het laatste moment, er is altijd wel iets. Niet fit, trainings achterstand enz enz

11-07-2022 15:49

Fatfive +146

Feyenoord is niet in de positie om in de voorbereiding het team op orde te hebben. En je hebt altijd in de laatste weken dat de miljoenen pas echt gaan rollen..

11-07-2022 16:19

wilbert17 +23475

Ik denk, vrees, ook dat er niet zoveel meer bijkomt. Gnonto kan je sws uit je hoofd zetten. We hebben niemand links achter. En al keepte hij een degelijke halve finale ECL, een solide tweede keeper is nodig. Bijlow is te blessure gevoelig.

11-07-2022 15:45

djahdjahcity +10685

Slot moet gewoon niet zo raar doen en wat meer jeugd de kans geven. Er moet en zal een nieuwe Til komen terwijl Bassett werd gehaald als zijn mogelijke vervanger en we ook nog Shiloh daar hebben. Die lijkt het op trainingen niet zo slecht te doen. Karim kan ONMOGELIJK slechter zijn dan Hendrix mits hij minuten en vertrouwen krijgt. Taabouni zie ik ook wel aanhaken aangezien we uberhaupt maar 2 buitenspelers hebben nu en het wederom een lieveling van Slot is. Daarnaast moet hij ook gewoon aan de slag met Bozenik. Dessers was ook geen technisch wonder en Til was net als Bozenik een houten klaas. Leer hem het drukzetten en laat hem concurreren met Danilo, Slot heeft immers bewezen spelers oprecht beter te maken.

11-07-2022 15:45

jackfey +3053

Misschien moet jij trainer worden

11-07-2022 16:02

djahdjahcity +10685

Misschien is Slot ook maar een mens en daardoor ook niet feilloos. Al eens over nagedacht of kom je niet verder dan het Slot-altaar bij je thuis?

11-07-2022 16:05

Aros +6889

Jeugd kan er alleen geen klote van

11-07-2022 16:12

Eddie +3764

Bozenik? Alsjeblieft zeg, als je bij Düsseldorf in de 2e bundesliga op de bank terecht komt...

12-07-2022 02:04

Snoek1974 +1826

denk juist wel dat er nog behoorlijk aantal versterkingen bijkomen , gezien de vertrokken spelers en het mee trainen van bepaalde spelers bij onder de 21 ipv bij de A selectie

11-07-2022 15:45

arthurschopenhauer +23103

Ja, daar ga ik ook vanuit. Ze zijn met meerdere spelers en clubs in onderhandeling. Dilrosun, Maatsen en Gnonto zie ik wel komen. Daarnaast ook nog een paar andere verrassingen, zoals vorig seizoen. Ik maak me er nog geen zorgen om.

11-07-2022 16:41

AVN +21

Pff waar blijven die nieuwe spelers? Ongelooflijk dat we niet eens een linksback hebben. En die we nog hadden mocht gewoon naar dat Utrecht wat een visie

11-07-2022 15:43

wilbert17 +23475

Juist daar snap ik dus ook geen kut van. Dan zeggen mensen hij is van orgine geen linksback. Boeiend Sini kwam als rechtsbuiten binnen. Ging naar links omdat die rat daar speelde. En zie!

11-07-2022 15:47

De blonde pijl +2741

Bij "nood breekt wetten" komen de gekste oplossingen naar voren. Soms helemaal niks mis mee! Als je Karim er in moet zetten is hij over 3 jaar 20 miljoen waard. Zet je hem er niet in en laat je hem bengelen dan verhuur je hem aan RKC

11-07-2022 16:01

IJzerenKees +129201

bischop moet lekker de mis gaan bedienen

11-07-2022 15:41

Tapiaz +28530

Als de mix c.q.. verhouding tussen ervaring en jonge spelers goed is ( en dus iets anders dan als tegen Kopenhagen) dan kun je best een aantal talenten inpassen. Als ze maar voldoende gesteund en gecoacht worden door de rest van het elftal.

11-07-2022 15:32

1908forever +18246

Vorig seizoen was er ook een potje om het onder 21 team te versterken.
Dit jaar hoor je daar niets meer van.

Zijn ze tevreden met het elftal wat er nu staat of zijn er nu spelers gekocht om dat team te versterken zonder dat dat bekend wordt gemaakt?

11-07-2022 15:32

De blonde pijl +2741

Hebben het opgegeven. Was Frank zijn taak/opgave een elftal te maken dat binnen 2 seizoenen KKD zou spelen. Mislukt dus! Alleen plaatsing CL zou de supporters blij maken op eind seizoen. Anders bloedt de interesse langzaam dood. Pas op. Feyenoord!

11-07-2022 16:06

Dezwartetulp +76673

We hebben 21 miljoen te besteden. Koop:

- Gnonto voor 7
- Dilrusun voor 3
- Kang Il Lee voor 7
- Maatsen voor 3
- En nog een linksback-up voor 1

11-07-2022 15:15

mellie +7534

Ja zo zat ik ook wel een beetje te denke. En dan 1 of 2 jeugd. Maar plek 2 wordt dit seizoen wel erg belangrijk hoor

11-07-2022 15:28

Dezwartetulp +76673

Plek 2 is mogelijk, met

Dilrusun........Danilo.......Gnonto
..........................Kang........................
.......Kokcu..................Aursenes....
Maatsen.Senesi.Trauner.Geert
.........................Bijlow........................

11-07-2022 15:31

Thegreatwhite +2056

Ik zou Walemark wel op rechts willen zien, dus dan zou ik Gnonto in de spits willen zien.

Leuk elftal zo, maar achterin ben je zeer kwetsbaar als er 1 speler wegvalt.

11-07-2022 15:35

Dezwartetulp +76673

Ja, dan wel.
Maar die mag je toch gewoon wisselen?

11-07-2022 16:01

1908forever +18246

En Hilgers dan?

11-07-2022 15:33

Vincie +1555

Je hebt maar een kleine 20 mio te investeren. Of verkoop Diemers en Bozenik.

11-07-2022 16:01

Dezwartetulp +76673

Er was 5.
En van de 40 miljoen van Sini en Malacia gaat ook 40% in de transferpot
= 21 miljoen

11-07-2022 16:02

Vincie +1555

Ging nog wat af i.v.m. percentage oude club Sini 20%?

11-07-2022 16:03

vldFR010 +2529

Met dit tempo verwacht ik helaas hetzelfde.

11-07-2022 15:11

Sasss +54162

Om eerlijk te zijn, zou het helemaal niet verkeerd zijn om uit nood bepaalde jonge jongens voor de leeuwen te gooien. In het verleden zijn daardoor toenmalig grote talenten opgestaan zoals De Vrij, BMI, Wijnaldum, Fer, Biseswar etc. en vrij recentelijk dan Malacia.

Ja ze zullen fouten maken, maar niets is leerzamer dan op het hoogste niveau met de echte mannen meedoen.

11-07-2022 15:04

Ladinsky2021 +6053

Helemaal eens. Zou een Dermane het nu zoveel slechter hebben gedaan dan een Jorrit Hendrikx die regelmatig mocht invallen in de tweede seizoenhelft.

11-07-2022 15:07

Noud +11079

Dit vind ik dus ook. Ik snap dat Slot het wil, maar als Feyenoord zou je voor de CM positie moeten zeggen dat je het met Kocku, Aursnes, Toornstra, Wieffer, Hendrix en vervolgens Dermane Karim, Kleijn etc. moet doen.

11-07-2022 15:07

FR08pjotr +20393

Ennnnnn bedankt maar weer!!

Wel realistisch trouwens wat hij zegt; er gaan er nooit nog 7 bijkomen, bovenóp de selectie die we nu al hebben. Er zullen er zeker nog 2 a 3 moeten vertrekken willen we überhaupt de 7 gaan halen, maar met 4 gerichte versterkingen (lees: spits, flankspeler, nr10 en linksback) moet je al een heel eind kunnen komen als je de huidige selectie in stand houdt

11-07-2022 15:00

EensFeyAltijdFey +133713

Waren er nu nog maar spelers als van Bronckhorst, Kuyt of van Persie die we terug konden halen. Wijnaldum is een optie maar die zie ik niet zo'n megasalaris inleveren zo gauw helaas.

11-07-2022 14:56

Van_Geel +18424

Wijnaldum is ook nog te jong en gezien zijn megasalaris totaal niet haalbaar. Ik geloof uiteindelijk wel in een terugkeer van De Vrij, maar dat gaat ook nog wel minimaal 3 seizoenen duren.

11-07-2022 14:58

foreverfey +26552

Denk dat Wijnaldum niet dezelfde band heeft met Feyenoord als bijv Kuyt!

11-07-2022 15:13

Linkshandig +167424

Wat een azijnzeikers hier zeg. Iedereen die een 'soepel' verloop van onze transferperiode als verwachting had gesteld, stelt zichzelf daarmee al teleur. Het was vorig jaar al duidelijk dat je dit jaar nog steeds aan het breien bent en moet puzzelen, daar ontkom je niet aan kijkende naar waar je vandaan komt.
De ingeslagen weg om de club van binnenuit op te bouwen is en was geen 1 jaar plan.

11-07-2022 14:54

Django +9565

Je hebt soepel en je hebt passief en zwak

11-07-2022 14:55

Linkshandig +167424

Benieuwd wat ze volgens jou anders/beter moeten doen.

11-07-2022 14:57

Django +9565

Beter verkooppraatje houden. Salaris beter in verhouding. Diemers mag nooit meer verdienen dan Sinisterra

11-07-2022 15:49

Linkshandig +167424

Dat zijn erfenissen waar je over praat, dat zijn ze nu dus aan het opschonen. En hoe kan het slecht zijn dat je je best verkochte speler ooit met een laag salaris hebt kunnen laten spelen voor ons? Onbewust beargumenteer je een goede zet..

11-07-2022 16:34

Django +9565

Snap wat je bedoelt maar Sini hadden ze l moeten verlengen met 2 jaar en dubbele salaris. Is pas 22. Had nog bij ons kunnen rijpen en CL halen.. is de waardering wat ontbreekt. En de instelling op het veld.

11-07-2022 16:36

Linkshandig +167424

Zit zeker wat in, denk dat de financiële nood/druk te hoog was om te wachten met verkoop, anders hadden ze jou plan wel uitgevoerd.

12-07-2022 13:36

Bassie666 +4818

Kan me niet voorstellen dat er ooit iets zinnigs uit die muil van Bishop gaat komen..

11-07-2022 14:49

Crowquill +8063

John Wayne Bassie! Sinclair kan alleen zeiken.

11-07-2022 14:50

Dezwartetulp +76673

Hij ziekt hier juist niet

11-07-2022 14:59

Crowquill +8063

Hij is wel erg negatief.

12-07-2022 09:55

Crowquill +8063

Hij mag de schoenveters van Sini nog niet eens strikken. Dit is gewoon een paniek aankoop.

11-07-2022 14:48

TussenjaarFC +138528

Dat we vorig jaar ook al met hem bezig waren spreekt jouw bewering al tegen. Dit is een weloverwogen keuze waarmee niet over één nacht ijs is gegaan, verder benadrukt door toelichting van Slot bij deze transfer. We halen hem vooral omdat hij multi-inzetbaar is. Het klopt dus niet wat je zegt.

11-07-2022 14:50

Crowquill +8063

Okay, dat wist ik niet ;), maar hem als vervanger zien van Sini raakt kant noch wal.

11-07-2022 14:51

TussenjaarFC +138528

Je levert wel in op kwaliteit ja. Dat was helaas wel een beetje onvermijdelijk. We kunnen die hoge kwaliteit niet zomaar terughalen.

11-07-2022 14:52

Crowquill +8063

Maar 6 goals in 59 ( +-) wedstrijden, dat is echt niks.

11-07-2022 14:54

Crowquill +8063

Ik bedoelde het niet om hem af te zeiken, dat is nergens voor nodig, maar als je bovenaan wil mee doen heb je meer nodig.

11-07-2022 14:54

jellert +220824

Kijk eens waar die gespeeld heeft en u heeft uw antwoord

11-07-2022 14:54

Crowquill +8063

020, City, Hertha BSC en Bordeaux. Dat is toch geen garantie voor kwaliteit?

11-07-2022 14:57

Verlosser_Dirk +3574

Het is mogelijk dat het nog een succesvolle transferperiode wordt en we er sterker uitkomen dan vorig seizoen maar het begint wel lang te duren allemaal.

Ik vind het persoonlijk best vervelend dat we een hele hoop kansen laten schieten. Met bv Bazoer en Brenet dat hadden goede gratis versterkingen geweest. Til was voor weinig op te halen maar zit nu bij PSV. Gnonto zijn we te gierig geweest en die komt niet en Maatsen konden we ook niet overtuigen.

11-07-2022 14:47

AntonioSanting +16598

Ik verwacht deze week minimaal 2 spelers niet zozeer omdat ik direct aanleiding heb maar meer omdat Sinclair al 10 jaar er altijd compleet naast zit

11-07-2022 14:44

GraziPelle10 +801

1e en 2e opties (bij verkoop Kokcu):

Bijlow (Scherpen)
Geertruida (Benita)
Trauner (Geertruida)
Senesi (Hilgers)
Maatsen (Quagliata)
Aursnes (Wieffer)
Vilhena (Hendrix)
Dilrosun (Bassett/Toornstra)
Dennis Man (Walemark)
Danilo (Gnonto/Borbas)
Gnonto (Dilrosun/Jahanbaksh)

11-07-2022 14:43

GraziPelle10 +801

& verkoop Pedersen

11-07-2022 14:43

henkiehenk +3562

Scherpen? op basis van wat die kerel is niveau emmen

11-07-2022 14:45

Dimmerman +691

Vilhena is niet meer de Vilhena die we kennen. En ja heb weleens wedstrijden gezien van hem bij Espanyol.

11-07-2022 14:54

patrick37 +136

Scherpen?
Jij wilt niet in de top10 eindigen?
man,man ,man wat een onzin schrijven mensen toch.

11-07-2022 15:14

p13t +23679

Heb vannacht gedroomd dat we Gnonto vastgelegd hadden (serieus). Frank was het getreuzel zat, belde Te Kloese en zei: geef ze 7 miljoen met bonussen oplopend tot 10 miljoen. En iedereen was blij en tevreden.

11-07-2022 14:42

DeKuipforever +198003

Ik hoop dat jouw dromen geen bedrog blijken te zijn...

11-07-2022 14:59

ringostar1 +2653

Nee geen versterking er bij doen we zeker niet mee kom op er moet zeker wat bij komen

11-07-2022 14:41

Dilandro +2371

Wat zeg je?

11-07-2022 14:53

1908OTC +2852

Zijn ze vergeten de wekker te zetten in het maasgebouw?

11-07-2022 14:39

gwmd1 +4083

Heb vertrouwen in Slot en Arnesen.

11-07-2022 14:38

Lucas_010 +6597

Van het transferbudget kijken of het volgende mogelijk is (uitgaande van 21/22 mln)

-Gnonto 6(+2 miljoen)
-Dilrosun 3/4 miljoen en doorverkoop%
-Castellanos 8 miljoen en doorverkoop %
-Cordoba transfervrij
-Willems/zeegelaar transfervrij
-Tavares (arsenal) huur
-Wellenreuther 1 miljoen
-Linker centrale verdediger 2-3 mln

Heb je het volgende team
Bijlow
Wellenreuther
Marciano
Tavares
Willems/zeegelaar
Senesi
Backup links centraal
Trauner
Geertruida
Valk
Pedersen
Benita
Kokcu
Wieffer
Toornstra
Aursnes
Bassett
Taabouni
Dilrosun
Gnonto
Cordoba
Castellanos
Danilo
Walemark
Alireza

11-07-2022 14:38

FRQQ93 +20353

Prima maar castellanos voor 8 miljoen gaat al niet lukken

11-07-2022 14:39

Lucas_010 +6597

Heeft een waarde van 12 miljoen. Voor 8 en een doorverkoop % zou het moeten lukken tich

11-07-2022 14:41

lijntjesini +1261

nee, staat ontzettend hoog aangeschreven. dan denk je eerder aan 13-14, los daarvan komt gnonto alleen met garantie op speeltijd en dat heeft weinig zin als je beide gnonto en castellanos haalt

11-07-2022 14:45

Lucas_010 +6597

Gnonto kan ook op de flanken he

11-07-2022 14:45

FRQQ93 +20353

Gnonto is beter op de flank

11-07-2022 14:47

elgardinero1993 +8311

Alleen dat bedrag wat New York wil gaan ze nooit krijgen.

11-07-2022 14:54

FR-Brabant +11051

Leuk he, technisch directeurtje spelen……

11-07-2022 14:42

RoodWitMaastricht +9969

Altijd leuk als je geen verantwoording hoeft te dragen…. 😎

11-07-2022 14:47

Donno0181 +308

Arsenal gaat Tavares never nooit niet verhuren

11-07-2022 14:43

hoppa +442

Hij gaat al verhuurd worden aan een club weet even niet welke

11-07-2022 14:45

Michiel.M +108

Ze hebben al een bod van 12 miljoen geweigerd voor castellanos. Dus voor 8 miljoen ga je die echt niet krijgen.

11-07-2022 14:46

Criticus +21920

Voor deze speler lijkt me spectaculair: Linker centrale verdediger
Ik ga zijn naam op mijn shirt laten zetten!

11-07-2022 14:46

speler +226

Waar is Bannis!!
Afgeschreven of zo?????

11-07-2022 15:24

Staatje69 +2156

Spits, linksbuiten, linksback en buitenkansje het laatste uur ben ik al tevreden...

11-07-2022 14:38

Steven_Seagal +27818

seizoen naar de typhus

11-07-2022 14:38

Criticus +21920

Dat is waarschijnlijk in de buurt van Amsterdam...

11-07-2022 14:47

jellert +220824

Under siege

11-07-2022 14:53

martino1987 +14694

voorlopig komt er nog helemaal niets lol

11-07-2022 14:37

ronny1972 +194

Van mij mogen er zo veel mogelijk bij komen

11-07-2022 14:37

Uitdewar010 +1309

TT nieuws: Geen nieuws.

11-07-2022 14:35

Bram +5148

Maar het begint nu wel tijd te worden anders blijft er niveau kkd over zeker na zo'n jaar anders is het na 4 wedstrijden het seizoen al weer over

11-07-2022 14:34

schippertje +3266

Bisschop lult uit zijn nek, slot heeft gezegd dat hij 7 spelers nodig heeft om de quantiteit van vorig seizoen te evenaren.
Spelers die dus vorig seizoen gehaald zijn als e.v.t vervangers zijn er al dus hebben we nog steeds 7 spelers nodig.
Simpel bisschop, 7 weg 7 terug, zo moeilijk is het niet

11-07-2022 14:34

Steven_Seagal +27818

Maasgebouw wakkerschudden

11-07-2022 14:33

Egwel +13317

Zoveel reacties hier, moeten jullie niet werken voor je kkgeld?

11-07-2022 14:32

Steven_Seagal +27818

Net klaar voor vandaag met toppen knippen

11-07-2022 14:33

RoodWitMaastricht +9969

Als je slim bent reageer je hier onder je werk……

11-07-2022 14:34

Criticus +21920

Heb gekeken, mijn werk zit hier niet onder....

11-07-2022 14:48

EensFeyAltijdFey +133713

Zeker moeten wij werken voor ons geld maar ik heb een weekje verlof. Proost🍻

11-07-2022 14:34

Dezwartetulp +76673

Weg (van de selectie die Slot vorig jaar kon inzetten):
Til, Dessers, Nelson, Linssen, Malacia, Sinisterra --> 6 dus

Terug:
Danilo, Dilrosun (ga ik even vanuit), Taabouni, Wieffer --> 4 dus
En inderdaad kan je daar Walemark en Bassett bij rekenen.

Zeg dat van die 6 die erbij gekomen zijn, 4 rijp zijn voor de basis.
Danilo, Dilrosun, Walemark en Taabouni.

Dan ben je met 2 goede basisversterkingen extra al min of meer rond.
Uiteraard een spits en een linksback.

11-07-2022 14:30

grazianogyan +8269

Taabouni word de 3e linksbuiten hoorde ik Slot ergens zeggen.

11-07-2022 14:33

AurelioVidmar +3268

En dan maar weer hopen dat iedereen heel het seizoen fit blijft? Je hebt nodig 2x een linksback, backup voor centrale verdedigers (het liefst 2 dus), het liefst nog een goede nummer 10, 2x een linksbuiten en een spits. Zeker 7 a 8 spelers.

11-07-2022 14:35

Dezwartetulp +76673

Geertruida kan CV he, als het nodig is.
Dilrosun had ik dus al gerekend als 1 van de 2 linksbuitens.
En linksback en spits noemde ik dus al.

Maar ok, fair point, we doen er nog een 10 en een linksback bij.

Kom je dus op 4 aankopen.
Nog altijd veel minder dan 7 of zelfs 10.

11-07-2022 14:42

AurelioVidmar +3268

Als je alles dubbel wilt bezetten, wat trainers het liefst willen. Dan heb je zeker nog 7 spelers nodig. Geertruida kan ook CV en zelfs op het middenveld, maar raakt hij geblesseerd dan heb je geen backup meer voor de rechtsback positie en voor centraal achterin, dat is gewoon niet te doen wil je meedraaien in de competitie en Europa.

11-07-2022 14:48

06Marquito +2249

Ramon Hendriks ook weg

11-07-2022 14:35

Criticus +21920

Weg (Dezwartetulp).....

11-07-2022 14:49

Dezwartetulp +76673

No worries, ik blijf jullie trouw

11-07-2022 14:57

Criticus +21920

Ik ruil je graag in voor een: Gnonto, Dilrosun, Maatsen en vd Ven!

11-07-2022 14:59

Dezwartetulp +76673

Ja, dat zeg je nu, je zou me missen like a mothafokkerrr

11-07-2022 15:03
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties