"Uiteindelijk maakt hij de verkeerde beslissing en worden wij gestraft"

"Uiteindelijk maakt hij de verkeerde beslissing en worden wij gestraft"

Met pijn en moeite heeft Feyenoord het record van 26 ongeslagen wedstrijden in de competitie weten te evenaren. Toch is het record niet het eerste waar men over zal spreken, want het elftal van Brian Priske speelde een erg zwakke wedstrijd en er werd met 1-1 gelijkgespeeld tegen NEC. Aanstaande woensdag staat de volgende grote uitdaging voor de deur: een uitwedstrijd tegen Girona FC.

"Ik denk dat we een goede eerste helft hebben gespeeld", trapt Brian Priske af in gesprek met ESPN. "We creëerden een aantal goede kansen voor Ueda, maar we moeten meer halen uit onze aanvallende acties. De tegengoal mag natuurlijk nooit vallen." Direct spreekt de trainer verder over het tegendoelpunt. "Ik denk dat er wel werd gesproken richting Beelen, maar uiteindelijk maakt hij de verkeerde beslissing en worden wij gestraft. Dat is heel ongelukkig, want ik denk dat we een goede eerste helft speelden."

In het laatste deel van het spel ging er ook in de eerste helft wel iets mis. "We moeten meer halen uit het balbezit en het goede positiespel. Tuurlijk ben ik teleurgesteld in de tweede helft, want we hadden verwacht dat we ons spel konden voortzetten. We moesten de structuur behouden en het geduld vasthouden. We begonnen direct niet goed met een aantal kansen tegen. We gaven ze het gevoel dat ze gevaar konden stichten en dat zorgde direct voor onzorgvuldigheid bij ons. Het werd te chaotisch op bepaalde momenten."

Priske wil zijn spelers wel een compliment geven wegens het feit dat Feyenoord de gelijkmaker nog eruit wist te slepen. Of de trainer zich zorgen maakt na vier keer een gelijkspel tegen geen ijzersterke tegenstanders? "Natuurlijk wil ik, net als de rest van het team, graag de wedstrijden winnen. Natuurlijk ben ik teleurgesteld als we geen resultaat behalen. Te somber zijn helpt echter helemaal niks. De wedstrijd is voorbij en we moeten de positieve dingen bekijken en de jongens helpen. Zoals je vandaag kon zien, was de eerste helft goed."

Volgens Priske heeft er in de afgelopen weken niemand vanuit Feyenoord over een nieuw kampioenschap gesproken. "We willen concurreren in de top twee. Deze wedstrijden veranderen daar niks in. Of het realistisch is weet ik niet. Er zijn nog veel wedstrijden te gaan in de competitie, dus we moeten doorgaan. We moeten ons werk doen. We proberen een sterke fundatie te bouwen en dat kost helaas tijd die we niet hebben. Het is een kwestie van vertrouwen, daar hadden we het vorig weekend ook over."

Lees meer over
Brian Priske
Plaats reactie
666

Jrob +2652

Niet op beelen afschuiven prutske ....jij hebt tot nu toe elke wedstrijd de verkeerde beslissingen genomen 🤡

29-09-2024 16:03

Rainier +1259

Die Paixao moet eens ophouden met janken, rollen en op de grasmat bonken! Daar trapt geen scheidsrechter meer in.....als trainer zou ik hem waarschuwen en er meteen uithalen bij toch weer ditzelfde gedrag: voegt niets toe! Kan niet eens een vrijetrap nemen...kijkt niet om zich heen en te veel balverlies. Rendement 0;
Lijkt leuk, maar is het niet...doet het alleen aardig in een lopend team...

29-09-2024 14:39

Dharm747 +1925

Paixao had de eerste wissel MOETEN zijn, echt ongelofelijk dat de trainer dat niet ziet!

Ik vind Paixao een goede speler als hij zich niet aanstelt. Als hij last blijft houden van de vallende ziekte dan moet hij gewoon gewisseld word. Nu heb je op een cruciale positie geen speler als het ertoe doet!

Beelen werd enorm slecht gecoacht, Smal hoort nooit bij ons nooit in de basis te staan. Hij was medeverantwoordelijk voor de goal. Zijn poging om nog in te grijpen was amateuristisch . Geen mannelijke ingreep in ieder geval.

29-09-2024 15:58

VineFeye +8669

Mensen beseffen nu pas hoe belangrijk Wieffer voor ons was.

29-09-2024 12:08

ElleFR1406 +37768

Moet verdomme realistisch zijn!!!!!!

29-09-2024 11:47

tatonka_tatonka +1011

De eerste helft was helemaal niet goed. Het was veel te slap, slaapverwekkend en een heel traag tempo. Tel daarbij het slaapmoment van Beelen en de zoveelste fout van Wellenreuther.
Woensdag starten met Bijlow geeft in ieder geval al veel meer rust.

29-09-2024 11:52

nevergiveup010 +1413

Het zwaard van Damacles hangt boven Priske zijn hoofd
Zo doorgaan en hij haalt de winterstop niet
Maar de spelers geven op een enkeling na , niet thuis
Zowel in de competitie als in de Champignons League zullen ze geen potten breken !!!
En natuurlijk begon de fout bij Beelen, maar ook de 2e verdediger werd uitgekapt en Wellenrheuter laat gewoon een rolletje over de grond zijn goal in gaan
En de 1-1 was in de rebound
Gelukkig stond daar Lotomba op de juiste plaats

29-09-2024 10:38

Cees.R82 +9712

Jij snapt niets van voetbal kameraad. Als jij al niet weet waar de echte fout zit kun je beter eerst beginnen met terug te kijken wie er blunders heeft begaan. Als je daar uit bent kom nog eens terug.

29-09-2024 11:05

Walker +71

Nu coach is al bekend Jij moet het overnemen je weet hoe het moet achteraf in de kont van een koe kijken is makkelijk praten

29-09-2024 11:13

010forlife +3046

Nou denk dat hier best goede managers actief zijn, maar 98% klets maar wat raak en praat iedereen na.

29-09-2024 21:57

Robin.B17 +447

Eerste de beste kans weer uit het niets .En als je dan ook een kut keeper heb die niet alleen dit seizoenaar ook vorig seizoen wel gebleken is dat het niks is .Bijlow zijn ervaring hier en Europees heeft deze kneus niks van .Hij is kleiner ouder en gewoon slechter dan Bijlow punt uit .Bijlow red punten deze clown niet met zijn grote smoel nog nooit gezien 15 goals tegen idioten

29-09-2024 10:13

vangobbel +7008

Zozo, jij hebt praatjes zeg....

Iets meer respect zou op zijn plaats zijn hoor.

29-09-2024 11:23

FRfan67 +6819

Bij Bijlow ging ook vaak dat ene schot op goal erin, uit de eerste de beste kans van de tegenstander na 70+ % balbezit

29-09-2024 12:59

mart80 +1368

Die man zit echt naar een andere wedstrijd te kijken hoor.
Wat lult deze man een hoop onzin hij weet echt niet wat ienaan het doen is .
Geen plan geen visie niks

29-09-2024 10:00

Cees.R82 +9712

Gelukkig heb jij die wel. Je snapt er zoveelste dat je de makkelijkste weg kiest n.l. flikker de trainer er maar uit dan wordt het beter.

Prikse zit met de erfenis van Slot en die opvolgen is nagenoeg ondoenlijk. Tel daarbij op de slechte zomer window van te Kloese en je weet hoe het zit. Wij spelen nagenoeg zonder rechter flank waatr ook maar iets vanuit gaat wegens gebrek aan kwaliteit. En op links loopt een duikelaar die bij ieder tikje ligt te jengelen van de pijn.

Slot had de beschikking over 5 buitenspelers en Prikse? En om maar te zwijgen over de spits positie waar een 8 maande falende Mexicaan gewoon door mag blijven prutsen.

29-09-2024 11:16

vangobbel +7008

Zal allemaal wel zo zijn, maar dan nog hoor je niet gelijk te spelen tegen Willem 2, Sparta, Groningen en NEC met deze selectie.

29-09-2024 11:24

Gerrit.M32 +1046

Priske moet met deze groep, en kwaliteit in de groep, 'gewoon' winnen van Groningen, NEC, enz.
Ligt dus inderdaad aan de trainer.

29-09-2024 16:52

mart80 +1368

Weet je ik geef je gewoon gelijk.
Wat een bullshit

29-09-2024 18:57

010forlife +3046

En nac breda waar je 2-0 voorsprong weggeeft

29-09-2024 22:00

Cees.R82 +9712

Tja men denkt hier dat spelers die komen er gelijk staan neen dus. Men zou onderhand door moeten hebben dat er op 2 nageen 1 speler er meteen heeft gestaan ook bij Slot niet. En dit team heeft ook nog is belangrijke spelers gemist. Timer en Stengs o.a. En een trainer moet ook wennen

30-09-2024 19:14

Cees.R82 +9712

Dan luister maar eens naar alle analisten van Nederland misschien dat je het dan snapt. Wij hebben een geweldige reciteren linker spits zeker om maar van centraal voorin maat te zwijgen. En als jij het zoe goed weet wie moet er bij ons scoren dan? Giminrz als hij fit is? Zelfs Slot kreeg hem niet meer aan de praat of wel soms. Om maar helemaal te zwijgen van onze Td die vooral achter het net gevist heeft.

30-09-2024 19:20

Cees.R82 +9712

Je lult zelf bullshit man kom dan eens met een gedegen verhaal waarom dat doe je niet en dus vertel jij bullshit.

30-09-2024 19:21

Cees.R82 +9712

O en daar winnen we met 2-0 van. Je bedoeld Groningen. Daar heeft een goed lopend Az nog niet eens gewonnen.

30-09-2024 19:23

marto +261

Lekker Beelen onder de bus gooien

29-09-2024 09:45

Dharm747 +1925

Beelen speelde behoudens die fout echt een prima wedstrijd. Als Smal niet blijft staan, maar mee had gelopen had de fout van Beelen niet fataal hoeven te zijn.

29-09-2024 16:04

Tapiaz +28564

Ja het was allemaal weer geweldig...Nou ik vond het ongeïnspireerd, zonder creativiteit en zonder tempo. Zo spel een een tegenstander nooit kapot natuurlijk. Dat NEC ging ervoor, maar is natuurlijk een heel matig ploegje. We kwamen nog heel goed weg zeg

29-09-2024 09:41

Djk1 +5696

We missen Stengs en als Paixao dan weinig brengt, blijft er bijna niks over. Die Bueno deed het wel weer goed het laatste half uur dus dat geeft hoop. En ze zullen ook nog beter ingespeeld raken.

29-09-2024 10:14

Gerrit.M32 +1046

Ik heb er niks aan dat gelul dat hij 'snapt dat de supporters emoties hebben'
Laat hij gewoon zorgen dat wij winnen van dit soort teams.

Ben d'r wel klaar mee.

29-09-2024 09:38

Cees.R82 +9712

Dan moet hij eerst kwaliteit op het veld krijgen die er niet is. Dom geklets wat je roept. Zonder enige inhoud en daar ben ik wel klaar mee. Begin eerst maar eens te kijken naar de redenen waarom we niet winnen dan heb je al een hele waslijst.

Een trainer heeft geen toverstaf en ter herinnering, hoe vaak heeft Slot de afgelopen jaren niet geroepen dat er onnodig veel balverlies was? Bijna iedere wedstrijddag.

Feijenoord eeft een chronisch gebrek aan technisch begaafde spelers maar vooral aan creatieve spelers en dan is onze meest creatieve speler nog afwezig ook.

29-09-2024 11:25

Gerrit.M32 +1046

Gewoon dom geklets van jezelf, want wat jij zegt is ook wat ik zeg. Priske hoeft niet over ons 'gevoel' te hebben maar ik wil dat hij gewoon voetbal inhoudelijk aankaart waar het aan schort.

Als je het dan toch nog even over voetbal inhoudelijk wil hebben, slot zou met deze groep wel punten gepakt hebben omdat hij reëel de zaak bekijkt, zou kijken welke spelers hij zou hebben en daarop zijn plan getrokken hebben.
En niet het systeem boven de spelers gezet hebben.

Net zoals de trainer geen toverstaf heeft hebben de spelers dat ook niet, ga dan als trainer ook geen zaken verwachten die een speler niet beheerst

29-09-2024 16:49

jack.f +5035

Priske out

29-09-2024 09:00

vangobbel +7008

Hey Priske!

Weer klaar voor een "we hebben een goede trainingsweek achter de rug?"

Oh wacht, eerst Girona uit nog ff tussendoor.

29-09-2024 08:52

KrommeZandweg +3362

We kregen een lesje wedstrijd doodmaken..De blessuretijd werd totaal geneutraliseerd door nec

29-09-2024 08:50

Doellat +5457

Warrige taal voor een coach.

29-09-2024 08:49

tdetank +11949

Als Beelen niet wordt gecoached is het hem niet of nauwelijks aan te rekenen.

29-09-2024 08:41

OveAiaiaiaiOle +10638

Beelen maakt beginnersfout, is niet veel over te coachen. Gewoon slecht.

29-09-2024 09:08

kuip1935 +1008

Je teamgenoten horen je te coachen dat er iemand in je rug komt. Basisregeltje vanuit het jeugdvoetbal.

29-09-2024 09:39

Michael.V95 +127

Beginnersfout of niet.
In de Jo7 wordt al geleerd dat je moet coachen op zo een moment.
Wat mij betreft weer duidelijk te merken dat je keeper(Wellenreuther) niet voldoet.
Geen coaching en een bal in de korte hoek.
Met een bal die niet eens hard in de hoek werdt geschoten.
Ik heb het vanaf het begin al geroepen.
Wellenreuther is een goede 2de man maar niet geschikt al 1ste doelman voor Feyenoord.

29-09-2024 09:41

Jeroen.W +101

Inderdaad hoog tijd voor Bijlow om de schade te minimaliseren deze fase

29-09-2024 12:58

Dharm747 +1925

En Smal stond erbij en keek ernaar!
Wat een slechte speler is dat zeg!

29-09-2024 16:07

AirMax1 +1661

Dat gelul over Priske.
Zelfs Slot zou hier geen voetbal van kunnen maken. Er zijn teveel sterkhouders geblesseerd en wat wij gehaald hebben rendeert niet. Er moet snel wat gebeuren anders gaan we terug Dick advocaat en Mario Been periode

29-09-2024 08:31

onverzettelijke +1261

Eens, maar wat we gehaald hebben moet wel gaan renderen is het niet linksom dan rechtsom.
Te beginnen met de inzet van eenieder.

29-09-2024 09:19

Dharm747 +1925

Als we die twee maar niet terug halen als coach

29-09-2024 16:08

TalkOfSBeek +4073

#freebijlow

29-09-2024 08:03

Wybe.R +53

Houdt eens op met dat trage opbouw van achteruit met Beelen en Hancko naast Wellenreuther op de achterlijn en backs ver terug op eigen helft. Komt tegen elke club onder druk en missen balvasugheid om eronder uit te spelen. Backs hogerop gaan staan. Wat Bueno begin 2e helft deed en je speelde gekijk hogerop. Dat 2e de oassing zooi slecht was kwam er niets uit. Maar onder slot waren juust de backs die aanval ondersteunen dat tegenstander keuzes moeten maken erc. Dus high intensity en pressing van Priske waar blijft het??

29-09-2024 07:50

RoodWitMaastricht +10045

Jij verwoordt het. Ik dacht lange tijd: wat missen we nou? Het is dus gewoon balvasugheid 👍

29-09-2024 08:24

FR Kampen +1751

Waar blijft jouw Nederlands?

29-09-2024 08:38

Doellat +5457

Moeilijke nieuwe woorden.

29-09-2024 08:51

BekdichtPapakijktFeyenoord +1236

en we missen GIF, de wil im te winnen.
Geertruida, Wieffer en Hartmann hadden dat, dat missen we nu ook.

29-09-2024 08:58

lexiooo +9344

30 x winst en 4 keer gelijk is 94 punten, dan kom je wel in de top-2 terecht....

29-09-2024 02:56

ReturnoftheMac +28126

Gaat snel genoeg lopen , maak mij geen zorgen. Het zit erin en moet er alleen uitkomen. Met druk om kunnen gaan scheidt de man van de jongen.

29-09-2024 00:55

Djim +8237

Jij verwacht dat we nog 8 punten gaan goedmaken op psv?

29-09-2024 10:38

ReturnoftheMac +28126

Ik heb nooit verwacht dat wij, zonder aanwijsbare oorzaak, in 1 keer beter zouden zijn dit seizoen.

29-09-2024 14:38

Alvorens +7268

Wellenreuther heeft goed gedaan goed gekeept al stond Buffon er, het is een fout van Beelen en Buffon zou ook Beelen op zijn sodermieter hebben gegeven.

29-09-2024 00:49

RotterDaNa +1419

Je bent niet goed. Kikk de beelden eens na.
Wellenreuther coacht Beelen totaal niet en die bal was houdbaar als hij niet dat achterlijke hupje maalkt waardoor hij met 2 voeten los is van de grond en de hoek dus nooit kan halen.

29-09-2024 10:44

Alvorens +7268

Het is de spelers die Beelen had moet coachen maar goed dat weet jij voor de volgende keer. Wellenreuther heeft goed gekeept en fantastische reddingen vericht.

29-09-2024 12:29

RotterDaNa +1419

De keeper is de enige die oogcontact met hem kan maken. Beelen heeft geen ogen in zijn achterhoofd. Je hebt nooit gekeept denk ik? Leerde ik bij de D-tjes al.
Maar goed ieder zijn mening.

30-09-2024 21:56

Gerdekaleklets +11017

Obligate bullshit kraamt Priske uit

29-09-2024 00:47

ReturnoftheMac +28126

Zo dure woorden

29-09-2024 00:55

Alvorens +7268

Nog steeds ongeslagen.

29-09-2024 00:46

DrF +3075

Oprotten.

29-09-2024 00:34

Ronpleuris +1673

Hadj Moussa een kans geven op rechts.
Bueno sowieso op links ipv Smal, mits helemaal fit.
Wellicht Bijlow erin, alhoewel de matige verdediging ook debet heeft aan de tegengoals.

29-09-2024 00:23

ReturnoftheMac +28126

Komt goed , alle vertrouwen in plek 2 en misschien meer.

28-09-2024 23:55

Gerdekaleklets +11017

Kijk jij met je reet?

29-09-2024 00:48

ReturnoftheMac +28126

Nee, maar met hoop en vertrouwen en realisme. Denk jij nu echt met allerlei veranderingen dat het wel even doorgaat zoals het ging ? En ook vorig jaar speelden we gelijk tegen Fortuna, Volendam en nog wat ploegen. Je slaat door.

29-09-2024 00:53

Djim +8237

Waar baseer jij je vertrouwen op dan?

29-09-2024 10:39

Kwintsheul +14818

Wel bizar met Wellenreuther in het doel, ook vorig seizoen onder slot al:

Tegenstander krijgt 1 kans en het is gelijk ook echt direct een tegengoal.

28-09-2024 23:44

lilmos09 +1656

was met justin ook zo

29-09-2024 00:05

switzer +11010

Sneller voorzetten. Het verschil tussen Bueno en Small is daarin exemplarisch. Bij Smal nul kansen gecreëerd, Bueno was binnen een paar minuutjes al gevaarlijker. Daarnaast was het veel te vrijblijvend, precies wat we Zerrouki continue verwijten, gebeurde nu bij het halve elftal.

En echt. Zet Bijlow in die goal, hij is zoveel meer een leider achter vandaan. En wissel Paxiao als ie twee heeft gejankt voor niets, maak een statement.

28-09-2024 23:37

Dharm747 +1925

Als Paixao mu 1 keer gaat janken er gelijk uit halen!

Dat hij geen eerste wissel was is ongelofelijk!

29-09-2024 16:12

Kwintsheul +14818

Fundatie?

Fundering bedoel je.

28-09-2024 23:36

Zidane +131

Ik zou eerder voor fundament kiezen. Fundatie is meer een voetstuk op een machine voor indirecte verdeling v d krachten naar de ondergrond. Met fundering of fundament vindt direct verdeling van krachten naar ondergrond. Bijv heipalen.

29-09-2024 00:52

Ruud.v59 +585

Niet lullen ...speel nou eens naar voren...tik boem...niet dat gebrei. Er komen nauwelijks voorzetten. 6 man voor het doel en we blijven schuiven...dat is niet een beetje dom...dat is gewoon aanklooien.

28-09-2024 23:21

romeo1 +4436

Trauner maar weer proberen?

28-09-2024 23:18

FREVER +16939

"We willen concurreren in de top twee. Deze wedstrijden veranderen daar niks in.”

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

28-09-2024 23:17

jozefdetovenaar +1517

Ik vraag me af of hij Wel dezelfde wedstrijd heeft zitten kijken

28-09-2024 23:14

FC_Tatabanya +1807

Pleur toch op joh clown

28-09-2024 23:11

feydennis +5094

Bijlow maar weer ff op goal zetten

28-09-2024 23:03

Ruud.v59 +585

Dat zeker...

28-09-2024 23:22

Kwintsheul +14818

Lijkt me stap 1.
Die coacht zijn verdediging.

28-09-2024 23:39

Rumble +6920

Ik mis Slot z'n sterke voetbalinhoudelijke analyses. Zowel die van ons eigen spel als de tegenstander. Wie hebben we in hemelsnaam binnengehaald zeg

28-09-2024 23:02

feydennis +5094

Pikske is ook niet echt geholpen met transfers he

28-09-2024 23:02

Adriaaantjeeeeeee +25704

Hou eens op. Zijn 3 sterkhouders vertrokken..geen heel elftal. En hij flikkert alles op de schop. Hij en DtK zsm vertrekken

28-09-2024 23:03

feydennis +5094

Naast de geblesseerden mis je dus een half elftal

28-09-2024 23:04

DeeSanto +621

Laten we eerlijk zijn. Toen Wieffer vorig jaar bij Slot ontbrak, was het ook een stuk minder en stroever.

28-09-2024 23:40

Tegendraads +1512

Flikker op met je DTK vertrekken.
De man verdient een standbeeld en is de redding van ons cluppie gebleken. Geef ze wat tijd en we gaan weer knallen. Slot vervangen kan bijna niemand

28-09-2024 23:59

FrTonny +283

Wat een gelul

29-09-2024 00:00

Arcturian_ +3181

Mede dankzij de slechtste transferperiode sinds lange tijd

28-09-2024 22:46

Brommerpech +73743

sinds vorige zomer bedoel je en die was ook heel slecht

28-09-2024 22:56

Rumble +6920

Juist ja. Slot heeft dat weten te maskeren. 2 bizar slechte transfer zomers. We durven niet te investeren in spelers die 20 miljoen kosten, maar er wel gelijk staan

28-09-2024 23:00

Wietse +24354

Minteh werd afgelopen seizoen gehuurd. Is heel belangrijk voor ons geweest. Stengs was bij 20 doelpunten betrokken als tien.

28-09-2024 23:23

Zenn +11503

Ivanusec, Zerrouki, Ueda en van de Belt zijn miskopen en onder druk van Slot gehaald dat schijnt iedereen even te vergeten

29-09-2024 08:20

Losblancos7 +68

Hele team speelde gewoon dramatisch langzaam, weinig 100% kansen tegen NEC hallo!

28-09-2024 22:46

baldjkf +2938

Priske is echt weer een waardeloze kuttrainer, snapt helemaal niets vh spelletje. Telkens verkeerde keuzes, zowel in tactiek als opstelling/wissels.

28-09-2024 22:46

kamrad +1694

Zeer opportunistisch ben jij zeg

28-09-2024 22:49

baldjkf +2938

6 gespeeld, 4 gelijk tegen laagvliegers en jij denkt nog steeds dat er verandering in komt? Man je lijkt wel een struisvogel.

28-09-2024 22:53

kamrad +1694

Resultaten zijn slecht maar... Trust the process

28-09-2024 22:59

Zenn +11503

Kijk jij met je reet ?

29-09-2024 08:21

FR_Domingo +14944

Goede eerste helft?! 😳😳

28-09-2024 22:45

kamrad +1694

Eerste helft was wel redelijk. Voorsprong was verdiend geweest, achterstand ongelooflijk

28-09-2024 22:50

FR_Domingo +14944

Beelen in de fout, wellenreuter in de fout en je staat 1-0 achter. Hoeveel echte kansen hebben wij gecreëerd in de 1e helft dan?
Neeeee gewoon heel zwak! Onder slot gaf je geen kans weg en creëerde je elke pot genoeg 100% kansen

28-09-2024 22:56

kamrad +1694

Beelen maakt een fout, kan gebeuren. Timon begint standaard te worden, elke wedstrijd weer. Bal had ik makkelijk gepakt.

28-09-2024 22:58

kuurie69 +13188

Zeker ja iig de eerste 30 minuten

29-09-2024 13:42

JDJ +18186

somber zijn helpt niet laten we drinken

28-09-2024 22:44

RonFeyy +12798

Kolere wat een teksten weer. Zeg eens waar het op staat joh

28-09-2024 22:41

Bulletje +490

Ben bang dat we de komende 8 wedstrijden weinig of geen punten halen

28-09-2024 22:40

kamrad +1694

Slik jij maar antidepressiva. Ik houd hoop

28-09-2024 22:51

Pim_08 +534

Ik ben die algemene bewoordingen van hem telkens wel zat. Ik heb Priske op geen enkel tactisch inzicht kunnen betrappen. Er zit geen lijn in het spel en we hebben bijna een halvering van het gemiddelde xG per Eredivisie wedstrijd.

Hij presteert momenteel vergelijkbaar met Stam. En we weten hoe dat is afgelopen.

28-09-2024 22:37

mariano14 +3172

Regelrechte schande dat de club er afgelopen zomer nog nooit zo goed voor heeft gestaan, en dat Te Kloese alles weg heeft gegooid. De 2e plek verliezen aan die neuzen is echt een ongekend bizar wanbeleid

28-09-2024 22:29

JDJ +18186

te simpel

28-09-2024 22:45

mariano14 +3172

Oh hij heeft dus wel met een volle portemonnee een rechtsbuiten, 6, goede backs etc gekocht?

28-09-2024 23:00

TGW +6589

"We willen concurreren in de top twee. Deze wedstrijden veranderen daar niks in."
Is Priske wel helemaal lekker in zijn bovenkamer? Deze wedstrijden veranderen dat wel degelijk. Je wordt een groot gedeelte van de tweede helft overlopen, komt zelf niet aan voetballen toe, en met een gelukje haal je er nog een gelijkspel uit. Er is geen touw aan vast te knopen.

28-09-2024 22:25

Since2002 +4706

Het meest onprofessionele wat ik heb gezien deze wedstrijd was toch wel het lachmoment met Schone. Je gaat toch niet een NEC die al tijd zit te rekken, nog knuffelen als je 1-1 staat? Het zijn letterlijk de secondes die tellen, en hij gaat lekker vrolijk een paar seconde knuffelen. Terwijl je gelijk staat tegen NEC.

Priske is gewoon ongeschikt, ben helemaal klaar met die vent.

28-09-2024 22:25

radikale +6896

INTENSITEIT 100% dat is de sleutel tot succes! Aanvallend als verdedigend!zo was het onder slot. Verzaken er 1 of 2 werkt het niet meer.
De dood of de gladiolen gvd, werken voor je kk geld. Jij ook paxiau allemaal !

28-09-2024 22:14

jostie +7717

Ja Belen deed het niet handig maar zoals elke week is Smal betrokken bij de fout. Waarom roept hij niet dat er iemand in z’n rug aankomt. Waarom dekt loopt hij niet met die man mee of gaat hij er zo laat op af. Ik ben helemaal klaar met die droeftoeters uit Enschede

28-09-2024 22:12

slam +2488

Weleens van zonedekking gehoord...maar dan nog kon hij Beelen coachen

28-09-2024 22:56

jostie +7717

Die eikel moet de zone van LB dan dekken waarom staat hij in godsnaam dan daar.. terwijl hankco nog meer aan de buitenkant staat. .. nee deze drol liep met z’n man mee, liet hem lopen zonder te coachen en greep vervolgens half in

29-09-2024 09:00

slam +2488

Tja,,,deze groep is 1 los zand

29-09-2024 14:03

jostie +7717

11 lossen zandkorrels …

30-09-2024 07:01
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties