Van Basten enthousiast: "Dan vind ik dat Feyenoord veel meer rendement haalt"

Van Basten enthousiast: "Dan vind ik dat Feyenoord veel meer rendement haalt"

Feyenoord staat momenteel op de tweede plek met een 17 overwinningen uit 23 wedstrijden, daarnaast is de finale van de KNVB Beker in het zicht en werd er pas na penalty's verloren van het erg sterke AS Roma. Genoeg punten om positief over te zijn, zo concludeert Marco van Basten als hij naar het spel en de mogelijkheden van de Rotterdammers kijkt. De portemonnee is ten slotte nog altijd niet zoals hij is bij PSV en Ajax.

De mannen aan tafel bij het praatprogramma Rondo kijken nog één keer terug naar de wedstrijd tegen AS Roma en Youri Mulder viel één ding in het bijzonder op. "Wat je wel in al die wedstrijden kon zien? Dat ze steeds voor zijn gekomen. Ze kwamen zelfs voor in de penaltyreeks, of stonden er in ieder geval goed voor. Steeds op het einde geven ze het uit handen. Dat is iets wat niet beter is geworden, dus dat killen van een wedstrijd en goed tot het einde brengen ontbreekt. Dat zit misschien niet in fitheid. John de Wolf zou ze dat misschien wel kunnen leren. Slot is ook een trainer die juist puur op het voetbal focust."

De Boer wil zijn collega graag corrigeren, want afgelopen wedstrijd tegen AS Roma verliep wel iets anders. "Dat was alleen niet het geval in deze wedstrijd. Die goal kwam vrij snel en Roma nam meer initiatief. Feyenoord startte fantastisch en Wieffer had nog een geweldige actie, maar daarna wordt heel snel de 1-1 gemaakt. Toen vond ik Roma wel wat beter." Mulder zag zijn voorbeeld van het uit handen geven op het einde wel gebeuren tegen Atlético Madrid en Lazio. "Dat is misschien de volgende stap en past misschien niet zo goed bij de trainer Slot."

Mogelijkheden
Presteren naar de mogelijkheden, dat is wat Feyenoord doet volgens Marco van Basten. "Feyenoord heeft natuurlijk niet zo’n grote portemonnee als PSV en Ajax. Ik vind dat Feyenoord echt heel veel bereikt. Slot doet het echt heel goed en laat ze voetballen van achteruit. Ze zijn met een hele beperkte selectie in staat om echt goede wedstrijden te spelen. Alleen wedstrijden worden uiteindelijk ook beslist op een paar momenten van goede spelers. En die missen zij."

Volgens Van Basten is de invloed van Slot groot op de resultaten die behaald worden. "Als je ziet hoe ze opbouwen en als team op het veld staat, vind ik dat heel positief. Alleen die rechtsbuiten en spits kunnen ze nog niet betalen. Als je kijkt naar Ajax en PSV die veel meer mogelijkheden hebben, dan vind ik dat Feyenoord veel meer rendement haalt uit hetgeen dat ze hebben. Ik vind dat Slot het geweldig doet."

Feyenoord of PSV?
Jetro Willems zit ook aan tafel en de verdediger krijgt de vraag hoe hij kijkt naar het huidige Feyenoord. "Ik kijk ook als supporter en kom uit Zuid. Mijn vrienden zitten daar allemaal als fans. Zoals Marco zegt, doen ze het heel goed. Ze hebben de juiste mentaliteit als je ziet hoe ze drukzetten. Ik denk dat het bij Ajax voor de doelpunten al fout gaat en bij Feyenoord heb je dat niet. De twee middenvelders werken gewoon keihard. Ze missen denk ik een beetje geluk in de laatste fase van de wedstrijd."

We horen vaak voetballers praten over hoe lastig het is om tegen Feyenoord te spelen en dat het lastiger is als tegen PSV. De huidige speler van Heracles ziet dat ook zo. Tegen PSV is het makkelijker om te voetballen. "De manier hoe Feyenoord drukzet en hoe ze dat doen met de hoeveelheid energie, dat geeft je een ander soort gevoel. PSV laat je op sommige momenten gewoon voetballen. Bij Feyenoord gaan ze er tegen Roma bijvoorbeeld wel gewoon erop."

Het spel van PSV en Feyenoord is volgens Willems ook niet echt te vergelijken. "Ik denk dat Feyenoord er meer energie in stopt en PSV is individueel gewoon wat beter. Wat Marco ook zegt, aan de buitenkanten denk ik dat de mogelijkheden die PSV heeft van betere kwaliteit zijn. Als Feyenoord wisselt komt een Jahanbakhsh of Minteh erin, maar bij PSV heb je een Lang, Bakayoko en Saibari. Mijn respect naar Slot voor wat hij doet."

Plaats reactie
666

Voetbalgek123 +6990

Wat interesseert het nou of de opbouw beter is?

Psv wint de wedstrijden veel makkelijker en creëert vaak meer kansen dan Feyenoord. Allemaal gelul waar je niks aan hebt.

Het verschil in kwaliteit voorin is wel een aandachts punt voor komende zomer

27-02-2024 21:22

FRlegend +17082

Hét aandachtspunt komende zomer.

27-02-2024 23:33

PietZ1 +816

Die analyse hadden ze mij ook kunnen laten doen

27-02-2024 20:57

Cees.R82 +9712

Alleen Piet als jij dat doet luisterd er geen hond na. Jij hebt niet hoog gevoetbald.

28-02-2024 08:12

ReturnoftheMac +27201

Ueda springt super hoog en kan goed koppen. Nu nog vaker de voorzetten ! Daar hoef je je man niet voor voorbij.

27-02-2024 20:31

Feyenoord1908frfc +881

Veel te weinig rendement uit voorzetten met kop kansen.

27-02-2024 21:10

Cees.R82 +9712

Toen Santi bij ons kwam sprong hij ook hoog en scoorde hij vaak met zijn hoofd. Inmiddels is dat helemaal weg. Hij wint zelfs bijna geen enkel kopduwel meer ook niet als Wellenruiter uit trapt.

28-02-2024 08:18

Alsvartr1908 +7066

"Ze zijn met een hele beperkte selectie in staat om echt goede wedstrijden te spelen".

Slaat werkelijk nergens op.

27-02-2024 20:07

CyberBliek +5453

Beperkte selectie?

- Wiefer international 40mln
- Geertruida international 30mln
- Hartman international 25mln

Dan noem ik er nog maar 😁

27-02-2024 21:00

CyberBliek +5453

Bedragen kan natuurlijk hoger. Wat de gek er voor geeft..

27-02-2024 21:01

Cees.R82 +9712

Tuurlijk joh. We zitten momenteel op het puntje van de stoel. Incidenteel spelen we goede wedstrijden maar net als afgelopen zondag grossieren we weer in foute passes.

Wat hier opvalt is dat men ook verontschuldigingen zoekt om dit te verbloemen. Net als afgelopen zondag dan hebben onze spelers het moeilijk omdat het donderdag zo zwaar was.

Als een prof die in goede conditie is niet snel hersteld is er wel iets mis. Hoe vergaat het dan b.v. wielrenners in de toer?

De goede conditie komt vooral tot uiting door een goed en snel herstel.

28-02-2024 08:27

Robbert014 +266

Het zijn dan wel topsporters, maar het blijven mensen. De tijd om te herstellen was gewoon te kort. Daar heeft elk team last van.

28-02-2024 11:45

Cees.R82 +9712

Dan het mensen zijn klopt maar het zijn wel mensen die een vermogen verdienen dan mag je wel verwachten dat ze donderdag avond laat stoppen dat ze vrijdag zaterdag en zondag ruim een halve dag uitgerust moeten zijn en kijk eens naar wielrenners die doen dat dagen achter elkaar en dat zijn ook mensen. Ik ga geen verhaal ophangen horen conditie werkt maar officieel moet er 43 uur minimaal tussen 2 wedstrijden zitten nu waren dat er 62.

28-02-2024 18:54

ibmebudh +3315

Slaat nergens op om wielrennen te vergelijken met een voetbalwedstrijd, echt een totaal andere tak van sport, letterlijk en figuurlijk, en totaal andere belasting van, eisen aan en effecten op een lichaam.
En er was misschien meer tijd dan het officiële minimum, maar dan ga je voorbij aan het feit dat we al veel wedstrijden achter elkaar speelden, we nu een late wedstrijd hadden in Rome die 120 minuten duurde en bovendien verloren werd. Dan ook nog tegen een team met de spelopvatting van Almere en een zwaar veld, en dan is het begrijpelijk dat het geen sprankelende wedstrijd vol met fouten was.

28-02-2024 22:49

Mensini +14607

Kan zonder CL nooit lang duren dat die 'portemonnee' van ajax groter blijft!?

27-02-2024 19:30

Michel.V +4701

Dit seizoen nog maar weinig goed voetbal gezien , en billenknijpen tot de laatste minuut,

27-02-2024 19:25

Gerjan.v +596

Het salaris wat ajax bied, kan simpelweg feyenoord nog niet bieden

27-02-2024 21:02

rensrotterdam +3971

Feyenoord heeft vooral voorin mindere spelers dan PSV. Jammer dat we geen klasse in de voorhoede hebben, nu ook Gimenez het helemaal kwijt is.
De trainer doet het prima maar de volgende stap maken blijkt te moeilijk, het is geen toeval dat je drie keer op rij verliest van Roma, gewoon kwaliteit tekort. Voetbal wordt geregeerd door geld en dat heeft de club nu eenmaal structureel te weinig. Volgend jaar wordt het beter, dat klopt, maar dat geldt al sinds de midden jaren 70

27-02-2024 18:45

JosKip +2896

Meer variatie in het spel, maar variatie kost veel geld, een onberekenbare aanvaller met scorend vermogen die er gelijk staat is zga onbetaalbaar.
Toen Advocaat stopte en Slot het over nam waren zowat alle transfers voltreffers, logisch gezien het niveau van voor Arne Slot, als je daarna weer wil versterken wordt het een stuk lastiger met de tranfers. zoals nu het geval is.

27-02-2024 18:37

PeterCuracao +972

In de selectie van Feyenoord zit meer voetballend vermogen dan in de laatste pak hem beet 40 jaar, vooral technisch. Ook de snelheid van handelen is met regelmaat van hoog niveau.
Van Basten praat denigrerend, dat is het Ajax DNA. Dat ze het in de hoofdstad inmiddels van werkvoetbal moeten hebben, maar de mouwen niet weten op te stropen, komt door een selectie die nu eenmaal niet bolstaat van voetballend vermogen. Dat wás altijd het Ajax DNA, althans volgens de media die zich verkneukelden binnen de grachtengordel.
Het kost tijd, maar ‘the times they are changing’. De allermooiste club van Nederland staat op de ranglijst op een historische afstand van de gevallen zelfbenoemde Godenzonen.
Buiten de grachtengordel wordt volop genoten. Daarbinnen worden wonden gelikt en schietgebedjes gedaan. Een enkeling houdt vast aan het verleden. Totdat die kust te ver uit zicht raakt. Het is voor de fans van Feyenoord dubbel genieten. Wat een weelde en wat een rust ☀️😎

27-02-2024 18:33

FeyRot010 +23239

Prachtig, dit mag je voordragen in Studio Neus wmb

27-02-2024 19:14

lobbie +4986

Mogen we het wel beter doen dan vorig seizoen, met het druk op de tegenstander zetten is niet meer wat het vorig seizoen was, tegenstanders staan met 13 man in het strafschopgebied, en we blijven maar breien en breien, en verzinnen niks nieuws, dat met anders Heer Arne

27-02-2024 17:48

ramsteijn +4941

Mij hoor je niet klagen over spelers. Geven niets weg en staan op als het moet. Als alles mee zit staat er gewoon een geweldig team . Arno en de spelers verdienen een groot kompliment .

27-02-2024 17:16

Skeptic +13622

Dat onze selectie zeer beperkt is vind ik nogal ver gaan, verder wel eens

27-02-2024 16:42

lion63 +13913

Beperkt in de zin van "Relatief goedkoop" Feyenoord koopt vooralsnog alleen spelers onder de 10miljoen. Als we er komend seizoen 2 verkopen en we halen wederom CL dan heb je misschien 80 miljoen opgehaald en heb je iets meer vlees op de botten en kun je wellicht een topper kopen.

27-02-2024 16:57

Skeptic +13622

De verwoording relatief goedkoop vind ik nog altijd volslagen anders dan zeer beperkt.

27-02-2024 18:30

KeithMoon +5264

Eerst een deel van de schulden aflossen

27-02-2024 19:03

FeyRot010 +23239

Aantal spelers kunnen moeiteloos mee met Europese top.

27-02-2024 19:15

Hange-die-kip +4318

Transfer som is niet het grootste probleem, maar de salaris huishouding wel.

27-02-2024 19:55

TheDutchRuler +8708

Maar Ajax haalt dan ook wel spelers van een heel ander caliber 😂👍

27-02-2024 21:56

lion63 +13913

Mislintat forever!

27-02-2024 22:32

Kieboom +40124

Klopt helemaal, Slot laat ons nu ook anders spelen.
Omdat hij ingezien heeft, dat je met deze selectie geen full pressie kan spelen
En we te makkelijk goals tegen kregen.
Niet meer open aanvallen en dan de deksel

27-02-2024 16:26

jack98 +47101

Eens met de analisten: tegen ons is het lastig te voetballen, maar tegelijkertijd zijn onze buitenspelers te makkelijk te verdedigen en zijn we te weinig effectief met de kansen die we hebben.

27-02-2024 16:25

FeyRot010 +23239

Psv wint alles dik maar het is wel makkelijk tegen ze voetballen

Ze geven je het idee lekker in de wedstrijd te zitten, je knippert met je ogen en jet staat 0-4

27-02-2024 16:25

switzer +11002

Nog geen pot verloren inderdaad, scoren meer dan drie doelpunten gemiddeld per wedstrijd, maar het makkelijker tegen ze voetballen. Dit valt niet te rijmen.

27-02-2024 16:54

Wisselspeler +7823

Jawel. PSV speelt heel open en erg aanvallend, maar ze hebben spelers als Veerman, Schouten, Babadi, Saibari, Lozane, Babbigoglu (oid) en L de Jong. Allemaal topkwaliteit en met veel individuele acties. Daar missen wij er een aantal van.

Gimenez was in die vorm en Timber/ Wieffer soms ook. De rest niet echt.

27-02-2024 18:06

kraai59 +5255

Eens en Lang als hij fit is ook top.ze hebben bijna op elke positie een betere speler.

27-02-2024 18:27

Tegendraads +1504

Hartman, hanco en Beelen zijn beter dan hun collega's bij PSV

27-02-2024 18:37

switzer +11002

Het punt is: hoe kun je nu zeggen dat het makkelijker voetballen is tegen een ploeg waar niemand van heeft kunnen winnen?

Je kunt misschien zeggen dat je makkelijker kunt opbouwen of aanvallen tegen psv. Maar verdedigen hoort evengoed bij het voetballen.

27-02-2024 19:09

realistisch1953 +14187

Volkomen gelijk van Basten en co....

27-02-2024 16:19

TGW +6523

Ik twijfel of van Basten het goed bedoeld of niet. Als hij zegt dat we naar onze mogelijkheden spelen, zit daar toch een denigrerende ondertoon bij.
Iedereen die dit Feyenoord volgt, weet dat we absoluut niet naar onze mogelijkheden spelen.

Het voetballende gedeelte, maar ook het afjagen was voor de winterstop vele malen beter.
Als hij dan zegt dat er niet meer in zit, vind ik dat getuigen van vooringenomenheid of gewoonweg onkunde.
Ik denk dat van Basten genoeg voetbalverstand heeft om dat te begrijpen, dus denk dat het daarom een opmerking is om Feyenoord toch weer maar beneden te halen. Het blijft een neus natuurlijk.

27-02-2024 16:19

Kieboom +40124

We hebben gewoon, zeker nu Santi in een dip zit , een zwakke voorhoede
Die van vorig jaar was veel beter

27-02-2024 16:28

TGW +6523

Je zegt het precies goed. Nu Santi in een dip zit, wat betekent dat hij veel beter kan. Ook Ivanusec kan een stuk beter, komt er bij vlagen uit, maar te weinig.Hetzelfde geldt voor Paixao, is erg wisselvallig.

Maar ze kunnen een stuk beter, dat is wat ik ermee bedoel, en van Basten doet het overkomen alsof ze er niet meer van kunnen.

27-02-2024 16:32

Kieboom +40124

Nou je mist ook scorend vermogen, net name de buitenspelers en middenvelders mogen wel wat meer scoren

27-02-2024 18:03

Jones_held +11622

Slot haalt er alles uit wat er in zit, daar is wat mij betreft geen twijfel over mogelijk. Uiteindelijk is hij ook afhankelijk van de vorm van zijn spelers, en momenteel is er nou eenmaal geen enkele aanvaller bij ons die een hoog niveau haalt. Dan krijg je dus zulke gezapige wedstrijden waarin we erg moeizaam tot scoren komen. Dat is het grote verschil tussen ons en PSV.

27-02-2024 16:33

TGW +6523

Ben het met je eens hoor, maar de spelers kunnen aantoonbaar beter dan ze nu laten zien. Haal nog maar eens de eerste seizoenshelft erbij.

27-02-2024 16:36

Jones_held +11622

Dat ben ik ook met je eens, maar de vorm van bijvoorbeeld een Gimenez kan Slot natuurlijk niet zoveel aan doen. Ik denk dat het enige verschil tussen nu en de 1e seizoenshelft de vorm van een aantal bepalende spelers is. Wanneer die hun oude niveau gaan herpakken zul je dit Feyenoord weer het zelfde niveau zien aantikken.

27-02-2024 16:42

TGW +6523

Helemaal mee eens. Van Basten bedoelt het echter niet zo, kan me althans niet voorstellen dat hij het zegt zonder op Feyenoord neer te kijken.

27-02-2024 17:00

FeyRot010 +23239

Slot had m ook op vakantie kunnen sturen

27-02-2024 19:18

ravegten +929

Heel even hebben we in het begin van het seizoen gezien waar ze aanvallend daadwerkelijk toe in staat zijn als iedereen fit is met bijv die 17 goals in 3 wedstrijden, en niet lang erna de uitwedstrijd tegen 020. Het is jammer dat bepaalde blessures en het weggaan van Pusic gingen meespelen

27-02-2024 17:06

Wisselspeler +7823

Ik denk dat hij juist bedoelt dat Feyenoord dat we naar de mogelijkheden spelen die we nu hebben en die zijn nog immer minder dan Ajax en PSV ( die laatste is jammer genoeg dit seizoen weer ver uitgelopen). Hij maakt Feyenoord dus een compliment. Hij is wel gecharmeerd van het spel.

27-02-2024 18:09

RicoFR36 +26769

'Ze zijn met een hele beperkte selectie in staat om echt goede wedstrijden te spelen.'

Die neusjes leven nog steeds in de historie.

De tijden zijn veranderd. Ze zitten nog in de ontkenningsfase.

27-02-2024 16:18

Danny 91 +61620

Van Basten is een jood.

27-02-2024 15:49

Wim.L +1520

Van Basten heeft er kijk op
Goede analist.

27-02-2024 15:50

Danny 91 +61620

Blijft toch een jood.

27-02-2024 15:53

Bati +39690

Een joodse pannekoek

27-02-2024 16:03

RemcoFR +27003

Wie is van Basten ?

27-02-2024 15:54

Mexicano +6285

Beste spits vd wereld geweest en topscorer van Europa en wereldvoetballer vh jaar en Europees kampioen geworden .

27-02-2024 17:09

DeNeefvanKorneev +23630

Vermoeiend u

27-02-2024 15:55

porto1908fr +10532

Een met een goede kijk op het spel.

27-02-2024 16:10

porto1908fr +10532

Normaal is de naam Danny een afgeleide van Daniël, bij jou ook?

27-02-2024 16:12

Danny 91 +61620

Jou naam is een mongool.

27-02-2024 17:57

porto1908fr +10532

Moeilijk hè om boven het kleuterschool niveau uit te komen?

27-02-2024 20:52

Danny 91 +61620

Niet stoer doen.

27-02-2024 21:19

porto1908fr +10532

Oh oh oh Daniël, je maakt me bang :)

28-02-2024 09:48

GernotKokcu +3971

Geld zegt ook niet altijd alles. Ajax voor veel ingekocht maar wij hebben op elke positie op het moment wel een betere speler lopen

27-02-2024 15:46

Barrypapa +15950

Mislintat is Feyenoorder

27-02-2024 15:49

RemcoFR +27003

Mislintat heeft gewoon een tering hekel aan 020. En zorgt ervoor dat hun bankrekening de komende jaren flink zal slinken.

27-02-2024 16:02

Barrypapa +15950

Ken er meer die een tering hekel hebben aan 020

27-02-2024 16:10

Ballenjongen2 +6439

Er zijn wel meer Duitsers die een hekel aan neuzen hadden.

27-02-2024 16:15

FRSieb +88928

Roerbak met scampi's en mihoen vanavond

27-02-2024 15:46

Bulldog010 +6800

Geheel niet gek

27-02-2024 18:07

FRSieb +88928

Was goed maat

27-02-2024 21:18

progress +2340

Acc transfermarkt wel

27-02-2024 15:38

dierenhulp +93401

Youri Mulder. Eigenwijze grootbek

27-02-2024 15:29

Doelpaal1908 +31533

Mooie woorden over ons Feyenoord!

27-02-2024 15:27

jpmroozen +544

Idd, maar als Santiago weer 3 toppe wedstrijden speelt, zegt niemand weer wat. Desalniettemin niet tegenstaande, een goal getter a la van nistelrooy zou niet misstaan maar hij moet wel aangespeeld worden

27-02-2024 15:27

Zuidbewonert +412785

haahahah komt er vandaag iemand mij vertellen dat ik een 'marginaal' persoon ben.

hhahaha nooit op FR12 gekeken, denk ik.

27-02-2024 15:25

appelstroop +265876

Wie was dat? Krijgt een pak rammel van mij

27-02-2024 15:27

Doelpaal1908 +31533

Ik rapporteer hem wel even

27-02-2024 15:28

Zuidbewonert +412785

Heb je gewoon gelijk in.

27-02-2024 16:50

oane12 +38427

Kan die reclame van Amazon prime ff optyfen.

Bedankt

27-02-2024 15:25

Pundit10 +48754

Van Basten heeft tenminste verstand vh spelletje.

27-02-2024 15:24

paulus56 +257854

ook van pannekoeken

27-02-2024 15:25

Pundit10 +48754

Was ook een fantastische speler. Helaas veel te vroeg moeten stoppen.

27-02-2024 15:26

paulus56 +257854

werd een beetje erg op ze enkels getrapt in italie

27-02-2024 15:35

Pundit10 +48754

Nee Paulus. Tegen Groningen uit destijds gebeurd.

27-02-2024 15:43

onno +16078

Had ook last van lange tenen.

27-02-2024 15:43

keescf +26385

Wanneer is eigenlijk de laatste keer geweest dat we 2 seizoenen achter elkaar Champions League hebben gespeeld?

27-02-2024 15:22

FeyenoordNomad +2878

Is natuurlijk ook zo. Een paar jaar terug haalden we Alireza en Dilrosun als "grote" aankoop. Nu is 1 wisselspeler en de ander al weer weg. Zo snel kan het gaan, reden te meer om even stil te staan bij het goede dat Arne ons al gebracht heeft.

27-02-2024 15:22

Feyenoord4Ever +3268

Klopt, het kan snel verkeren dat wij spelers van 10 miljoen euro op de ban hebben zitten. Dat is ook een ontwikkeling

27-02-2024 15:24

ToffeTony +47114

Altijd rillingen van de boezembocht

27-02-2024 15:20

Zuidbewonert +412785

Joop is gek op boezems, ik ook. Miss heeft er een.

27-02-2024 15:21

FR4everandalways +124503

Hele rare zin dit.

27-02-2024 15:24

ToffeTony +47114

Ok pannenkoek

27-02-2024 15:19

Fey010_015 +95217

Gordelroos gaar
Onder de gordel Roos beste

27-02-2024 15:19

FRSieb +88928

Ik wist niet dat je roos had?

27-02-2024 15:24

Fey010_015 +95217

Head and shoulders maat

27-02-2024 15:28

Zuidbewonert +412785

Joop, Eefs en Kei redden hier de boel.

27-02-2024 15:19

Keienkop010 +70477

ToffeTony +15304

Ok pannenkoek

15:19

27-02-2024 15:20

Keienkop010 +70477

Kijk nou uit, een gewaarschuwd mens…..

27-02-2024 15:29

paulus56 +257854

middag kei

27-02-2024 15:30

Keienkop010 +70477

Middag beste man.

27-02-2024 15:31

Ripinpeaceantony +3979

uit Zuid?
VAN Zuid !

27-02-2024 15:18

[FR]Thomas +227603

Uit Zuid
Super duur

27-02-2024 15:18

Wessi +133965

note to self: geen linkjes meer van ZB openen

27-02-2024 15:17

Zuidbewonert +412785

Ik heb hier nooit een link gedeeld die niet leerzaam om onderhoudend was.

27-02-2024 15:18

Wessi +133965

maar wel goor

27-02-2024 15:19

Zuidbewonert +412785

Wees erop voorbereid.

27-02-2024 15:19

[FR]Thomas +227603

Nooit geweten dat Jetro Willems een feyenoord was

27-02-2024 15:16

BolleJoop +29189

Dan weet je vast ook niet dat zijn derde naam 'Sexer' is

27-02-2024 15:18

FR4everandalways +124503

Het zoveelste talent wat Feyenoord niet heeft opgepikt uit Rotterdam.

Het had niets gescheeld of ze hadden Wieffer ook niet gehaald.

27-02-2024 15:19

Diffa85 +11348

Dit is een nep Feyenoorder. Niet ervoor willen knokken en voor het “grote” geld gaan. Dan eindig je in Almelo..

27-02-2024 15:21

ShinjiOno18 +2970

Jetro pyp ons gelyk

27-02-2024 15:15

Zuidelijker +123247

Niet verbaasd dat ZB gordelroos heeft

27-02-2024 15:14

Technicus +18712

Die Mulder krijgt gewoon betaalt voor dit soort onzin hè….

27-02-2024 15:14

FRSieb +88928

Laat 'm maar door je vuist gieren dan

27-02-2024 15:14

Juventara +12195

Zaad in me naad

27-02-2024 15:12

FR4everandalways +124503

Optieften met die flikker praat hier

27-02-2024 15:13

JimRTM +6952

Zaad van je maat kan geen kwaad

27-02-2024 15:15

Zuidbewonert +412785

https://www.ad.nl/gezond/pijnexpert-over-gordelroos-een-van-de-pijnlijkste-aandoeningen-die-je-kunt-hebben~aadf2267/?creative=273591105&advertiser=4963417&placement=21038073&mvt=i&mvn=e249e6115f654dac9bf6872bd261e6a9&mvp=NA-FREENEWSWEB-11240223&mvl=Size-320x280%20Fn-is%20not%20branded%20%5BADR%20REDACTIE%20--%20branded--1%20%26%26%20branded--2%20-%20Aankeiler%20type%3A%20Picture%5D

27-02-2024 15:11

BolleJoop +29189

Heftig. Ben je inmiddels wel goed genezen?

27-02-2024 15:12

Zuidbewonert +412785

Yes!

Hoe is het met jou?

27-02-2024 15:13

BolleJoop +29189

Het kan ermee door, de zon schijnt, dat zalft de ziel. Met jou?

27-02-2024 15:20

Zuidbewonert +412785

Ja! Een gezalfde ziel! Dat heb ik!

Houd moed. We gaan heerlijk vitaminen tappen van de zon. Jij ook.

Hij gaat rustig. Niet echt groots en meeslepend.

27-02-2024 15:25

BolleJoop +29189

Groots en meeslepend is misschien iets dat achter ons ligt. Geen sterke drank uit rietjes in tassen op onze rug meer, gewoon lekker zalven en zaligheid.

27-02-2024 16:59

Zuidbewonert +412785

Hahahaha ja denk ik wel correct.

27-02-2024 18:31

FR4everandalways +124503

Ik dacht dat je gordelroos had

27-02-2024 15:13
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties