Van Hanegem: ''Alleen scheidsrechter Higler was nog slechter''

Van Hanegem: ''Alleen scheidsrechter Higler was nog slechter''

Willem van Hanegem heeft weer met veel aandacht naar zijn Feyenoord gekeken. De Kromme zag de Rotterdammers met 0-2 onderuit gaan in De Kuip en vond het niveau extreem laag tijdens de Klassieker.

''Feyenoord tegen Ajax, het was echt niet om aan te zien'', vertelt Van Hanegem in gesprek met het Algemeen Dagblad. ''Ik vond eigenlijk alleen scheidsrechter Dennis Higler nog slechter. Waarom die nou de Klassieker moest fluiten is mij een raadsel. Toen hij Antony een tik op het hoofd zag geven van Tyrell Malacia en het prima vond, wist ik al voldoende. Een middagje marchanderen zou het worden en dat gevoel heeft hij nooit weggenomen.''

In de kritiek dat Feyenoord een stuk slechter was gaat Van Hanegem niet mee. ''Ik vond Feyenoord helemaal niet minder dan Ajax. Reiss Nelson kwam een paar keer tot aan de achterlijn, net als aan de andere kant Fredrik Aursnes, maar de bezetting voor de goal was keer op keer dramatisch. Niet dat hun medespelers er niet waren, maar ze liepen elkaar eerder in de weg dan dat ze goed positie kozen.''

Feyenoord verloor door eigen fouten
''Ajax won alleen omdat Marcos Senesi een bal van twee meter van het eigen doel terug wil leggen op zijn eigen keeper die uiteraard gewoon mee bewoog met de bal. Feyenoord wil alweer meedoen om de titel, maar dat is nog een stapje te ver. Dat is geen schande. Ze zijn topscorer Berghuis kwijt en dat scheelt natuurlijk. Maar geloof me: dat was uiteindelijk beter voor Feyenoord, Ajax én Berghuis zelf.''

Lees meer over
Willem van Hanegem
Plaats reactie
666

ernst H +4998

Feit is wel dat Advocaat met Pot er een teringzooi van hebben gemaakt vorig jaar.
Dat hebben we toch allemaal kunnen zien in die docu.

Dick dacht ik word toch niet verlengd, dus laat de boel maar waaien,
Ook die Fer met z8jn achterlijke gedrag..

20-12-2021 13:47

detrotsvanrotterdam +8660

Wat een gezeur op de scheids zeg.
Losersgedrag. Scheids floot goed alleen de teams bakten er niks van. En ga aan de gang mer wat er niet goed ging (creativiteit, eindpass en variatie) anders heb je de volgende wedstrijd weer een slechte scheidsrechter.

20-12-2021 13:05

Batje +282

dit dacht ik ook totdat ik vannochtend nog een keer die niet gegeven rode kaart zag van Anthony op Malacia. We zijn echt wel genaaid, we hadden drie kwart wedstrijd tegen tien man moeten spelen

20-12-2021 15:06

Jamcarterrr +3831

Wat deed Higler zo slecht dan?

20-12-2021 12:20

Therion55 +1618

Shanice vd Sanden had rood moeten krijgen voor slag op het hoofd van Malacia. Schuurs stond te handballen in de zestien.

20-12-2021 14:06

BrilletjevanvanDaele +5855

Die Higler moet zich lekker verslikken in zijn gourmet broodje met de kerst liefst op eerste kerstdag dan kan die met pasen weer terug keren als paashaas .

Altijd al een irritante lulgevonden, maar gisteren sloeg werkelijk alles. En die antoinette van die snavels had echt minimaal rood moeten krijgen voor het op het achterhoofd slaan .

Higler heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ik een tyfus avond had e vele met mij . Hij mag de komende 30 jaar een tyfus leven krijgen lamme tering mongool

20-12-2021 10:30

DoubleSpy +8275

Een belangrijke stap die Slot en Feyenoord nog moeten maken:
Alles maar dan ook echt alles eraan doen om een wedstrijd te winnen.
Dus leer van Anthony en ga ook een paar keer liggen kermen en rollen om niks.
Misschien naai je een Ajacied daarmee wel een rode kaart aan, prima toch?
De kans dat je geel krijgt voor een schwalbe is nu eenmaal nihil, zie hoe Anthony ermee weg komt.

Als Malacia na die (echte) klap in zijn gezicht lang op de grond was blijven liggen, was het moment van die klap in de herhaling gegaan en had zeer waarschijnlijk de VAR ernaar gaan kijken. Doordat Malacia zo (dom) sportief is om gelijk weer op te gaan staan, kijkt de VAR er niet naar en blijft Anthony op het veld staan.

Leuk hoor dat we zulk sportieve spelers hebben maar ik had liever gewonnen!

20-12-2021 10:17

FR-Alkmaar +6842

Geen geel, wél een Oscar nominatie

20-12-2021 10:20

hakuna +2065

Dus jij wil dat Feyenoord dat fcking portugeese pleuris gedra ggaat vertonen. Ik verlies liever zoals gisteren dan dat onze spelers een hogere toneelschool moeten gaan volgen. Dat aanstellerige gedrag moeten ze keihard aanpakken met geel. Dat Higler, en nog erger de VAR, niet heeft gezegd van het natrappen en slaan van deze clown is ook verwerpelijk.

20-12-2021 11:35

Kwintsheul +14726

Jullie hebben allebei gelijk.
Dat aanstellerige gedrag ZOU keihard moeten worden aangepakt. Maar ja, zo lang dat sowieso niet gebeurt, ben je op zich inderdaad dom als je het niet zelf ook doet.

20-12-2021 11:54

feyenoordgazza +4012

Je hebt wel gelijk ,maar ik denk ook dat wij wel geel zouden krijgen voor dat gedrag .
Wij hadden ook rood gekregen bij slaan .
Je mag sowieso tegen hun niet in duels komen en er een vechtwedstrijd van maken .
Dan fluiten ze alles dood en zwaaien met kaarten .
Dankzij higler werdt het dus een schaakpotje

20-12-2021 12:50

petje +10693

Feyenoord was niet minder , kreeg toch zeker de betere mogelijkheden?
maar idd verlies je door n eigen goal
maar Feyenoord was zeker niet minder...

20-12-2021 09:50

Peterk +34933

Feyenoord was WEL minder want je maakt 2 grote cruciale fouten en Ajax niet. En wie het minste fouten maakt wint een wedstrijd....

20-12-2021 10:03

Keesouwerkerk +3103

Nooit gevoetbald volgens mij.

20-12-2021 19:41

bowmanowns +5034

Spijker op z'n kop het artikel.

Je doet jezelf de das om, Higler was een enorme frustratiebron. Knop omzetten en doorgaan, het was toch een sfeerloze ambiance zo zonder de fans. Krijg hier toch niet het échte klassieker gevoel bij, zo voor de buis met lege tribunes.

20-12-2021 09:29

jayjay49 +7839

Bijna volledig mee eens, maar IK vind dat Feyenoord nog volledig in de race meedoet om het Nederlands Kampioenschap.
Ze waren niet veel minder dan Ajax, alleen wat minder gelukkig!!
Een rode kaart zou terecht geweest zijn en m.i. is dat wel hinderlijk Hands, waarvoor een penalty zou moeten volgen.
Dank Arne, je hebt een transformatie bij Feyenoord verwezenlijkt, eindelijk echt voetbal en het elftal groeit nog elke dag. Dit TEAM is niet kansloos in de tweede helft van de competitie!!
SUCCES!

20-12-2021 08:47

ZS10 +1787

De hele reiswereld ligt plat maar de VAR was op vakantie! Hoe dan?

20-12-2021 08:13

frenk11 +2838

van Boekel he,.. iedereen mag tegenwoordig scheidsrechter of var zijn

20-12-2021 10:37

Kwintsheul +14726

Vraagje aan alle trollen die altijd vooraan in de rij staan om iedereen (die op deze site iets negatiefs over hun club Ajax zegt), dan maar direct voor Calimero uit te maken:

Is Willem van Hanegem nu ook Calimero?

20-12-2021 08:09

you_never_walk_alone +8648

Zeker eens kromme, maar vertel er dan ook gelijk bij dat ook linsen goed wegkomt met geel...

20-12-2021 08:05

feyenoordgazza +4012

Was niet zo overduidelijk als dat slaan .
Dat higler dat gemist heeft kan ,daar heb je een var voor.
Maar dat slaan zag de man gewoon.

20-12-2021 12:55

Luuk12 +6720

De scheids was niet eens zo slecht, de VAR daarintegen wel. Die had Higler best even naar de kant mogen halen bij die elleboog. De handsbal van Schuurs was ongelukkig, beetje zo'n 50/50 moment. Maar natuurlijk niet in ons voordeel gegeven haha

20-12-2021 07:53

robin_superfeyenoord +1816

Eerst die na trappende beweging en toen die klap in het gezicht bij Malacia en nog steeds geen rood krijgen. Higler is wel echt een drama voor woorden, dat die man überhaupt de klassieker heeft gekregen.

20-12-2021 07:49

Dekrommert +1403

We zijn pas een half jaartje bezig en je ziet dat zelfs Ajax zich aanpast aan ons. Jammer dat Senesi kortsluiting kreeg, anders speel je gewoon gelijk, want die pingel valt natuurlijk ook omdat wij meer ruimte weg moeten geven.
Verder ben ik blij dat die rat op zijn juiste plek eindelijk zit en dat hij ons mooie shirt niet meer bevuilt. Zelfs zijn voorkomen past al bij die club.

20-12-2021 06:52

jack98 +47098

Van Hanegem heeft helemaal gelijk!

De kaarten die Higler gaf waren over het algemeen terecht. Ja, Antony had rood moeten krijgen voor zijn elleboogstoot in het gezicht van Malacia. Higler had verder Feyenoord een penalty kunnen (en moeten) geven voor de handsbal van Schuurs. Onbegrijpelijk dat er niemand ingrijpt van de arbitrale leiding en assistentie.

20-12-2021 05:15

ramsteijn +4941

klote schijnsrechter en klote VAR weer benadeeld.

20-12-2021 03:03

FrNiels2017 +157017

En dan zitten er hier nog figuren te beweren dat we dit niet mogen benoemen. We moeten een voorbeeld nemen aan onze grote voorbeelden uit 020, die noooooooit de oorzaak buiten zichzelf zoeken. Wat een winnaars

20-12-2021 00:41

JoeJoe +9208

Als Feyenoord punten verspeeld tegen een ploeg uit het rechterrijtje is Willem altijd zeer kritisch. Nu is het de fout van de scheidsrechter. Dat wij niet hebben gewonnen van dit zooitje ongeregeld vandaag kwam meer door onszelf dan wie dan ook.

20-12-2021 00:29

Peterk +34933

Gelul van Willem zo af te geven op Higler. Linssen gaat er ook met gestrekt been in en ik heb wel meer dingen gezien die discutabel waren. Ik vond Slot wel professioneel in zijn analyse. Willem zegt enkel wat supporters graag willen horen....

Ook naar jezelf kijken. Je verliest gewoon door onkunde van Senesi maar ook wel van Nelson met die domme overtreding. Dan kan je niet zeggen als Willem dat je niet minder was. Dit zijn cruciale fouten die Ajax.
gewoon niet maakte.

En Berghuis? Het interesseert mij niets wat hij over Advocaat of Pot zegt. Bovendien zal Berghuis ook niet helemaal brandschoon zijn geweest in zijn gedrag. Als je weg bent bij een club....moet je als Berghuis geen oude koeien meer uit de sloot halen. Dat had je aan de kaak moeten stellen toen je nog in de Kuip speelde maar toen hield hij blijkbaar zijn waffel.

Uiteindelijk mist Feyenoord niets aan hem als teamspeler. Dat heeft Feyenoord met anderen nu beter ingevuld.

20-12-2021 00:09

Voetbalisfijn +176

Wat een Calimerogezeik, zeg. Als je in een wedstrijd nauwelijks een kans creeert, kun je ook niet scoren. Dat ligt niet aan de arbitrage. Je had als ploeg gewoon meer moeten brengen, in plaats van afhankelijk te zijn van een scheidsrechterlijke beslissing.

20-12-2021 00:05

Sodom +2840

Echt ongelooflijk die vuist in Malacia's gezicht.

19-12-2021 23:44

ruudger +8425

Het Nederlandse scheidsrechterskorps is dra-ma-tisch.... niemand uitgezonderd. Bovendien lijkt het alsof er in het KNVB grote scheidsrechtershandboek een hoofdstuk staat dat je alles in het werk moet stellen om waar mogelijk in het voordeel van ajax te fluiten.

Dat een scheids een goede wedstrijd fluit komt maar sporadisch voor en kan alleen als ze leidsman zijn bij een andere wedstrijd dan bij ajax. Fijn dat de Kromme het ook ziet en gewoon benoemd. Niks politiek correct gelul of angst om Calimero genoemd te worden.

19-12-2021 23:31

FC Apendrecht.nl +29789

Waarom niet het hele artikel plaatsen?


Feyenoord tegen Ajax, het was echt niet om aan te zien. Ik vond eigenlijk alleen scheidsrechter Dennis Higler nog slechter. Waarom die nou de Klassieker moest fluiten, is mij een raadsel. Toen hij Antony een tik op het hoofd zag geven van Tyrell Malacia en het prima vond, wist ik al voldoende. Een middagje marchanderen zou het worden en dat gevoel heeft hij nooit weggenomen.

Bij Steven Berghuis kreeg ik ook een slecht gevoel. Verleden week riep ik nog dat hij het niet zelf zou moeten opzoeken qua gedrag, maar als ik hem dan na afloop voor de camera’s zie staan, vraag ik me wel af wat zijn bedoeling nou precies was. Ze hadden het hem zo moeilijk gemaakt, vooral Cor Pot, jammerde hij. Nou, laten we één ding nog eens vaststellen. Zoals bij Feyenoord krijgt Berghuis het echt nergens meer. Nooit. Hij was daar God in Frankrijk. Zelfs als hij niet meedeed, durfden zijn medespelers geen vrije trappen meer te nemen want dan nog had hij boos kunnen worden.

Je trekt van Feyenoord naar Ajax, alleen dáár zit de woede bij veel mensen.

En de berichtgeving rond zijn persoontje, daar was ook van alles mis mee. Nou, nee hoor. Je trekt van Feyenoord naar Ajax, alleen dáár zit de woede bij veel mensen. Die zijn echt niet boos als Cor Pot een keer iets lelijks over je zegt of Dick Advocaat in jouw ogen wel of niet te verdedigend wilde spelen. En Berghuis gaf ook Arne Slot nog even een enorme schouderklop. Die Slot, die snapte het allemaal wel. Ja, dezelfde Slot die er alles aan deed om hem in de Kuip te houden, daar nu nog over vertelt dat hij het zo jammer vindt dat hij toch weg is en inderdaad ook dezelfde trainer die hem na zijn wissel in de Kuip nog eerder een hand gaf dan zijn eigen trainer Erik ten Hag.

Ik heb wekenlang opgeroepen om Berghuis met rust te laten, dat bedreigingen te gek voor woorden zijn en dat is nog steeds zo. Maar Berghuis had vorig jaar toen hij bij Feyenoord speelde zijn zegje moeten doen. Nee, toen was het één groep en klopten de media alles op. Nu is hij weg, komt hij als Ajacied terug in de Kuip, laat hij helemaal niets zien, trapte al weer voorzichtig de bal weg na zijn wissel en dan komt hij ook nog even fijntjes vertellen aan wie het allemaal wel en niet lag vorig jaar in de Kuip.

Ajax won alleen omdat Marcos Senesi een bal van twee meter van het eigen doel terug wil leggen op zijn eigen keeper.

Ik vond Feyenoord helemaal niet minder dan Ajax. Reiss Nelson kwam een paar keer tot aan de achterlijn, net als aan de andere kant Fredrik Aursnes, maar de bezetting voor de goal was keer op keer dramatisch. Niet dat hun medespelers er niet waren, maar ze liepen elkaar eerder in de weg dan dat ze goed positie kozen.

Ajax won alleen omdat Marcos Senesi een bal van twee meter van het eigen doel terug wil leggen op zijn eigen keeper die uiteraard gewoon mee bewoog met de bal. Feyenoord wil alweer meedoen om de titel, maar dat is nog een stapje te ver. Dat is geen schande. Ze zijn topscorer Berghuis kwijt en dat scheelt natuurlijk. Maar geloof me: dat was uiteindelijk beter voor Feyenoord, Ajax én Berghuis zelf. Dát had hij gisteren voor de camera’s moeten zeggen in plaats van dat gejammer.

Fijne dagen en een mooie jaarwisseling voor iedereen. En tot in 2022.

19-12-2021 23:19

de12evrouw +1650

Kan je het volgende keer bij 200 woorden max houden

19-12-2021 23:42

Frobl +11603

Rare column van Wimpie

19-12-2021 23:47

Feyenoordvrouwtje +2624

Willem heeft helemaal gelijk.

19-12-2021 23:18

Brutaal1908 +8967

Woensdag winnen en je hebt gewoon boven verwachting gepresteerd de eerste seizoenshelft. Je hebt dan nog alles voor om te voetballen. Sterker door Strijd!

19-12-2021 22:50

schotopdepaal +713

Hoop dat iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt het zelfde denkt als jij BRUTAAL908 ! Helemaal TOP.

19-12-2021 22:53

Brutaal1908 +8967

Ik maak me alleen zorgen over de geradicaliseerde groep supporters die onze club gijzelt

19-12-2021 23:02

Astro +1030

Dat is al jaren ons probleem. Kost je sponsors, goede bestuurders etc

19-12-2021 23:05

Brutaal1908 +8967

Het is nu echt aan het doorslaan. Sommige verheerlijken het.

19-12-2021 23:07

Jvs 1908 +20

Doe ff normaal harri, er zijn er slechts enkele die zich misdragen.

19-12-2021 23:11

karkop +6635

Woensdag zonder de Kale Kletser en Sinisterra wordt een zware pot. Toch moete we winnen!

19-12-2021 23:51

JeePee12 +1286

“Toen hij Antony een tik op het hoofd zag geven van Tyrell Malacia en het prima vond, wist ik al voldoende”

Precies dit. En niet alleen door de scheids. Slechts 1 keer in de herhaling gebracht door espn. Een donker rode kaart.

19-12-2021 22:45

Sodom +2840

Inderdaad 3 die niets doen..scheidsrechter..var..en media(espn)

19-12-2021 23:46

rotterdam-feyenoord +1692

Flikker op met het feit dat ESPN zogenaamd niet voor ons is. Al die gasten zijn voor ons. Houd eens op met dat Calimero gedrag

20-12-2021 02:04

maaartijn +15766

Ach die scheidsrechter deed helemaal niet van die rare dingen. Meeste beslissingen waren prima.

19-12-2021 22:42

Immers Flex +2482

Zie net het filmpje van de uitleg van de KNVB.

Ongekend slecht doorgevraagd ook van Perez en Mario Been.
De grootste fout is dat Per schuurs door zijn onkunde er voordeel uithaalt doordat Toornsta niet bij de bal kan komen. Hoe kan onkunde nu beloond worden? Wordt het straks een tactiek eerst de bal met je been te blokkeren en dan te vangen?

En waar is de vraag naar de klap in het gezicht van die heroine junk?

19-12-2021 22:28

deltachore +3084

Higler… de laatste wedstrijd dat hij slechter floot dan dat Feyenoord speelde, was Utrecht uit, waarbij hij ook 3 goals aan Utrecht cadeau gaf met betrekking tot vrije trappen, corners en penalties. Dus wat dat betreft hadden we het kunnen zien aankomen.

19-12-2021 22:24

Spiderpig +175386

Wie verzint het nu om Higler de leiding te geven aan 1 van de grootste wedstrijden in Nederland?

19-12-2021 22:24

Koekert +5471

zag net een reactie van Wedemeijer. Nog lachwekkender dan een goede comedy! In- en intriest

19-12-2021 22:24

Spiderpig +175386

Willem heeft helemaal gelijk

19-12-2021 22:21

Octotrauner +1390

Wimpie heeft het goed gezien!

19-12-2021 22:20

botje +886

Helemaal mee eens en ik vind het echt opvallend, dat op tv helemaal niets over die etter Antony gezegd werd. Maarja, de reporter is er ook ééntje uit de grachtengordel. Pfffff

19-12-2021 22:10

Peter.V73 +25

en dan het natrappen van Anthony vooraf gaande het slaan op Malacia

19-12-2021 22:07

pipapaauwe +7641

In een wedstrijd met weinig kansen waren dat cruciale beslissingen. En natuurlijk vallen zulke beslissingen altijd in het nadeel van Feyenoord.

19-12-2021 22:04

Pat82 +5106

Deze is trouwens het vermelden ook waard:

Nu is hij weg, komt hij als Ajacied terug in de Kuip, laat hij helemaal niets zien, trapte al weer voorzichtig de bal weg na zijn wissel en dan komt hij ook nog even fijntjes vertellen aan wie het allemaal wel en niet lag vorig jaar in de Kuip. En de berichtgeving rond zijn persoontje, daar was ook van alles mis mee. Nou, nee hoor. Je trekt van Feyenoord naar Ajax, alleen dáár zit de woede bij veel mensen", besluit Van Hanegem.

19-12-2021 22:02

rotterdam-feyenoord +1692

Eerlijk, de mensen die de serie bij Disney hebben gekeken snappen ‘m ergens wel. Tuurlijk is het een rat maar toch…

20-12-2021 02:08

JDJ +17991

De var had vandaag wel een vrije dag.

19-12-2021 22:02

Mannie010 +2477

Eens met Willem

19-12-2021 22:00

jayjay49 +7839

Bijna volledig mee eens, maar IK vind dat Feyenoord nog volledig in de race meedoet om het Nederlands Kampioenschap.
Ze waren niet veel minder dan Ajax, alleen wat minder gelukkig!!
Een rode kaart zou terecht geweest zijn en m.i. is dat wel hinderlijk Hands, waarvoor een penalty zou moeten volgen.
Dank Arne, je hebt een transformatie bij Feyenoord verwezenlijkt, eindelijk echt voetbal en het elftal groeit nog elke dag. Dit TEAM is niet kansloos in de tweede helft van de competitie!!
SUCCES!

19-12-2021 21:57

Painer1 +9774

Tuulijk niet kameraad!
We hebben het zwaarste schema al gehad!

19-12-2021 22:05

eno4 +4860

1: het was geen pingel voor hands. Lees de regels maar na.
2: slaan Antony was donkergeel, rood had ook gekund. Is interpretatie van de scheidsrechter.
3: vasthouden Til was natuurlijk geen overtreding
4: Higler heeft een pleurismuil. Zelfs al zijn al zij beslissingen goed, heb je nog het gevoel dat je genaaid bent.
5: wij waren slecht, zij waren slecht. De gelukkige heeft gewonnen.
6: Berghuis is een rat, maar de behandeling die hij krijgt van sommige Feyenoorders (*edit: Feyenoordsupporters) is schandalig.
Hem knuffelen a la Diemers gaat er bij mij ook niet in.
7: Til was gewoon buitenspel, grens had alleen even moeten wachten. Schoonheidsfoutjes.
8: al het respect voor van Hanegem. Een clubicoon met een oprecht en groot Feyenoord-hart.

19-12-2021 21:56

Patje1992 +1070

1. Wat de KNVB zegt wij hebben deze situatie besproken in september in Zeist .Dit is een penalty de reden de de speler maakt zich breed hand is niet strak het lichaam

19-12-2021 21:59

eno4 +4860

Zegt de KNVB dit? Wanneer en wie?

Naar mij weten (en ik heb net de scheidsrechterscursus gedaan en dit toevallig besproken met de instructeur) is een afketstende bal van het lichaam van de verdediger direct op de eigen arm/hand niet strafbaar.

19-12-2021 22:02

Patje1992 +1070

Wij hebben van de landelijk lijst meerdere meeting in Zeist .Wij krijgen bijeenkomst van Blom/van der graaf/blank

19-12-2021 22:08

eno4 +4860

Vraagje. Als jij jezelf kon pijpen, zou je het dan doen?

Maat, lul niet zo dom. Kom gewoon met die regel of een linkje dat iemand van de KNVB dit zegt. Daar heb ik meer aan dan jouw eigenpijperij op je zogenaamde meetings. Wat kan mij nou verrotte met wie jij allemaal afspreekt?

19-12-2021 22:11

Patje1992 +1070

Kerel wij hebben dit besproken .Ik sta op de landelijke lijst vriend .Wij hebben dit met de bovenstaande sr besproken .Zelfs wedstrijden gehad 1e divisie telstar-volendam 😏

19-12-2021 22:13

Immers Flex +2482

Maar als hierdoor het ontnemen van een scoringskans (Toornsta stond in de positie) wordt ontnomen. Veranderen dan de regels?

19-12-2021 22:34

eno4 +4860

Vertel het tegen iemand die het wat kan boeien. Ik ben het in ieder geval niet, praatjesmaker

19-12-2021 22:42

eno4 +4860

Nee.

Zelfs al is het op de doellijn.

Het voelt krom en oneerlijk. En dat is het voor mijn gevoel ook. Een kaart zou niet hoeven, maar gevoelsmatig vind ik het een pingel. Maar zo zijn de regels nu gewoon niet.

19-12-2021 22:43

fozzies +3009

Kan je er 19. Voorzetten

20-12-2021 01:37

stavius +1460

Laten we nou ophouden over Higler. Toornstra moest daar ook meteen over beginnen, maar daar maak je jezelf ontzettend klein mee imo

19-12-2021 21:51

MJ75 +4454

Higler maakte zijn dramatische reputatie meer dan waar vanmiddag.

19-12-2021 21:52

eno4 +4860

Dat komt door zijn hoofd, houding en uitstraling. Al zijn keuzes zijn prima uit te leggen, maar ik haat dit rotkop gewoon van hem.

Higler heeft een BOA hoofd

19-12-2021 21:59

MJ75 +4454

Zou hij dan toch familie van Tadic zijn?

19-12-2021 22:08

corfr1912 +8860

Laat ik het zo zeggen Er zijn 2 waardeloze scheidsrechters en dat is v. Boekel en Hitler. Het is mij een raadsel dat deze man al enkele toppers heeft gefloten. Soms staat hier dat iemand out moet. Wat te denken van scheidsrechters baas v. Egmond

19-12-2021 21:58

Patje1992 +1070

Vandaag had higler weggereef als coach in het stadion zitten v Boekel was de VAR !

19-12-2021 22:00

royeboy +7975

100 procent eens met Willem. helemaal gelijk

19-12-2021 21:51

whasjoewahn +16566

Vond die klap op Malacia op (of misschien net iets over) het randje.

Verder heb ik de scheids weinig verkeerd zien doen.

Gewoon een enorm slechte pot, met een gelukkige winnaar

19-12-2021 21:50

Patje1992 +1070

Penalty niet gegeven .2e rood bij til niet gegeven .schandalig

19-12-2021 21:54

FR-Alkmaar +6842

Dus dat doorrollen van die Braziliaanse nicht was geen geel waard? Dat stuk ongeluk zal toch eens terecht moeten worden gewezen.

19-12-2021 21:54

eno4 +4860

Dit is je Feyenoordhart dat spreekt. Natuurlijk js het irritant, maar een scheidsrechter gaat echt niet ineens een 2e geel hiervoor geven.

19-12-2021 21:58

FR-Alkmaar +6842

Schwalbe? Spelbederf?

19-12-2021 23:01

Arend Quist +643

Speler proberen een kaart aan te naaien!

19-12-2021 23:29

eno4 +4860

Een Feyenoord icoon heeft zinnige teksten. En alsnog wordt hem de maat genomen. En dan krokodillentranen huilen wanneer zo'n iemand wegvalt.

Blegh.

19-12-2021 21:48

stonis12 +52

Higler blijft een irritante, walgelijke clown !!

19-12-2021 21:41

Solida +37458

Like voor je ava

19-12-2021 21:46

baldjkf +2915

Hahaha v Hanegem ga heen man, je hebt je gekleurde bril weer eens op. Feyenoord leek net een amateurclub die voor het eerst op een voetbalveld stond. Het was beschamend zo slecht, alsof je de poepstrepen van angst nog kon zien zitten. Vooraf al verwacht en ze hebben het wéér eens laten zien: wanneer ze tegen Ajax voetballen schijten ze zeven kleuren en vergeten ze altijd weer hoe ze moeten voetballen. Wat een armoe.

19-12-2021 21:40

FrNiels2017 +157017

U is neus. Weg

19-12-2021 21:44

baldjkf +2915

Waarheid doet pijn hé. Net als het spel vandaag.

19-12-2021 22:12

FrNiels2017 +157017

Nee, weet je wat pijn doet? Fucking nepsupporters hier. Even opzoeken wat supporter betekent, juiste clublogootje opzoeken en dan lekker je vertier zoeken op een bijpassende site.

20-12-2021 00:37

Eef1908 +219094

Held Niels

02-02-2024 14:08

Stphn87 +500

Hij geeft toch ook aan dat het niet om aan te gluren was?

19-12-2021 21:44

MJ75 +4454

Ajax was pas echt armoedig en hadden de hulp vd scheids hard 3x hard nodig; na de winterstop stort het zooitje in en komen de ware karakters boven drijven als ze met elkaar in de clinch raken; dan komt er weer kritiek op ten hag, haller en de ouwe keeper, je kunt t zo uittekenen.

19-12-2021 21:47

baldjkf +2915

FEIT is dat ze ALWEER winnen. Wat een calimero gedrag hier altijd.

19-12-2021 22:11

MJ75 +4454

Vond je het verdiend? Je spreekt van calimero gedrag maar jouw eigen reactie hierboven naar een icoon als Willem is pas echt treurig, vind je zelf ook niet?

19-12-2021 22:27

baldjkf +2915

Gaat er niet om of het terecht is, ze winnen. En daar gaat het nou juist wel om. Het verschil dat ze er bij Feyenoord tegen Ajax niet in krijgen.

20-12-2021 11:37

MJ75 +4454

Ok ik ben het met je eens dat Feyenoord veel vaker moet winnen tegen ajax; ze zijn regelmatig beter of gelijkwaardig geweest in wedstrijden die ze toch verloren en dat lijkt wel een mentale kwestie (“het verschil”). Ajax heeft ook vaak zeer terecht gewonnen in wedstrijden dat ze gewoon beter waren; gisteren was dat niet het geval en vorig jaar in a’dam ook niet (in r’dam wel). Anyway, juist onder Slot is de insteek vd wedstrijd positief, uitgaan van eigen kracht en we zullen zien hoe het straks in a’dam verloopt, eerst nog maar van H’veen zien te winnen, al lastig zat…

20-12-2021 13:30

Casder +14092

Prima gezegd Willem. Feyenoord held.

19-12-2021 21:40

FRMatthias +2092

Eens met deze HELD!

19-12-2021 21:37
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties