De Cijfers: Geen enkele voldoende voor Feyenoord

De Cijfers: Geen enkele voldoende voor Feyenoord

Geen enkele speler van Feyenoord heeft een voldoende weten te scoren tijdens de Klassieker. De supporters hebben de thuiswedstrijd tegen de aartsrivaal beoordeeld met een gemiddeld cijfer van 3,9. Het duel tegen Ajax is daarmee de slechtst beoordeelde wedstrijd van het huidige seizoen.

De maand oktober begon voor Feyenoord sportief uitstekend. De uitwedstrijd tegen Girona FC werd gewonnen en de spelers werden beoordeeld met een 6,1. Ook de thuiswedstrijd tegen FC Twente (6,1) viel in de smaak. Go Ahead Eagles (7,2), SL Benfica (8,1) en FC Utrecht (7,0) werden ook hoog beoordeeld.

Het vertrouwen in aanloop naar de Klassieker was dus groot, maar geen enkele speler gaf thuis. Timon Wellenreuther ontvangt de laagste beoordeling. De Duitse doelman ontving een 1,9 van de in totaal 28.520 beoordelingen. Gernot Trauner en In-Beom Hwang werden met een 4,9 het hoogst beoordeeld aan de kant van Feyenoord.

FR12.nl
Wellenreuther (1,9); Read (4,7), Trauner (4,9), Hancko (4.7), Bueno (4.1); Hwang (4,9), Milambo (3,9), Timber (4,5); Osman (4,6)), Ueda (3,4), Paixão (3).

Voetbal International
Wellenreuther (4.5); Read (6,5), Trauner (6,5), Hancko (6), Bueno (5,5); Hwang (6), Milambo (5), Timber (5,5); Osman (6), Ueda (5,5), Paixão (5,5).

Plaats reactie
666

Feyenoord4ever1908 +68682

Bijlow voor Wellenreuther

01-11-2024 18:22

baldjkf +2938

Ongelooflijk dat Read hier een 6,5 krijgt. Dat ventje is misschien 1x in de hele wedstrijd mee opgekomen en stond verder alleen naast Trauner. Ajax zette daar 1x mannetje neer om te dekken en ze hadden een vrije man over op het middenveld. Compleet overbodige speler zonder toevoeging.

01-11-2024 08:52

horus +319

en een dikke onvoldoende voor priske wegens niet aanpassen tijdens de wedstrijd, zoals bijv. paixao naar de linksbuiten om ruimte te maken.zo moeilijk was dat nou ook niet om te zien

01-11-2024 08:31

Paulus98 +156914

Ik geef geen punten meer.

01-11-2024 05:24

offside +809

Ieder zijn /haar mening ,maar feit is dat voornaamste oorzaak van de nederlaag Wellenreuther was. Het wordt nu echt tijd om hem toch maar eens een tijdje op de bank te zetten,want hij is de laatste tijd vrij wisselvallig. Alle spelers en Priske nu ineens weer de grond in trappen slaat natuurlijk nergens op. Laatste wedstrijden voor deze waren de complimenten niet van de lucht en ineens alles weer mis?? Kom nou,zoiets kan gebeuren. Het is maar een wedstrijd hoor. Volgende misschien weer succes. Dan strooit iedereen weer met de complimenten.

31-10-2024 22:31

oke010 +511

Ben het deels met je eens. Zeker wat welleuter betreft. De ploeg is na dat eerste doelpunt zo ver terug gevallen van hun eigen kunnen dat het ook echt niks was. Tuurlijk iedereen kan wel eens een offday hebben maar dat kan tegen een rechterrijtje ploeg en niet tegen 020. Ze zaten allemaal op rose wolken en zijn nu weer zwaar terug op de grond. En de complimenten mogen nou toch echt naar hun want hun hebben ons het voetballen gewoon onmogelijk gemaakt nadat ze 1-0voor stonden en daar kan ik hun geen ongelijk ingeven helaas. En wisselen heeft bij ons ook niet veel zin zonder dat de geblesseerde spelers want we worden er niet beter op. Eerlijk is eerlijk.

31-10-2024 23:03

Bushalte 67 +8665

Terug bij af

Alles in de afvalbak
Gatverdamme

31-10-2024 22:11

MarioBeenhakkert +512

Volgend jaar weer conference league ipv CL

31-10-2024 22:10

rovo +9415

Ook leuk met de nieuwe opzet

31-10-2024 22:20

oke010 +511

Als we die nou nooit meer zouden spelen en aleen CL dan kunnen we ook nooit de eerste Nederlandse club zijn die m wint😉

31-10-2024 23:05

fey1schiedam +3769

Allemaal zwaar kut

31-10-2024 21:22

FRM010 +6809

Kampioen worden we de komende jaren nirt meer.

31-10-2024 21:18

FRM010 +6809

Priske is een tactisch onbenul

31-10-2024 21:18

FRM010 +6809

Bijlow er in

31-10-2024 21:17

FR-Arnhem +51386

Het is wel mooi geweest met klassieker artikelen. Op naar AZ

31-10-2024 20:38

jack98 +47508

Cijfers om je diep voor te schamen…

31-10-2024 20:10

Bob.S91 +66

Wat is dat vöot een gelul was heel slecht gekeept van wellenreuter geef bijlow een kans vind wellelreuter de laatste wedstrijden erl meer foutjes maakt

31-10-2024 19:59

delacruz +5698

Klopt, vraag me af hoelang hij mag aanmodderen want het is niet om aan te zien sinds hij nummer 1 is.

31-10-2024 21:51

marcianorsd +9362

Onvoldoende voor read vind ik onterecht, de rest eens!

31-10-2024 19:54

Maassluice010 +6182

Op basis van wat verdient hij een voldoende?

31-10-2024 22:13

ezechiel +2222

Speelde bijna alleen maar breed of terug

31-10-2024 23:44

marcianorsd +9362

Dat deed iedereen omdat alles vast stond

01-11-2024 06:22

Jeli +1402

Wat een ontzettende negativiteit over onze keeper. Iedereen is bezig Wellenreuther op de bank te krijgen. Laat ik dit zeggen: Bijlow zou bij die eerste goal op dezelfde plek hebben gestaan. Dat is nou eenmaal het spelsysteem van de laatste jaren. Opbouwen vanaf de keeper en als we in de aanval zijn staat onze doelman heel vaak een eind buiten zijn strafschopgebied. Bij de goal dus ook, en als er dan een onverwachte lange bal wordt gespeeld zijn de verdedigers te laat. De tegenstander reageerde heel attent en dan kan dit gebeuren. En ik denk dat dit nog vaker gaat gebeuren.

31-10-2024 18:57

Jesse.V97 +20

Dat is niet het spelsysteem van keepers tegenwoordig, want als die zo had gestaan was die er al, als je zo wilt uitkomen moet je dat eerder doen

31-10-2024 19:09

Danny.V68 +4526

Is die lul al weg?

31-10-2024 19:12

Realist +652

Hij heeft gewoon gefaald, klaar!Al een meerdere goals tegen gehad waar ie schuld aan had dit seizoen. Dus tijd voor een wissel.

31-10-2024 19:13

FRJimZ1 +582

Verdedigers hadden hier natuurlijk moeten staan ipv snelle Wang die weer moet verdedigen! Alleen moet Wellenreuther natuurlijk in z'n doel moeten blijven staan en als je uitkomt moet je hem gewoon hebben met heel je hebben en houwen, niet nog even je lichaam een stuk draaien waardoor die neus er zo langs kon schieten!

31-10-2024 20:23

FRM010 +6809

Wellenreuter OUT

31-10-2024 18:40

Don Pablo +9051

Priske OUT
Ons tactisch onbenul

31-10-2024 18:45

Roffainha +1108

Haha na een verliespartij is hij gelijk een tactisch onbenul? Na Benfica werd hij nog de hemel in geprezen.

Ik snap dat het voetbal erg opportunistisch is, maar dit is natuurlijk ridicuul.

Het was niet zo dat we werden weggespeeld door Ajax. Ajax krijgt zijn doelpunten door fouten van de keeper, daar kan geen tactiek tegenop. Priske speelt niet heel veel anders dan Slot, maar heeft wel een selectie die kwaliteit heeft ingeleverd met Wieffer en Geertruida (Geertruida is eigenlijk niet te vervangen. Die was zo belangrijk voor het team).

Dus om nu Priske een tactisch onbenul te noemen, tja je hebt het recht uiteraard, maar vind het niet terecht. Laten we in de winterstop kijken waar we staan i.p.v. na elke wedstrijd dat Feyenoord wint hem de hemel in te prijzen en elke wedstrijd dat Feyenoord verliest hem te degraderen tot tactische onbenul 😅😊

31-10-2024 19:43

Don Pablo +9051

Onze trainert grijpt 95 minuten lang niet in... heeft totaal het vermogen niet om iets om te zetten als het niet loopt... En uit bij bij Benfica loopt het goed en gaat hij het wel omzetten (totaal verkeerd). En als je dan ook nog eens naar zijn analyses luistert is er maar 1 conclusie mogelijk: totaal ongeschikt, tactisch dramatisch. Doe maar veel liever Alex Pastoor ofzo. Amen

31-10-2024 20:30

andre_van_dalen +2459

Ja, was, is en voelt shit. We hebben teflon jasjes van incasseringsvermogen in decennia opgebouwd. Dus…. Nu door!

31-10-2024 18:13

Jurk +7095

We hebben gewoon een ongelofelijke kutkeeper…

31-10-2024 18:10

Miggerd +2211

En een heel goeie.
Maar die zit te banken

31-10-2024 18:53

wieg +772

Het was helemaal niet zo slecht spel wat we lieten zien. Er domineerden. Twee lullige fouten. Focus op az en doorrrrr

31-10-2024 18:09

kingtoto +4664

Priske kan er weer geen kut van.
Osman is weer een blind paard.
Read is er echt nog niet klaar voor.
Ueda kan niet uit zijn ogen kijken.
Wellenreuther is de domste keuze ooit.
Ten Kloese heeft gefaald deze zomer.
Onder Slot had dit nooit gebeurt.
We hadden een nieuw stadion moeten hebben.
Altijd dat kut gras in ons stadion.
Paixao maakt alleen maar schwalbes.
Vreemdelingenlegioen kent de stad niet.
Hancko is blessuregevoelig.

Iets aan toe te voegen? Mooi, kunnen we weer door.

31-10-2024 18:05

kingtoto +4664

Kameraden, ik heb echt mijn best gedaan op deze post. Na 5 minuten geen enkele like? Wat doen jullie me aan

31-10-2024 18:10

eefb014 +5516

Pleur op hier sukkeltje

31-10-2024 18:13

Skeptic +13691

Gewoon een kutpost

31-10-2024 18:26

Dennis.M +1700

Je kunt beter een andere club gaan supporten met dit domme gezwets.
Ga maar ergens anders proberen je best te doen

31-10-2024 18:57

Realist +652

Koekoek!!!

31-10-2024 19:15

MansoryFR +3337

Over een duidelijke niveau kan je nog niet spreken, beetje voorbarig om te zeggen wat echt het niveau is door verschillende basis samenstelling. Voor GAE en Benfica was het spel zwaar bagger. Momenteel als kwantificeert is er van de 13 wedstrijden (incl. CL) maar 3 of 4 keer prima spel opgelegd.

Daarnaast je zit in een fase dat vermoeidheid en belastbaarheid op een dunne ploeg met veel blessures zwaar weegt. Vind het ook niet raar dat gister bagger was er zat maar 2 dagen tussen Utrecht. Als je pijntjes had toen kan ik me voorstellen dat je gister ook met evenveel pijn speelde. En overmorgen alweer tegen AZ. Niet gek dat je in deze fase punten laat liggen. Vervelend maar kan de spelers op werkethiek momenteel niet veel kwalijk nemen. Dit schema is eigenlijk competitievervalsing. Ene ploeg heeft meer profijt dan een ander.

Manier hoe Feyenoord wil spelen vraagt enorm veel energie. De combinatie met jonge wisselvallige spelers helpt ook niet.

31-10-2024 18:00

Artycuno +7648

We spelen thuis tegen AZ

31-10-2024 18:03

MansoryFR +3337

Foutje. Bedankt voor het corrigeren kameraad👍

31-10-2024 18:08

Pepernoot666 +6220

Ja dat is het probleem als je Europees speelt met een kleine selectie.

31-10-2024 19:28

MaartenTT +20257

KLAAR NU MET DIE WEDSTRIJD.

Dat niet aflatende gejank komt mij de strot uit.
Ja, het was een kut-wedstrijd. Bagger. Een complete off-day. Uitgerekend in de klassieker.

Maar nu weer vooruit kijken. En naar boven...
Focus op AZ in plaats van terugkijken.

31-10-2024 17:50

de_Hassoe +481

Je kunt ook niet inloggen he, als ‘t gejank je strot uit komt, niemand verplicht je hier te komen MaartenTT !
En denk vooral aan je hart, Held.

31-10-2024 17:57

AadvandeNaad +21855

Brian ook een -1

31-10-2024 17:49

Maussah +2252

Hoop dat die tyfus neuzen komende 3 wedstrijden lekker verliezen 🖕🏼🖕🏼🖕🏼

31-10-2024 17:25

realistisch1953 +14241

Kun je wel hopen maar voorlopig is het kampioenschap weer volledig uit zicht....

31-10-2024 17:34

abfab5300 +2726

Dat was het allang met een perfect P$V. Alles voor de tweede plek nu, dus ja, dan moeten hunnie verliezen zaterdag.

31-10-2024 17:45

realistisch1953 +14241

Wat mij betreft niet alleen zaterdag maar dat zal helaas niet gebeuren.

31-10-2024 17:56

Thomlucas1 +1717

Wellenreuther was toch dom gisteren man ,niet normaal hoe dan ,beter Justin volgede wedstrijd laten keepen zodat hij weer om zijn plekje kan vechten en kan laten zien waar hij staat ,gisteren stond hij nergens helaas

31-10-2024 17:09

Thomlucas1 +1717

Wat een verschrikkelijke schijtdag gisteren niet normaal dat dit mogelijk is

31-10-2024 17:05

opel1976 +330

Vandaag ook

31-10-2024 17:27

Thomlucas1 +1717

Justin in Het doel doel doel ,justin in het doel doel doel ,

31-10-2024 17:02

CROOSWIJKER +14780

Na het vertrek van Slot is de vloek van 020 ook weer terug

31-10-2024 16:34

Reinbo +17735

Vaak wonnen ze tegen de verhouding in. Hadden ze mazzel met een uit bal, onterechte corner of aansteker) Gister waren ze gewoon feller en beter.

31-10-2024 17:23

tussenjaar +6264

Gisteren hadden ze een minder slechte keeper

31-10-2024 17:37

abfab5300 +2726

Je bedoelt die kwast van 41 die elke uittrap over de lijn slingerde? Als je iets meer had aangevallen was Pasveer zeker niet degene die het verschil had gemaakt voor hunnie.

31-10-2024 17:46

jonathan_van_der_krogt +2325

Feller wel, beter niet. Dat voetbal van ze was niet om aan te gluren.

31-10-2024 18:04

Reinbo +17735

Maar tactisch stond het gewoon goed.

31-10-2024 18:23

Spreeuw 006 +3536

Van wie kwam die ,9?

31-10-2024 16:28

Zuidbewonert +415176

Echt joh? Niet verwacht na zo'n godsgruwelijk slechte wedstrijd.

31-10-2024 16:28

POVG +4958

Osman voldoende

31-10-2024 16:28

Hatsikidee +1338

Gewoon slecht gisteren. Mijn bescheiden mening, ga eens oefenen/trainen tegen tegenstanders die zich ingraven zoals ze gisteren deden.

Zorg dat je daar een opstelling tegenover kan zetten, en nee, dat hoeft niet perse met de gevestigde 11 die het goed doen tegen tegenstanders die je wat ruimte geven om te voetballen.

Er komen nog genoeg ploegen die zicht gaan ingraven, wapen jezelf daartegen. En Priske... durf de tegenstander langer te analyseren dan 10 minuten. Soms is het uitgaan van je eigen kracht niet de beste oplossing. Zie gisteren.

31-10-2024 16:21

MansoryFR +3337

Nog een bescheiden mening naar de fans vooral, niet zo uit de hoogte doen. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor het heden. Nooit je tegenstander onderschatten. Liever bewijzen dan praten. Was behoorlijk misplaatst van vele om te denken dat even wordt gewonnen van Ajax. Ze zijn afgelopen jaren minder maar wij zijn tot zover dit seizoen ook niet top met paar wedstrijden gelaten.

31-10-2024 18:04

Ekte69 +1164

Precies dit! Maar het was ook onder Slot moeilijk dus het zal wel moeilijk zijn om dit te trainen (tegen een amateur team…..).

31-10-2024 19:33

Niek_feyenoord +450

De keuzes van Priske hebben al zoveel punten gekost, die 3-4-3, huddle en Wellenreuter waar die maar aan vast blijft houden. Uiteindelijk zal Bijlow en weer staan maar hoeveel punten zijn we dan al kwijt?

31-10-2024 16:16

johnzel +885

Hoeveel punten heeft die huddle precies gekost? Graag een gedetailleerd overzicht.

31-10-2024 16:19

IlCapitano +2577

Hahahaha ben ik ook reuze benieuwd naar!

31-10-2024 16:30

Meent +6510

Gerapporteerd

31-10-2024 17:31

FRbockum +6168

Nog steeds ziek van gisteren.
Wanvertoning ten top.

Je had weer een stap omhoog kunnen doen, zowel op de ranglijst als boost aan vertrouwen.

En wat doen wij? Precies dat aan hunnie geven....

31-10-2024 16:06

mrp_hlm +2792

FR maakt die typhusclub weer groot met deze wanvertoning. Echt kan het niet bevatten, dat je het zover laat komen.

31-10-2024 16:03

Wim.L +1527

Schuld van Van Geel.

31-10-2024 15:55

aartinho +34913

Het is de schuld van de rabobank

31-10-2024 15:55

aartinho +34913

En de overheid

31-10-2024 15:55

flowerpower +3056

Zijn ze bij VI blind. Hoe kan die wellenreuther een 4,5 hebben gekregen?

31-10-2024 15:54

aartinho +34913

Op een schaal van 100

31-10-2024 16:03

Alvorens +7269

Leer de keeperstrainers bij Feyenoord niet de keepers de ballen klemvast te pakken en worden er geen harde ballen van dichtbij op hun geschoten dat ze moeten vastklemmen. en ik zie Wellenreuther ook niet uitkomen zoals de keepers van vroeger en naar de bal toe gaan. Hiele, Dudek, de Goei enzovoorts.

31-10-2024 15:54

Peterk +35208

als ik de namen van deze klasse jongens lees dan steekt Wellenreuther daar pover bij af. Kan je hem niet kwalijk nemen maar hij heeft de capaciteiten van deze jongens niet...

31-10-2024 16:15

Alvorens +7269

Bijlow ook komt ook als Wellenreuther uit zijn doel altijd benen en met de benen de bal tegen willen houden, maar nooit gestrekt met de armen naar de bal toe zoals al deze top keepers.

31-10-2024 16:27

Hancko +8237

Read veel te hoog, speelde dramatisch

31-10-2024 15:51

janos +4688

Misschien wel opdracht voor gekregen, was gisteren niemand die wedstrijd "las". Vanuit het veld en vanaf de kant werd er niets veranderd toen het vanaf het begin niet liep.

31-10-2024 16:03

Bati +40203

Wat een onzin

31-10-2024 16:04

CPP +3534

Inderdaad onzin. Lekker verwachten van een 18 jarige back dat hij het verschil maakt. Wat heeft hij nou fout gedaan? Van Hwang en Timber hadden we meer mogen verwachten, want zij verloren het middenveld. Ook Wellenreuther kan je niets verwijten. Dat is gewoon een matige keeper die soms boven zichzelf uitstijgt. Het is Priske die hem opstelt terwijl het niet nodig is.

31-10-2024 16:21

Factanonverba88 +1339

We waren slecht klaar basta. Jammer dat je verliest tegen een slechte tegenstander.
Het zit soms niet mee. That's it.
En door

31-10-2024 15:47

Keienkop010 +71391

Twan.V52 +4626

Verhuizen

15:23

31-10-2024 15:26

Hannibal +60915

Eikol was er weer ingetrapt

31-10-2024 15:37

DeKuipforever +202197

Een goede raad, koop eens een aanspeelpunt / pinchhitter zoals die Lauritsen (maar dan iets beter) zodat we ook eens opportunistisch de lange bal kunnen hanteren en een extra wapen hebben tegen ploegen als 020 gisteren...

31-10-2024 15:26

fr_1993 +78819

Daar valt slechts 1 op de 14 goals uit in het hedendaagse voetbal.

31-10-2024 15:28

DeKuipforever +202197

Dat zal bij de ene ploeg 2 in een seizoen zijn en bij een andere ploeg 25 in een seizoen zijn...

31-10-2024 15:31

fr_1993 +78819

Ga maar gerust uit van 100-120 doelpunten in een seizoen en begin dan te tellen. Een spits moet er bij Feyenoord mits een vol seizoen 20+ inrammen.

31-10-2024 15:32

DeKuipforever +202197

Het gaat mij erom dat de ene ploeg daar heel veel succes mee heeft en de andere ploeg zelden op die manier scoort, maar feit is wel dat je op die manier ook onder de druk uit kan spelen en op de manier van gisteren is dat haast onmogelijk...

31-10-2024 15:35

fr_1993 +78819

De teams die tegen degradatie strijden hebben daar heel veel plezier van. Of je moet een Weghorst/Peter Crouch/Luuk de Jong type vinden, dan heb je aan alle kanten wat sausjes.

31-10-2024 15:36

DeKuipforever +202197

Het ging me ook om dat type speler zodat je meer kan variëren als het even niet loopt of als je iets moet forceren...

31-10-2024 15:39

fr_1993 +78819

Met deze beschrijving kom je uit bij de Hadj Moussas.

31-10-2024 15:40

DeKuipforever +202197

Pfff... Spaar me...

31-10-2024 15:44

fred1969 +348

Was ,laten we zeggen zeer matig. Jammer dat het tegen die neuzen onze slechtste wedstrijd was zonder enig plan

31-10-2024 15:25

Spiderpig +176958

Hannibal van The A-team coach maken.

Die had altijd een plan

31-10-2024 15:24

taco_mundo +54186

Hopelijk kunnen we tegen zulke clubs voortaan met een extra verdediger spelen, maar dan eentje die constant in de spits opduikt.
Je moet op een gegeven moment toch improviseren als je geen lange en kopsterke spits hebt.

(Psv heeft de jong en neusjes weghorst)

31-10-2024 15:22

ZoonVanDeMelkboer +67680

Ueda is ook kopsterk, krijgt alleen geen lange bal.

31-10-2024 15:24

DeLaatsteZet +7478

Houdt de bal ook niet vast om anderen te laten bijsluiten. Zo'n type als Pelle moeten we weer hebben.

31-10-2024 15:27

taco_mundo +54186

Jawel, die kon dus niet voluit spelen.. en heeft het tegen een beer van een verdediger ook heel moeilijk.

31-10-2024 15:27

taco_mundo +54186

Juist. Als wij de bovenliggende partij zullen zijn wel.
Zo kunnen je vleugelspelers vaker breed houden. Er is altijd een optie om een voorzet te geven.

31-10-2024 15:28

Kuipje72 +11733

Beter mee stoppen, zijn we van al dat voebalgezeik af!
FR12 app houden we aan, om leuke naampjes te plaatsen, hoe gaat het met, snuiven en iedereen goede morgen te wensen enz...enz..

31-10-2024 15:21

Linkshandig +170675

Allemaal de schuld van de rabobank

31-10-2024 15:21

knoepert +77626

niets te melden


einde bericht

31-10-2024 15:20

ZoonVanDeMelkboer +67680

Dit raakt mij

31-10-2024 15:22

aartinho +34913

Zo had ik er nooit naar gekeken

31-10-2024 16:04
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties