Krabbendam: ''Slot verdient geen hashtag, maar krediet en geduld''

Krabbendam: ''Slot verdient geen hashtag, maar krediet en geduld''

Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam is het niet eens met de kritische geluiden richting Arne Slot. De trainer van Feyenoord verdient meer respect en waardering. Wanneer je nagenoeg de complete selectie moet vervangen is het logisch dat de ontwikkelingen met horten en stoten verlopen, vindt Krabbendam.

''De trainer wordt star gedrag verweten, een verkeerde hand van wisselen en gegoochel met opstellingen'', begint de journalist zijn verhaal in Voetbal International. ''Zulke kritiek komt altijd los als de resultaten minder zijn, maar Feyenoord staat in de Eredivisie nog steeds op een gedeelde plaats met PSV en kan ook nog Europees overwinteren, als het Lazio verslaat.''

''Wie die prestaties van Feyenoord nuchter beschouwt, kan nooit verrast zijn. In de praktijk speelt de club met het jongste elftal in de Europa League. Mag je dan verwachten dat een nieuw elftal meteen net zo stabiel presteert zoals de ploeg die vorig jaar zo verraste? In dat licht presteert Feyenoord maximaal en verdient de trainer, die zijn elftal al ruim een jaar positief en aanvallend laat voetballen én dat koppelt aan prestaties, geen #out, maar een beetje meer geduld en krediet.''

Lees meer over
Arne Slot
Plaats reactie
666

JLAWeg +38

We hebben de beste trainer van de eredivisie… Geduld is een schone zaak kameraden

02-11-2022 16:19

Rudinho17 +403

Je kan je ook afvragen of al die azijnzeikers en afkeurende teksten schrijvers wel Feyenoord supporters zijn.
Het kunnen ook lui zijn van andere clubs die op deze manier de echte supporters dwars willen zitten.
Je zou een lijst kunnen maken om ze te negeren en/of uitsluiten van deelname hier.

02-11-2022 15:40

Rainier +1259

Tot Slot, we hebben 1 van de beste trainers van de eredivisie, met visie en een sympathiek boegbeeld, die ook de hand in eigen boezem kan steken. Dat zouden meer mensen moeten doen, waaronder die doldwaze randdebielen met 1 hersencel die de club negatief in de spotlights zetten !

02-11-2022 09:41

Stanko89 +1026

Ja klopt hij verdient maaaaaaaar hij heeft het zelf verprutst er zijn maar 5 spelers die vast basis hebben de rest wisselt hij continue.

Slot kan morgenavond zich laten zien dat hij echt een top trainer is/ kan worden! Je hebt 6 dagen de tijd om iets erin te krijgen.

Ik ben vooral benieuwd naar de opstelling....

02-11-2022 07:48

hoekieuitzoekie +21651

Feyenoord presteert weer eens maximaal volgens Krabbendam. Net zoals toen de selectie 20 miljoen waard was en Dick zichzelf ingroef thuis tegen Emmen. Toen presteerde Feyenoord volgens Krabbeldarm ook al maximaal. Lik toch m'n reet. Maximaal presteren is in de Eredivisie en de EL bovenaan staan. En daar moet de lat komen te liggen. Het is topsport geen kelderklasse.

02-11-2022 07:43

beppie172 +65707

Ook dit zijn open deuren, maar ben het deze keer wel hartgrondig met Krabby eens.

02-11-2022 07:32

Frjaja +3256

Die #out is heel weinig voorbij gekomen en volgens mij, buiten wat dwazen om, als grap bedoeld

02-11-2022 07:11

tsjiendwal +2047

Deze keer volledig met Krabby eens.

02-11-2022 06:27

Sic +2753

#inslotwetrust

02-11-2022 05:05

jeboyfr12 +1574

Slot heeft gesproken met Ihattaren, die ook dezelfde zaakwaarnemer heeft als onze Dilrosun 👀👀👀

Robin van Persie is gepolst om individueel met hem aan de slag te gaan.

Prestatie contract lijkt een optie.

Bron: MFT

02-11-2022 02:30

AmazingStroopwafel +299

Dit lijkt me een roddel.
Sowieso niet met hem meerijden.

02-11-2022 04:41

Phreefr +13

Mft als in my fat thumb?

02-11-2022 09:53

jeboyfr12 +1574

Haha scherp!

02-11-2022 10:15

Phreefr +13

Het brein begon te werken met motherfucking, moet ik daarvoor naar de dokter of niet? Ik weet het tegenwoordig niet meer, met wat je wel en niet mag zeggen namelijk - gaarne hulp.

02-11-2022 12:22

jeboyfr12 +1574

Ja ik zou jezelf toch maar eens laten nakijken kameraad, dit klinkt niet zo best!

02-11-2022 14:42

Phreefr +13

Aan jou heb ik wat, bedankt voor de wijze tip!

02-11-2022 15:15

Opdebrommert +1568

Vorig seizoen na 11 wedstrijden 6 gewonnen en 5 gelijkgespeeld 23 punten. Nu 7 gewonnen, 3 gelijk en 1 verloren dus 24 punten.

02-11-2022 00:48

MartinusAus +100

Idd Appels met appels blijven vergelijken. En ja, we hebben het idd moeilijk in de Europa League, maar is ook van een hogere niveau. In Slot we trust!

02-11-2022 04:37

ramsteijn +4916

Arno Slot, verdiend het gewoonweg, om de coach van Feyenoord te zijn. Barcelona is ook , een nieuw team aan het opbouwen. Dat gebeurt met vallen en opstaan . Als team wordt je er sterker en beter op. Arno Slot heeft zijn eigen visie, en daar is niks mis mee, mijn vertrouwen in hem,heeft hij verdiend , ook als het tegen zit? Geef deze man de tijd die hij dik en dik verdiend.

02-11-2022 00:39

keescf +26359

Hij heeft gelijk dat de kritiek onterecht is, aangezien we gewoon mindere spelers hebben dan vorig jaar. Wel vind ik het altijd een beetje zielig dit soort ''Club watchers'' ze doen alsof ze wijze dingen zeggen, maar trappen enkel open deuren in, hetgeen wat zij verkopen lees ik ook gewoon in de comments op FR12.nl etc.

01-11-2022 23:29

4pp4czjkn9 +703

Maar dan boek je toch geen progressie. Als je spelers verkoopt en er mindere voor terug haalt. Dus je koopt liever 9 mindere spelers ipv 4 echte versterkingen begrijp ik het goed???

02-11-2022 00:03

keescf +26359

Sinds wanneer is een trainer/coach verantwoordelijk voor de verkoop en inkoop van speler? Daarnaast kan Feyenoord uiteraard niet de volledige transfersommen investeren, vanwege het afbetalen van schulden. Dus je boert altijd achteruit op de korte termijn.

02-11-2022 00:09

delangemuur +11773

Als je in totaal 9 spelers nodig hebt helaas wel. Daarnaast moet je de spelers zoals ze de Kuip verlaten en zoals ze binnenkomen ook goed onderscheiden. Neem bijvoorbeeld Sinisterra, die was echt een ongeleid projectiel toen die kwam en het duurde een aantal jaar voordat die echt top was. Maar mensen lijken te verwachten dat zijn vervanger direct op zijn eindniveau instroomt.

02-11-2022 06:04

4pp4czjkn9 +703

Op korte termijn. Je lult ook maar wat. Een trainer coach is zeker mede verantwoordelijk. Hij wou Idrissi zo graag en Ali. Nou de rest is gescout met een bord friet op de schoot. Dus op de lange termijn leveren deze spelers miljoenen op. Dat wil ik nog wel eens zien, denk dat ze pure middelmaat en zelfs nog minder hebben gehaald. Maargoed, we gaan het zien. Het seizoen kan al mede bepaald worden donderdag, dus hoop opneem goed resultaat.

02-11-2022 08:04

Harry.V82 +1013

De club haalde jongere spelers, sommige met heel veel talent en soms zelfs beter kunnen worden dan sperlers uit elftal vorig jaar.
1 x verliezen op schemielige manier mag niet leiden tot gezeik.
Als we bij eerste 4 eindigen is het goed.

03-11-2022 07:31

qyrmvcjbtp +116

JeeWee

Ik ben het geheel eens met Krabbendam. Arne Slot is een geweldige trainer met een loodzware opdracht: van een vreemdelingenlegioen een team maken. We mogen de hemel danken dat hij onze coach is. Hij heeft
ervoor gezorgd dat Feyenoord nu herkenbaar voetbal speelt. Eindelijk zit er lijn in, is er een visie waar de hele club van profiteert. Arne trek je de kritiek niet aan, je kunt niet toveren, je doet het geweldig en blijf nog even bij ons.

01-11-2022 23:05

ramsteijn +4916

Mooi omschreven.

02-11-2022 00:42

Sander Ton-Kolart +226

Is volgens mij alleen maar de pers die praten over kritiek of toenemende druk aan het adres van Slot. Denk dat bijna elke supporter al wist dat het zeker tot aan de winterstop overleven is. Iedereen ziet het probleem disbalans op het middenveld door het onbreken van een nummer 6. Dat gaat ne de winter echt wel goed komen. Hopenlijk kunnen ze donderdag verassen, dan is er nog helemaal geen man overboord. Het had alleen nog beter gekund. Had je NEC en Fortuna gewonnen stond je gewoon boven aan. Je staat er gewoon nog goed bij. Stel dat je de komende 3 competitiewedstrijden wint, ga echt wel prettig de winter in. Kijken of je het 'Aursnes' trucje in de winter kan herhalen...

01-11-2022 22:40

Jakkie +9128

Eindelijk eens een positief bericht, heb vertrouwen in het vakmanschap van Slot en de mensen om hem heen en we gaan mooie tijden beleven in onze geweldige ouwe kuip.

01-11-2022 22:40

SCRSCR +4221

Tuurlijk is er een beetje onvrede onder het legioen. Resultaten en het spel vallen toch wat tegen. Ook het constante gewissel van opstelling zorgt ervoor dat het lastig is om een mening te vormen over de nieuwe spelers. Anderzijds wist iedereen op voorhand dat het een moeilijk seizoen zou worden op het moment dat je al je sterkhouders had vervangen voor jonge talenten. Denk dat iedere Feyenoord supporter veel vertrouwen heeft in Slot. Zeker als je ziet hoe hij vorig seizoen de puin van Advocaat heeft geruimd

01-11-2022 22:38

ramsteijn +4916

Mooi omschreven.

02-11-2022 00:49

foreverfey +26555

Morgen slot toezingen in de kuip. Niks geen onrust bij onze club. Laat deze man zijn werk doen daar is hij goed in. Dan ben ik echt overtuigd dat hij ons binnen 3 jaar kampioen maakt!

01-11-2022 22:22

WillemWeetAlles +4325

Dat ik nou zowaar Krabby nog een keer gelijk moet geven ook, zeg…!

01-11-2022 21:26

Nabbie +4059

Klopt helemaal. We moeten nog even een seizoentje of 2 a 3 zo presteren en dan pas kunnen we iets eisen. STEUN SLOT EN ZIJN SELECTIE!!!!!

YNWA

01-11-2022 21:16

rob57 +3035

Geduld is ëen schone zaak.

01-11-2022 21:09

Korneev +5620

Wordt tegenwoordig een beetje moe van de sentimenten van het internet. Het lijkt er op dat er hele groepen moraalridders klaar staan om mensen neer te sabelen zodra er een misstap wordt gemaakt. Ze lijken wel blij om iemand zijn leven kapot te kunnen maken. Dat dit ook bij Feyenoord zo is valt mij wel erg tegen. Het leed dat er is geleden in de afgelopen decennia staat in geen verhouding tot een verloren wedstrijd door Slot. Dezelfde Slot die ons een fantastisch jaar heeft bezorgd met trots. Laten wij Slot steunen en de tijd geven en vooral niet meteen afvallen.

01-11-2022 20:58

ramsteijn +4916

100 % mee eens . Het doet , mij wel goed, om te lezen hoe, Arno Sot op deze site, gesteund wordt, door Feyenoord suporters, met geduld, vertrouwen en steun. Deze Man is de juiste man Arno zwartzn. Breekt zijn contract maar open. Geef Slot de tijd, die hij zeker verdiend. Succes Held.

02-11-2022 01:25

Legionist +1790

In Slot we trust. Vorig jaar was geen toeval.

01-11-2022 20:47

FRJimZ +3023

In Slot we Trust! 💪⚔️🛡 We wisten allemaal dat dit een tussen jaar zou worden, met veel nieuwe spelers en aanpassingen. Ook missen we natuurlijk nog spelers die fit zijn en moeten wennen.. En een echte nr 6! Ik hou van Slot z'n Visie en voetbal, alleen ligt het ook veel aan de spelers die de opdrachten moeten uitvoeren, vaak veel te slap zonder enige strijd! Je kan niet alles op de trainer leggen! Dus donderdag heel de Kuip erachter en laat het weer kolke! Nightmare in Rotterdam en 3 ot ergste geval 1 punt(en) blijven hier!
Anders lekker door in de CFL ⚔️🛡

01-11-2022 20:16

parentscounter +1886

🦀 wil dickkie terug 🤣🤣🤣

01-11-2022 20:12

Sleepie +11914

Toppunt was ene DeWitteHond hier die riep dat Slot te lief was om dit “zooitje” aan te pakken en Feyenoord een echte Rotterdamse trainer moest hebben die ze op hun flikker kon geven. Moet er nog van bijkomen

01-11-2022 20:00

timosfr12 +387

Ja inderdaad. Gewoon hopen dat hij zo lang mogelijk blijft. Een betere trainer gaan wij niet vinden en hoe je het ook wend of keert, de spelers moeten het doen!

01-11-2022 19:59

Desidirius +535

Helemaal eens! Ik vind ook dat Slot tegen Sturm Graz ongelukkig wisselde, maar dat was de eerste keer dat ik kritiek op hem voelde. Daar staat tegenover anderhalf jaar uitstekend beleid, dus ik heb hem dat ruim vergeven. Veel succes donderdagavond!!!

01-11-2022 19:57

FR4everandalways +123146

"Wie die prestaties van Feyenoord nuchter beschouwt, kan nooit verrast zijn."

Sinds wanneer zijn onze "trouwe" supporters nuchter? Altijd emo en opportunistisch. Altijd maar doorslaan in extremen, de ene dag ophemelen als een halfgod en de andere dag moet ie gelijk oppleuren.

01-11-2022 19:33

Bushalte 67 +8576

Laat hem nou gewoon zitten en doorgaan met het vijf jaren plan
Door selecteren
Bij schaven
Door trainen
Geloof me Slot maakt Feyenoord kampioen!! 1000%

01-11-2022 19:31

Oenke Boenke +20691

In welk jaar?

01-11-2022 20:08

Bushalte 67 +8576

In 2024/2025

02-11-2022 11:51

FightingTillTheEnd +2754

Vijf jaren plan?? geloof je het zelf, die maakt dit seizoen af en heel misschien blijft hij volgend jaar nog.

Ajax zal na de trainer van nu ,ook weer bij hem uitkomen, en Slot wilde vorig jaar al niet met zekerheid zeggen dat hij niet naar hun zou gaan.

01-11-2022 21:48

Bushalte 67 +8576

Aan Feyenoord om hem te overtuigen te blijven en Slot is niet zo’n wegloper zoals ze dat in 020 allemaal gewend zijn

02-11-2022 11:52

Mannie010 +2474

Krabje heeft voor het eerst van zijn leven een punt

Trots op Slot

01-11-2022 19:21

bloed_zweet_tranen +1975

Sws moet iedereen die het van de zomer nog had over een potentieel tussenseizoen z'n bek houden. Als deze resultaten een tussenseizoen vormen mogen we onze handen dicht knijpen

01-11-2022 19:20

Waakvlam1989 +17484

Helemaal mee eens! Sinds jaren niet zo’n uitstekende trainer gehad die meer krediet verdiend

01-11-2022 19:19

Solida +37337

Het wordt ons niet makkelijk gemaakt met de resultaten van de laatste wedstrijden, maar zónder Slot is de club helemaal in zak en as.

01-11-2022 19:19

feyenoorder89 +3924

Eens met krabby

01-11-2022 19:07

Schinkie +1818

Ja lekker Krabby... volledig eens!!!!

01-11-2022 18:59

bonakalou7 +68907

1000% eens met de titel.

01-11-2022 18:50

Joszef4ever +597

Eens. Als je kijkt naar het spelbeeld van de wedstrijden heeft Feyenoord nog maar een keer verloren op basis van het veldspel. De andere wedstrijden ging het minimaal gelijk op en vaak was Feyenoord de betere. Dat het dat niet in cijfers heeft uit kunnen drukken ligt aan de kwaliteit voorin, die financieel het maximaal haalbare is voor een club als Feyenoord en een dosis geluk, met name het gebrek daaraan. En dat daar frustratie over is, is ook begrijpelijk maar als je het nuchter bekijkt, doet Feyenoord het lang zo slecht nog niet, wel of geen Europese overwintering.

01-11-2022 18:38

Rumble +6763

Eens met de titel

01-11-2022 18:28

Rumble +6763

Geen zin om te lezen verder

01-11-2022 18:31

daam1997 +2812

1 van de weinige artikelen van zo niet het enige artikel van Krabby waar ik het 1000% mee eens ben.
Slot verdient steun na een drukke en hectische zomer en een geweldig seizoen.

01-11-2022 18:22

aartinho +34750

Krabbie gaat dik

01-11-2022 18:22

Fabian +63588

#outslotin

01-11-2022 18:16

MJ75 +4449

Slot is een topper en gaat tijdens het WK weer een geoliede machine maken van Feyenoord. Eerst de komende 3 wedstrijden winnen…

01-11-2022 18:14

Goofy1973 +3078

Slot out, jeugd in...graag een herkenbaar eerste elftal ipv een team met exoten die de middelmaat niet overstijgt

01-11-2022 18:11

TheDutchRuler +8661

Slot is toch de enige Hollander in de selectie? Wil je die er ook nog uitflikkeren?

01-11-2022 19:05

Solida +37337

En dat wil jij realiseren met populistisch geleuter als Slot out en jeugd in?
🤡

01-11-2022 19:17

Goofy1973 +3078

Zeker...slot is niet in staat deze spelers aan de gang te krijgen, door diverse oorzaken, oa het blijven vasthouden aan spelers die structureel ondermaats presteren, vaag wisselbeleid, het niet gebruiken/kansen geven van/aan eigen jeugd, mislukt aankoopbeleid (waar ook hij een rol in heeft gespeeld)....dit alles zorgt voor ondermaatse prestaties, onherkenbaar voetbal, vervreemding van de selectie tov het publiek -> geen/te weinig jeugdspelers meer in het veld. Je kunt erop wachten dat er onder Slot geen enkele eigen jeugdspeler meer op het veld staat, als Geertruida en Kokcu (en wellicht ook Bijlow) volgend seizoen niet meer voor onze club spelen.

02-11-2022 10:35

Solida +37337

Ik denk dat de waarheid wat genuanceerder ligt; een ander had het hoogstwss niet beter gedaan. Je kunt het niet voor iedereen goed doen: eerst niet genoeg wisselen, daarna teveel wisselen. Ben het met een aantal zaken ook niet eens, zeker ivm de laatste 2 wedstrijden, maar ga er maar eens aan staan. Ook wat betreft jeugd is het makkelijk lullen; het niveau moet toch hoger dan vorig jaar en vorig jaar het ook al niet goed genoeg.
Geef t gewoon nog ff een kans, het voordeel van de twijfel, vorig jaar was juist Slot degene die het beste uit iedereen haalde en dat duurt dit jaar gewoon nog ff wat langer.
Prestaties en herkenbaarheid gaan hand in hand (kameraad), het duurt blijkbaar ff maar dan heb je vast ook wat.

02-11-2022 13:11

Goofy1973 +3078

Ben t gedeeltelijk met je eens. Blijf echter van mening dat er slecht met jeugd om wordt gegaan...uiteraard zal de jeugd nog niet direct op het niveau van feyenoord 1 zitten, maar dat zullen ze op deze manier ook nooit gaan worden. Zonder een O21 op niveau zul je spelers moeten verhuren, maar dat zal in de regel op een (veel) lager niveau zijn. Spelers die nu in de O21 selectie zitten, en meegaan met de wedstrijdselectie van feyenoord 1 moet je ook regelmatig speeltijd gunnen en laten invallen. Alleen dan zullen ze wennen aan de intensiteit van een wedstrijd en weten wat er gevraagd wordt. Nu staan ze allemaal praktisch stil in hun ontwikkeling. Met name dat, icm het imo bizarre transferbeleid neem ik Slot kwalijk. We hebben een vreemdelingenlegioen, verbazen ons erover dat de communicatie slecht is, komen erachter dat het gros van de aankopen ook niet aan het feyenoord niveau voldoet en zien dat eigen jeugd niet verder komt dan de bank warm houden, terwijl ze niet slechter zijn dan een aantal aankopen die wel speeltijd krijgen. Zelfs bij wissels als de wedstrijd gespeeld is, krijgen aankopen/huurspelers eerder speeltijd dan eigen jeugd(dat was vorig seizoen ook al).

02-11-2022 19:58

delacruz +5608

U doet uw naam eer aan.. U bent echt een Goofy.

01-11-2022 21:10

0223-010-osascf12 +244

nou lazio gaan we niet verslaan,, nu verder…

01-11-2022 17:55

ramsteijn +4916

Hoezo Lazio niet verslaan ....Jomanda.

01-11-2022 20:22

parentscounter +1886

Slot onze redder, leg hem levenslang vast 👍👍👍

01-11-2022 17:53

Fabian +63588

Zonde levenslang

Dan hebben we niks meer aan hem

01-11-2022 18:16

FR010FRDAM +43113

Degene die Slot nu weg willen hebben zijn de kleuters die moeilijk met hun emoties om kunnen gaan.
Sowieso belachelijk hoeveel kritiek hij kreeg de afgelopen weken.
Het is gewoon niet makkelijk. Ook hier komen 1001 opstellingen voorbij, terwijl wij de trainingen etc niet eens (altijd) zien.

En dat hij veel wisselt...te weinig spelers laten zien dat ze hun plek verdienen op de momenten dat ze de kans krijgen

01-11-2022 17:53

Goofy1973 +3078

Behalve jeugdspelers, spelers die hun hele leven al bij de club lopen worden achtergesteld tov gekochte middelmaat

01-11-2022 18:12

FR010FRDAM +43113

Als ze goed genoeg zijn krijgen ze echt wel de kans

01-11-2022 18:14

MJ75 +4449

Probleem vd scouting / technische staff die afgelopen zomer toch weer te veel geld uitgegeven lijkt te hebben aan spelers die er niet direct staan. Kijkende naar O21 is het zeer twijfelachtig of deze jeugd er al klaar voor is.

01-11-2022 18:16

Goofy1973 +3078

Niet met je eens....aankopen die niet goed genoeg zijn krijgen wel de kans, eigen jeugd niet, per definitie niet, want dat zou inhouden dat het aankoopbeleid gefaald heeft, en dat gaat niemand toegeven.

02-11-2022 10:28

Goofy1973 +3078

Je zal nooit een hele O21 selectie krijgen die door gaat stromen naar het eerste, maar 2 a 3 spelers zouden dit zeker moeten halen. Daarvoor dienen ze wel de kans te krijgen, en die kans krijgen ze niet door het aankoopbeleid. Slory niet minder dan de (aangekochte) buitenspelers in de selectie.

02-11-2022 10:29

Dommeloempia1 +19797

Morgenavond is er weer gejank

01-11-2022 17:50
Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties