'Nieuw logo' Feyenoord zorgt voor hilariteit in het buitenland

'Nieuw logo' Feyenoord zorgt voor hilariteit in het buitenland

Feyenoord heeft vandaag een opgefrist logo gepresenteerd. De Rotterdamse club heeft in totaal vier aanpassingen gedaan, maar op het eerste oog valt dat niet direct op. Juist om deze reden gaat het nieuws van Feyenoord viraal op sociale media. Buitenlandse media zoals Sky Sports maken er melding van.

Ook accounts zoals Out Of Context Football, met 4,3 miljoen volgers, besteden aandacht aan het 'nieuwe logo' van Feyenoord. De voetbalfans zien de humor er wel van in en reageren gevat. "Me telling my ex I’ve changed," valt er te lezen. Ook in Engeland vragen ze zich af hoeveel werk hier in is gestoken. "Designer: And that's £5000."

Specsavers haakt in en stelt de supporters gerust die geen verschil zien. "Don't worry, we don't see the difference either." Feyenoord heeft toch in totaal vier aanpassingen doorgevoerd. Er is gebruik gemaakt van een fellere kleur rood, tussen de tekst zit minder ruimte, de gouden scheidingslijn is verwijderd en de F staat nu in het midden.

Plaats reactie
666

Laad meer reacties

Je bekijkt nu de reacties waarvoor je een notificatie hebt ontvangen, wil je alle reacties bij dit artikel zien, klik dan op onderstaande knop.

Bekijk alle reacties